Wat je even kwijt wilt #10

Ik loop echt tegen de muren op vandaag. Moet leren voor tentamens maar heb het gevoel alsof ik alles al weet. Ben super moe en chagrijnig dus lig weer in bed

Oh en ik heb mij voorgenomen om vanaf vandaag weeer te beginnen met afvallen, maar heb net een zak pepernoten op en twijfel nog over de chocolademelk met slagroom die we hebben.

Ik moet zo weer naar de tandarts en schijt nu al zeven kleuren

Wat gaan ze doen? Succes alvast

Een oude vulling vervangen, een stukje aan m’n voortand repareren en zo’n bitje tegen het klemmen maken. Allemaal dingen die ik nog niet gehad heb, hopelijk valt het mee

Proberen aan iets leuks te denken, hoop voor je dat het snel klaar is.

1 like

ja, klopt helemaal wat je zegt. en het is voor nu makkelijker om m’n kop in het zand te steken en te doen alsof er niks aan de hand is, maar als het weer een beetje slechter gaat, is het inderdaad dan ook weer moeilijker om er bovenop te komen. ik wacht de afspraak met de psycholoog even af (ik sta nog op de wachtlijst) en dan zal ik het maar gewoon “aan moeten gaan”.

Ben 10 minuten eerder naar fysio gegaan zodat ik nu chocola kan eten in de auto. Thuis zou ik mijn choco moeten delen.

17 likes

Ik hoop zo dat de avondspits meevalt en dat ik snel thuis ben en lekker mn bed in kan, ben kapot.

1 like

Wat is volgens jullie de lekkerste manier om warme chocomelk te maken?

Same! Ik vind het echt heerlijk. Mag nog wel iets kouder van mij eigenlijk. Ik knap zo op van dit weer! Lekker al mijn gebreide sjaals en handschoenen en truien aan <3

3 likes

Oh nee ik heb 2 weken geleden 3 liter ijs besteld bij de ijsboerderij die deze week sluit tot april, maar nu ik net belde kreeg ik te horen dat ze van niets wisten :angry: Terwijl ik toen meteen betaald heb. Ik hoop echt dat ze het alsnog kunnen maken anders kan ik m’n lievelingsijs niet eten tot april :cry:

4 likes

Oeh dit klinkt nice, hoeveel kostte ie?

Optie 1 is makkelijk:

Koop Tony Chocolonely chocolademelk (mijn favo) of chocomel dark en zet dat in de magnetron. Top het daarna met marshmallows of slagroom.

Optie 2 is ook makkelijk maar iets meer moeite:

Koop pure chocoladebuttons of hak een reep in stukjes (of als je van zoet houdt mengen met witte of melk chocola) en warm dit in een pannetje op met volle melk. Of lekker lui hete melk in je beker schenken en daar gelijk chocola doorheen roeren (ik doe dit trouwens soms ook bij optie 1 extra, als ik voor de full chocolade experience wil gaan).

2 likes

Thanks voor de tips! Ik vind inderdaad die chocoladeblokjes aan zo’n stokkie door de warme melk ook echt heel chill ja. Ik heb alleen geen magnetron

Jaa inmiddels al gesproken was wel echt iets waarvoor ze moest bellen helaas.

1 like

O, uiteindelijk kan ook alles in een pannetje. Magnetron is meer chill voor minder afwas en is lekker snel.

1 like

Ik begin echt verbitterd te raken. Leeftijdsgenoten kopen huizen en trouwens baby’s etc. IK WIL OOK!!! Maar wij hebben geen geld

1 like

Morgenmiddag mijn auto ophalen! Ik ben er zo gelukkig mee

3 likes

Ik heb net een kaart voor mijn verhuizing gekregen van collega’s. Zo leuk!

Eentje wenste me veel beterschap duidelijk dat hij niet wist waarom hij de kaart schreef :joy::joy:

25 likes