Het is het ideale warme chocolademelk + Harry Potter weer, maar helaas biedt mijn werk dat niet aan.
Aa godver ik wil perse nu hardlopen maar die regen is zo hard
Hahaha dit heb ik ook wel eens gehad en idd het zijn altijd bejaarden die voor de deur staan te wachten. Ze hebben namelijk nog heeeel veel te doen de rest van de dag.
Ik heb een baan van 4 dagen per week en een bijbaantje van waar ik nog 1 dag werk. Van dat bijbaantje is er nu een cursus georganiseerd, wat is aangevraagd door het personeel. Het is verplicht om aan deel te nemen, maar mijn werkzaamheden kunnen daarom niet doorgaan ik word dus ook niet betaald (krijg betaald voor shifts die je draait). Ik heb nu gezegd dat ik het raar vind verplicht in mijn eigen tijd een cursus te volgen (voor een bijbaantje nog wel). Ik vind het zo spannend dat ik dit gemaild heb, normaal ben ik altijd heel braaf en ga ik niet tegen leidinggevenden in, ben heel benieuwd wat voor reactie ik hierop krijg.
Dat je dat zo erg kan missen he je eigen bed
Ze kunnen wel ieder moment dood neer pleuren.
Ja dat is waar, het is dat geval wel belangrijk dat er genoeg koffie en cake in huis is.
Ze zijn ook om 16.00 klaar
Ik heb zometeen een belangrijke bespreking en die heb ik gewoon goed voorbereid. Degene die ook bij dat gesprek is vraagt al sinds gister om mijn issuelijst. Het is helaas de opdrachtgever dus ik kan niet weigeren maar hallo: maak je eigen lijst en verdiep je er in?! T zou beter zijn als zij nog punten heeft die ik niet heb
Oh god, ik had het afgelopen blok een intensief vak waar ik moeite mee had. Dit vak werd gegeven door best een mooie man en hij moest me vaak op weg helpen. Schijnbaar zo vaak dat ik vannacht droomde over hem dat hij bij mij thuis kwam koken en heel gezellig kwam doen?! Weet niet zo goed wat ik moet denken als ik hem weer zie bij de inzage van mijn verslag
Edit: knappe jonge docent, denk dat ie halverwege de dertig is (niet dat jullie ineens gaan inbeelden haha)
Nee helemaal niet kut van je, zeker als ze wel geld heeft om veel te roken. Je kunt dat bijvoorbeeld ook best benoemen als je het toch doet: ik wil het geld voor februari terug. Als dat niet lukt, zul je je rookgedrag moeten halveren, want ik wil het echt terug.
Hahaha ik ga zo stuk om de ongepastheid van deze grap, love it
Lief dat je t vraagt! Was gelukkig op de laatste dag dat t zo slecht ging, sâavonds lekker naar huis gevlogen en ben nu weer thuis en in mn eigen ritme. Echt duidelijk overprikkeld na die dagen hahaha. Weet in ieder geval wel steeds beter waar mn grenzen liggen en dat dit soort weekendjes weg waarbij ik niet mn eigen plan kan trekken niet zo werken voor mij. Maar nu weer all good!
Een tijdje terug ging het niet zo goed met me/zat ik niet lekker in mn vel en dat bleef best lang aanhouden. Toen ben ik naar mn huisarts gegaan en heb ik een doorverwijzing gekregen oa voor een psycholoog, maar nu gaat het eigenlijk alweer beter en voel ik me een aansteller als ik binnenkort op gesprek moet met de psych. Ik weet ook niet zo goed want ik kan verwachten en heb gewoon geen zin om energie te verspillen aan stomme dingen die vroeger zijn gebeurd. Klinkt echt super dom maar het gaat nu wel oké met me en wil me niet meer stom voelen (want dat gebeurt er als ik over vroeger ga praten) (ok en misschien durf ik ook gwn niet naar de psycholoog).
Pennymarkt
Ik zou het niet doen en die recruiter gewoon bellen dat je voorkeur toch uitgaat naar wat anders.
Alleen al vanwege het feit dat ze iets beloven maar het niet nakomen is voor mij een goede reden om niet met iemand in zee te gaan. Er zullen zat genoeg bijbanen zijn waarmee je minder gauw in de knel komt met je studie. Ik had ooit een telefoongesprek waarin de belofte werd gedaan dat ik mij volledig zou mogen concentreren op social medi. Toen ik kwam bij de sollicitatieronde aka informatiebijeenkomst, bleek dat ik gewoon vrijwel altijd zou worden ingezet om te bellen. Dat was niet de afspraak. Bye!
Leuk maar gecompliceerd! Hoeveel dgn zie je hem nog?
Ik vind 5 dagen ook wel intens, zeker als het gewoon voor een bijbaantje is.
Als ik je post goed lees ben je ook niet bijster enthousiast dus ik zou het niet doen. Er komt vast wel weer iets anders voorbij!
Ik ben echt even klaar met mijn werk. Ik werk op detacheringsbasis en het project waar ik nu op zit is echt niet leuk. Ik word echt behandeld alsof ik megadom ben, moet steeds om werk vragen en zit ergens in mijn eentje in een achteraf hoekje. Mijn detacheerder is al op de hoogte en we gaan zo snel mogelijk het gesprek aan maar het liefste stop ik er per direct mee. Maar ja dat kan niet want dan heb ik geen inkomsten.(sorry wilde even klagen)