Ik was toen straks bij mijn ouders en toen vertelde ik dat ik in de supermarkt bijna een blik stoofvlees had gekocht, maar zag dat er paardenvlees in zat en dat eet ik niet. Mijn moeder vloog meteen op en trok uit een kast een oud verfrommeld briefje waar oma’s recept voor stoofvlees op staat, “je hebt geen braadpan he?” “Nee mam”, toen pakte ze haar braadpan en deed daar alle kruiden in die ik nodig heb en het enige wat ik nu nog moet doen is naar de slager gaan (“wel echt naar die ene gaan he, dat deed oma ook altijd!!!”) en dan kunnen we stoofvlees maken. Love her.
Ik heb mezelf net opgemaakt als ‘man’ (drag king style) en het is echt veel te leuk. Lach me kapot. Ben een soort Justin Bieber haha.
Oohh ik las het als in de vestigingen in breda db en ehv is alles een euro
Alles bij Flying Tiger is toch al cheap? Gaan mensen hier serieus voor in de rij staan? Naja, hoezo vraag ik me dit uberhaupt af, we hebben het over de Nederlander…
(Uiteraard de mensen zonder geld op de bankrekening uitgezonderd)
Ik kom er eigenlijk nooit, maar volgens mij zijn er ook wel duurdere dingen. Mja of je dat dan alsnog duur kunt noemen weet ik ook niet.
Ik denk met Sinterklaas en surprises op komst mensen wel gaan inslaan. Makkelijk kleine cadeautjes scoren.
Heb er zelf alleen maar goedkope frutsels vandaan. Ideaal voor dobbelspellen en zo.
Ik heb vandaag best lekker gesport, dus nu helemaal zin om morgen weer te gaan. Net ook al een workout gepland, deze week ff weer lekker wat anders doen dan standaard schema. Tis maar waar je blij van wordt he, had dit een half jaar geleden echt niet gedacht.
Mensen gaan gekke dingen doen als ze het woord korting horen. Laatst kon je bij Bram Ladage voor 0,50 cent friet kopen, nou toen was het al zo druk alsof mensen weken niet gegeten hadden. Dus ik gok dat het morgen chaos gaat worden bij Flying Tiger
Gisteren voor het eerst in lange tijd meer dan een uur gefietst, wat aan de ene kant heel fijn was. Maar ik heb nu wel spierpijn in mijn kont
@anon46421473 Hoe was het vandaag met ontbijten en bij de huisarts? Ik hoop dat je een beetje trots op jezelf bent door de stappen die je vandaag gezet hebt!
Ik dacht dat hoop artikelen rond de 4-6 euro waren? Duidelijk al een tijdje niet geweest.
Nog een reden om niet te gaan als het allemaal toch al goedkoop spul is
Mijn opa woont in Suriname met mijn oma (en een deel van mijn familie) en ik heb hem denk ik 8 jaar lang al niet gezien. Mijn oma heb ik wel vaker gezien, want die was gewoon prima in staat naar Nederland te vliegen.
Mijn opa is alleen de afgelopen 1,5 jaar zo achteruit gegaan… hij begon dement te worden en herkent soms zelfs mijn vader niet en mij en mijn zussen. Mijn opa en oma zijn samen naar het ziekenhuis gegaan voor mijn opa zijn staat en het blijkt dus dat hij een kleine hersenbloeding heeft gehad wat dit alles in gang had gezet en ik vind het zoooo sneu voor hem. Hij huilt ook alleen maar en zit alleen maar binnen.
Vind het ook heel vervelend, want ik wil hem zo snel mogelijk opzoeken alleen heb ik er gewoon het geld en de tijd niet voor. Klinkt heel hard, maar ik moet aan een aantal stage uren voldoen dit jaar en als ik hem op zou zoeken zou ik dit niet halen en zou ik dit jaar over moeten doen en dit jaar geen examen mogen doen. Aan de andere kant weet ik dat ik mij ontzettend schuldig ga voelen als hij straks dood is en ik hem niet eens heb opgezocht
Wat naar! Hoeveel uur zou je missen en hoe lang wil je gaan ?
Kun je niet iets regelen om in een vakantie te werken of in een weekend zodat je wel je uren haalt? Zijn ze coulant qua uren op stage?
Ik moet nog 900 uur halen en loop in april examen. Ik zou dan denk ik 3 weken tot een maand wegblijven, dat is natuurlijk super veel maar de tickets naar SU zijn enorm duur… vind het een dure grap om minimaal 1400 euro uit te geven aan een week
Tickets zijn toch wel goedkoper te vinden? Schiphol-Zanderij zie ik nu voor €6-700 retour, dat is alsnog veel voor een week, maar wel iets beter behapbaar.
Kwam er via schermtijd op iPhone achter dat ik vorige week in totaal 36 uur op mn telefoon zit, waarvan 10 uur op het forum, echt zo confronterend
Nu denk ik eraan om een limiet in te stellen haha
Komt goed!! Niet gaan panikeren want dan slaap je al helemaal niet meer. Succes morgen
Ik had het met Instagram en had een limiet ingesteld maar dan kan je dus gewoon klikken op “negeer limiet” dus het hielp niet da’s een beetje jammer haha (als iemand hier weet hoe je echt een niet omzeilbare limiet kan instellen let me know!)
Ik dacht net dat er werd ingebroken (hoorde raar geluid) dacht dat er iets opengezaagd werd ofzo dus ik ging op hoge poten naar beneden was het de kat die helemaal los ging in de kattenbak