Hahaha nee ze kennen elkaar niet geloof ik.
Wil harry potter terugkijken maar het is zooo irritant dat ik niet vooruit mag spoelen. Nu is er eerst nog 15 minuten masterchef voordat HP begint
En zeker bejaarden in het ov
Update: hij appt net of we elkaar vanavond weer kunnen zien. Misschien toch een beetje haast.
Wooow, het blijft gelukkig niet liggen. Vind sneeuw in dit land altijd verschrikkelijk, heb het gevoel dat het hele land meteen op zijn kop staat als er een poedersuikerlaagje ligt
Ik heb geniest vóórdat ik mascara op deed, vandaag wordt een goede dag
Ughh ben voor mân gevoel echt al een maand verkouden. Wanneer stopt dit
Ik kan wel altijd doorspoelen tot het begin van het programma/de film? Maar de reclames niet nee, daarom neem ik altijd alles op, dan kan het wel.
Weerbericht is toch alleen accuraat voor vandaag en morgen. Later dan dat verandert zo weer
Heeft iemand nog leuke tips voor Lissabon? Ga morgen een paar dagen erheen met familie, al meerdere mensen die er geweest zijn gevraagd maar niemand komt met iets concreets⊠We houden van lekker eten, leuke dingen doen en cultuur en zijn er met zn vijven vier dagen
Super veel popups en shit dingen maar daar moet je gewoon ff doorheen. Als je een programma kiest komt daar een hele lijst waar je er een player kan kiezen. Tegenwoordig is er het geintje dat hij sowieso eerst een popup opent, maar daarna als je nog een keer klikt opent er niks. Die moet je ff in een incognitovenster openen en dan doet hij het wel.
Ik ben net bij de diĂ«tiste geweest en ik wist wel dat ik was aangekomen hoor, want ik heb alleen maar zitten vreten de afgelopen weken. Maar ze was echt heel lief en ze snapte ook wel dat de eerste maanden van een nieuwe studie en opnieuw op kamers super hectisch en ongezond kunnen zijn. Ik heb een soort âschemaâ meegekregen en ook wel ~zin~ om er weer mee bezig te gaan. Maar ik post dat hier geloof ik elke week
Mijn kat deed dat ook maar als er geen pan op staat gaat de plaat niet aan dus is dat geschreeuw van jou vervelender dan dat dat geluidje leuk is (hoop ik) en kan er niks gebeuren.
Ik kan je adresgegevens niet zien! Dat is goed dus!
Ik ben facking geĂŻrriteerd door mijn woningstichting. Ik ben hier 5 jaar geleden komen wonen en een half jaar later is mijn vriend er bij in gekomen. Ik doe ALLE communicatie met de woningstichting en de huur wordt, nog steeds, overgemaakt vanaf mijn persoonlijke bankrekening. Haal ik net mijn post op, valt mijn oog even op dat deurbelpaneel, STAAT ALLEEN MIJN VRIENDS NAAM BIJ ONZE BEL? Wat een seksistische bullshit!!! âJa oke zij doet al het werk en woonde er eerder en betaalt de huur, maarâŠhij is een man⊠dusâŠâ
Jongens hebben jullie de lijst met âfaamnamenâ (schaamnamen) al gezien dit jaar? Ik vind ze weer prachtig.
-
Adrianus Bleeker
-
Anne Bol
-
Ben Streng
-
Christel Suiker
-
Cock Kriebel
-
Danny Deneuker
-
Francis Onderwater
-
Hilbrand Baar
-
Indy Buijs
-
Jack Pot
-
Joska Bouter
-
Klaar Wakker
-
Mat Zwart
-
Mike Tijssen
-
Riet Suiker
-
Sjef Kock
-
Willem Hartman
-
Willie Wortel
Wij hebben toen we daar waren een rondleiding gehad met een gids op een segway. In zoân oude buurt waar veel hoogteverschil is. Ik vond dat echt heel leuk haha (is wel best prijzig volgens mij).
Ik heb intense spierpijn van mijn tennisclinic maandagavond waardoor ik niet kan hardlopen. Maar nu wel natuurlijk een pak koek leeg eten