Wat is volgens jullie de lekkerste manier om warme chocomelk te maken?
Same! Ik vind het echt heerlijk. Mag nog wel iets kouder van mij eigenlijk. Ik knap zo op van dit weer! Lekker al mijn gebreide sjaals en handschoenen en truien aan <3
Oh nee ik heb 2 weken geleden 3 liter ijs besteld bij de ijsboerderij die deze week sluit tot april, maar nu ik net belde kreeg ik te horen dat ze van niets wisten
Terwijl ik toen meteen betaald heb. Ik hoop echt dat ze het alsnog kunnen maken anders kan ik m’n lievelingsijs niet eten tot april 
Oeh dit klinkt nice, hoeveel kostte ie?
Optie 1 is makkelijk:
Koop Tony Chocolonely chocolademelk (mijn favo) of chocomel dark en zet dat in de magnetron. Top het daarna met marshmallows of slagroom.
Optie 2 is ook makkelijk maar iets meer moeite:
Koop pure chocoladebuttons of hak een reep in stukjes (of als je van zoet houdt mengen met witte of melk chocola) en warm dit in een pannetje op met volle melk. Of lekker lui hete melk in je beker schenken en daar gelijk chocola doorheen roeren (ik doe dit trouwens soms ook bij optie 1 extra, als ik voor de full chocolade experience wil gaan).
Thanks voor de tips! Ik vind inderdaad die chocoladeblokjes aan zo’n stokkie door de warme melk ook echt heel chill ja. Ik heb alleen geen magnetron
Jaa inmiddels al gesproken was wel echt iets waarvoor ze moest bellen helaas.
O, uiteindelijk kan ook alles in een pannetje. Magnetron is meer chill voor minder afwas en is lekker snel.
Ik begin echt verbitterd te raken. Leeftijdsgenoten kopen huizen en trouwens baby’s etc. IK WIL OOK!!! Maar wij hebben geen geld
Morgenmiddag mijn auto ophalen! Ik ben er zo gelukkig mee
Ik heb net een kaart voor mijn verhuizing gekregen van collega’s. Zo leuk!
Eentje wenste me veel beterschap duidelijk dat hij niet wist waarom hij de kaart schreef 

Ik baal echt dat ik geen bruine ogen heb, ik vind dat zo ontzettend mooi.
Heb last van m’n rechterschouder door te lang achter de computer zitten (kantoorbaan en iets te veel gegamed thuis de laatste dagen). 
Ik heb 2 cakes gebakken voor mijn collega’s en nu is de keuken een slagveld. Zo geen zin om dat op te ruimen.
Meiden, kennen jullie iemand of is iemand van jullie vorig jaar in actie gekomen voor 3FM Serious Request? Ik heb namelijk zo een persoon nodig!
Na de tijd had ik ook nog een stuk genomen. Kom ik thuis “jouw mond ruikt naar chocopasta! Mag ik ook?”
Nee cultuurbarbaar, ga mijn bonbonbloc niet vergelijken met chocopasta 
Het is echt een drukke tijd op m’n werk. Normaal heb je wel tijd om heel ff iets anders te doen, maar ik heb gister en vandaag echt van 9 tot 5 alleen maar achter elkaar gewerkt als een gek. Super productief, dat wel, maar hopelijk is het snel voorbij.
Ja joh kan in de oveb
Geen zin om me aan te sluiten bij de file vanavond. 
Roesje-update: ik probeerde te pinnen. Eerst wou ik contactloos doen terwijl het vrij overduidelijk een oud apparaat was waarbij dat niet kon, vervolgens deed ik mijn pas er verkeerd om in. Uiteindelijk heeft de meneer van de winkel mijn pas er in gedaan en heeft mijn moeder me heel hard uitgelachen. Ben er inmiddels wel in geslaagd om veilig huis te komen (was bij mijn ouders). Moet nu alleen nog koken maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds best vergeetachtig ben dus vind het een beetje eng, bang dat ik iets te lang op laat staan/aan laat branden ofzo?