Goede zet wel van dat restaurant. Maar wel een beetje flauw
Weet iemand misschien of er een hulplijn is voor zoiets?
Lief om iets lekkers mee te nemen. Je kunt ook een kaartje schrijven en samen met een chocoladereep op haar bureau leggen.
Of misschien een cake bakken? Of tompouces kopen? Of eh kruid/pepernoten?
Het zou voor mij een reden om er niet heen te gaan haha.
Staan ook hulplijnen bij voor betrokkenen.
Wonen wij dicht bij elkaar? Hier ook steeds een helicopter!
Ik twijfel zo ontzettend of ik morgenvroeg naar de winkel in Utrecht ga. Aan de ene kant heb ik niks nodig, maarja 1 euro…
Daarnaast ben ik zwaar verkouden en heb absoluut geen zin om een uur in de rij te staan en te duwen en trekken om wat te kunnen kopen
Het gaat toch alleen om Breda, Den Bosch en Eindhoven?
Mag je in zo’n geval geen 112 bellen? Hij is namelijk een potentieel gevaar voor zichzelf of zijn omgeving als ik het zo lees. Misschien kan je vriend dan samen met een hulpverlener bij hem opnieuw een kijkje nemen en kijken welke zorg op dit moment mogelijk is
Uren in de rij staan dat houdt mij wel op afstand. Im too old for that shit
Nee alle vestigingen. Alleen ze bedoelen in het artikel dat flying tiger o.a. vestigingen heeft in Breda, Den Bosch en Eindhoven.
In de reacties van dit bericht als zowel het artikel maak ik uit op dat het landelijk is??
Nee alle filialen!
Edit: spuit elf
Oh ja er is natuurlijk geen wereld buiten Brabant dus daar kijk ik niet
Begrijpelijk hoor! Die realisatie komt bij mij ook keer op keer weer hard aan, dat er een wereld buiten Brabant is.
Ja misschien dat ik er meteen een kaartje bij haal ook. We zijn maar met zn 2tjes op kantoor nu, dus dat wordt lekker de muziek hard aan en gedachtes op 0.
Oh jezus dat is schrikken. Zie dat @flwhrs al een link met hulplijnen heeft geplaatst. Stom dat die vader het niet in wil zien. Of misschien heeft die vader het wel door maar wil jouw vriend er niet mee belasten? Lastig in ieder geval. Heel veel sterkte voor jullie.
Nou mijn eerste dag na de vakantie was meteen megadruk.
Na school 2 oudergesprekken en daarna nog al t andere werk.
7 uur thuis. Eten, sporten, douchen en maar weer naar bed
Maar morgen wel lekker koekjes bakken met se klas
hier ook
dus ik denk op meerdere plekken haha
Dit heb ik ook en ben er nog altijd niet achter waar het aan ligt!