Wat je even kwijt wilt #10

Haha, dat valt me mee. Zal wel vanavlles inzitten om het sappig te houden.
Ik moest denken aan Nigella, die in een boek schreef dat als je eenmaal zelf brood hebt gebakken, je brood dat de volgende dag nog bijna vers is niet meer kunt vertrouwen.

1 like

Godver die Erik!

2 likes

Er zijn nu monteurs bij me in huis omdat ik een cv krijg (m’n gaskachel gaat weg :tada:) en ik vind het zooo irritant. M’n hele huis moet ondersteboven gekeerd worden en dan heb ik vrijdag ook nog eens geen water :sob:

1 like

Er zitten 2 lieve oude vrouwen naast me die praten over hoe fijn ze het reizen met de trein vinden. En dat inchecken zo handig is enzo. Zo lief. Vooral de zin “Je kunt je toch niet meer voorstellen dat je een kaartje bij het loket moet halen” Zo lief.

47 likes

Ik heb gister en eergister 2 dingen gedaan ver buiten mijn comfortzone en het was zooooo leuk. Nu ben ik wel intens moe maar ik ben zo blij en trots dat ik het gedaan heb

19 likes

Wat goed!!

1 like

Hahaha nee ze kennen elkaar niet geloof ik.

2 likes

Wil harry potter terugkijken maar het is zooo irritant dat ik niet vooruit mag spoelen. Nu is er eerst nog 15 minuten masterchef voordat HP begint

1 like

En zeker bejaarden in het ov

4 likes

Sneeuw??? Ik had vorige week nog een zomer jurkje aan?!

14 likes

Update: hij appt net of we elkaar vanavond weer kunnen zien. Misschien toch een beetje haast. :blush:

3 likes

Wooow, het blijft gelukkig niet liggen. Vind sneeuw in dit land altijd verschrikkelijk, heb het gevoel dat het hele land meteen op zijn kop staat als er een poedersuikerlaagje ligt :joy:

4 likes

Ik heb geniest vóórdat ik mascara op deed, vandaag wordt een goede dag

31 likes

Ughh ben voor m’n gevoel echt al een maand verkouden. Wanneer stopt dit :sob:

@Infidel Is de kat terug vandaag?

1 like

Ik kan wel altijd doorspoelen tot het begin van het programma/de film? Maar de reclames niet nee, daarom neem ik altijd alles op, dan kan het wel.

Weerbericht is toch alleen accuraat voor vandaag en morgen. Later dan dat verandert zo weer

1 like

Heeft iemand nog leuke tips voor Lissabon? Ga morgen een paar dagen erheen met familie, al meerdere mensen die er geweest zijn gevraagd maar niemand komt met iets concreets
 We houden van lekker eten, leuke dingen doen en cultuur :stuck_out_tongue: en zijn er met zn vijven vier dagen

Super veel popups en shit dingen maar daar moet je gewoon ff doorheen. Als je een programma kiest komt daar een hele lijst waar je er een player kan kiezen. Tegenwoordig is er het geintje dat hij sowieso eerst een popup opent, maar daarna als je nog een keer klikt opent er niks. Die moet je ff in een incognitovenster openen en dan doet hij het wel.

1 like

Ik ben net bij de diĂ«tiste geweest en ik wist wel dat ik was aangekomen hoor, want ik heb alleen maar zitten vreten de afgelopen weken. Maar ze was echt heel lief en ze snapte ook wel dat de eerste maanden van een nieuwe studie en opnieuw op kamers super hectisch en ongezond kunnen zijn. Ik heb een soort ‘schema’ meegekregen en ook wel ~zin~ om er weer mee bezig te gaan. Maar ik post dat hier geloof ik elke week :joy:

22 likes