Wat je even kwijt wilt #10

Ik vind net even een vol doosje van de pil. Meteen mn vriendin maar geappt dat ze die mag hebben. Ze vertelde van de week nog dat ze bijna niks meer had :sweat_smile:

Ze heet Marleneke

image

18 likes

Hoe weet jij dat heb jij haar gesproken??

2 likes

Shit je was me voor

2 likes

Vorige week hele week last van mijn rug gehad. Ging het eindelijk weer beter, til ik iets verkeerd vandaag. Weer vet veel pijn. Kan ik morgen weer niet trainen :cry:

Ah dat klinkt wel alsof het problematisch zou kunnen gaan worden met wat je over haar verteld hebt :’)

1 like

Uitdaging om pas 1-11 de kachel aan te doen. Why.

2 likes

Ik zit er echt door heen en ik heb de afgelopen dagen netjes gezond gegeten maar ben nog steeds fucking opgeblazen en vandaag heb ik geen avondeten gehad omdat ik vanuit mijn werk direct naar mijn opleiding moest
En nu gaat er pizza in de oven en weet nu al dat ik straks spijt heb maar heb echt schijt
eerst pizza dan janken

Echt problematische shit gaande op het werk, geen fijne sfeer, een studie ernaast en nog ja zeggen op alle andere hulpvragen :-1:t3:

Hahahaha, dat was ook deels mijn probleem ermee. :joy:

1 like

Ik heb het begin van je probleem gevolgd en heb er daarna pas vandaag het e.e.a. over gelezen, daardoor kan het zijn dat ik een hoop mis, maar ik wil toch even wat kwijt en dat doe ik zo i.p.v. via pm omdat je de updates ook steeds in dit topic plaatst.

Het valt me op dat je berichten steeds onredelijker op mij overkomen. Hoewel het jou(w?) goed recht is om aan te geven dat je niet met haar wilt samenwerken, is het aan de andere kant echt super kut voor haar om te horen dat jij niet met haar wilt samenwerken. Dat zal echt een klap voor haar zijn, en ik vind je daar vandaag weinig empathisch over. En dan die e-mail van je slb’er, dat hij je niks kan beloven lijkt me logisch maar hij lijkt echt zijn best te doen voor je. Als de oplossing dan een stageplek een uur reizen is, zou ik dat toch maar van harte aannemen in plaats van de hel los te laten breken. Als ze je met een ander persoon hadden gekoppeld, was je wellicht sowieso op die plek terecht gekomen(?). Bovendien heeft je klasgenoot ook gezondheidsproblemen begrijp ik, dus het zal voor haar ook niet fijn zijn om een uur te moeten reizen.
Ik hoop niet dat ik je met mijn tegengas voor het hoofd stoot, want dat is niet mijn bedoeling. Anderen hebben je volgens mij proberen in te laten zien dat het goed is om voor jezelf op te komen en daar ben ik het volmondig mee eens, maar probeer daarnaast niet te vergeten dat je niet elke strijd hoeft te leveren.

9 likes

@Maestoso ik vind het niet onredelijk hoe je overkomt (oke soms misschien iets te zeer in emotie, maar zou ikzelf denk ik ook zijn). Jij bent over je problematiek duidelijk naar je opleiding toe, legt duidelijke en behapbare hulpvragen neet (bv stage dichtbij is niet onredelijk en goed rekening mee te houden). Zij doet dit niet. Jij kunt NIET anders dan op je strepen staan en als zij niet wilt inzien dat het niet gaat, dan is dat echt haar probleem. Ik zou me daar geen seconden schuldig om voelen, wat heeft ze ook aan je empathie? Wordt haar situatie niet beter op en zorgt alleen voor meer frustratie.
Als jij niet voor jezelf opkomt, doet niemand anders het. Zij gooit zichzelf in een slachtofferrol terwijl zij gewoon niet in staat is om student te zijn. Ik snap werkelijk waar niet, hoe een opleidingsinstituut hier zo kut mee om kan gaan?

Stagelopen met iemand waar je het niet mee kunt vinden of die eigenlijk als student niet functioneert is namelijk niet te doen, dat gaat gewoon echt niet. Ook alleen kut voor die ander want je steekt dan zo af bij je partner waardoor zij alleen maar negatiever eruit zal zien.

3 likes

Ieh, echt zo groot

1 like

Ik ga er vanuit dat de school jullie allebei zo dicht mogelijk bij huis zullen plaatsen, dat lijkt me toch het meest logische zoals je het nu vertelt. Is het trouwens een idee om contact met haar gewoon te vermijden? Kan je haar blokkeren op Whatsapp of heb je haar nog ergens voor nodig?

Ik was net bij een vriendin/kennis en ik heb 2 mokken thee gedronken en moest zo vaak naar de wc dat ik het gênant vond worden

9 likes

Laat maar mensen, het gaat mis in mijn uitleg :joy: Op deze manier ken ik het natuurlijk wel. Ik kom wel weer eens terug als ik het beter kan uitleggen

JAA dit bedoel ik! :hugs::relieved:

Bedoel je het niet in de constructie ‘Ik heb nog nooit sushi op?’

edit: laat maar al gezegd haha

Ik zeg dat ook enbkom uit Utrecht. Is dat raar?:hushed:

Ik ken het dus alleen van Kelly Caresse en van dit forum, vandaar mijn vraag :laughing:

1 like

Ik pb je wel haha!

En @anon31745129 nee de ene met de I en de andere M!

2 likes