Wat je even kwijt wilt #10

Zo naar de stad om een tragus piercing te laten zetten. Ik ben zenuwachtig :flushed:

6 likes

Real, kaufland

1 like

Kleve en Bocholt zijn leuk! Daar zit een goeie Kaufland

2 likes

Leuk!! Succes!

1 like

Ik heb net een maagonderzoek gehad, ging onder een roesje. In die folder stond dat je met een rolstoel opgehaald moest worden en met de auto thuisgebracht. Leek me nogal overdreven maar kan nu bevestigen dat het terecht is. Man wat ben ik vaag. Ging bijna naast de bank zitten, heb schijnbaar mijn vriend net geappt maar dat kan ik me niet herinneren, het duurde heel erg lang om dit berichtje te typen en ik zit de hele tijd om stomme dingen te lachen :joy:

16 likes

Ik had gedroomd dat ik een kat had geadopteerd uit het asiel, en hij was zo lief en gezellig! Maar toen ik wakker werd was er geen kat dus nu ben ik sadddd :sob:

5 likes

Door deze post ging ik weer eens kijken op de Nespresso site (koop tegenwoordig cups van de super). Maar jippie, weer unlimited editions!. Met hazelnootsmaak en 1 met amandel. Ben benieuwd!

1 like

Ik heb dat ook hoor als ik voor de rest geen afspraken heb overdag. Zeker met dit weer.

1 like

Ik ga graag naar de Real in Tƶnisvorst. Vet grote supermarkt. Is verder geen reet te doen daar maar je bent wel even zoet met alleen al lopen door die supermarkt.

Is idd wel leuk om door te wandelen als je niet alleen naar een supermarkt of DM wilt, supermarkten vind ik wel minder daarom ga ik echt voor specifieke dingen naar Real (maarja voor mijn snackaccount ben ik ook op zoek naar specifieke dingen).

1 like

Haha roesje :ok_hand:.
Heb 36 keer mijn puzzelboekje gevonden en daarvoor mijn vriend bedankt.
Heb 10 keer verteld dag er een sm bal in mijn mond ging.

4 likes

Ik ging ff buurten bij collega in de zaal, ik leg een spel aan haar uit en ik krijg een bal tegen m’n kop gesmeten. Life of a PE teacher :sob:

4 likes

Wel 100 x laten opdrukken met een voet op de rug als straf?

1 like

Haha dat nog net niet. Hij schrok zich dood dat het gebeurde en 1000x sorry. Dus het was al goed. Risico van t vak. En ik heb een hard hoofd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ben best een beetje bang voor de volgende ā€˜economic collapse’… Geld is eigenlijk een vreemd systeem indien je een beetje achter het systeem duikt. Sinds het niet meer gelinkt is aan goud, is het eigenlijk maar gewoon een papier waaraan vertrouwen gekoppeld zit?

13 likes

Haha dit had ik van de week ook! Ik denk dat het een teken is dat we eindelijk echt maar een kat moeten adopteren :smile_cat:

1 like

Holy shit, zijn skispullen altijd zo duur? Ik wil een skibril, skibroek, en mogelijk een skijas (maar heb wel een warme winterjas, dus mogelijk is die goed). Maar ik weet niet of ik hierna nog wel vaker op wintersport wil + ik heb nog altijd het voornemen om ooit 30+ kg af te vallen, dus ik heb niet zo’n zin een vermogen aan een skibroek uit te geven.

Is er ergens een ultieme tip voor goedkopere skibroeken?

Van wat ik daarvan online zie, hebben ze die niet in XL :disappointed_relieved: of zou het assortiment in winkels nog wel eens anders zijn dan online?

We zijn de garage aan het opruimen en ik vind allemaal oude tijdschriften o.a de hitkrant en de break out! Super grappig

8 likes

Hahahaha oh wat heerlijk :joy: ik heb wel braaf geluisterd haha, en kreeg vla in het ziekenhuis en daarna een tosti gegeten thuis. Je slaapt er wel goed op, ik dacht ik doe nog even m’n ogen dicht en nu is het alweer een uur verder :’)
@Nox hahaha ook lekker :joy: ik was heel bang om stomme dingen te zeggen dus uiteindelijk heb ik dat ook niet echt gedaan geloof ik maar ik was wel heel voorzichtig met praten zodat ik niks stoms zou zeggen dus dat klonk vast ook wel idioot :ok_hand:

1 like