Wat je even kwijt wilt #10

Ik baal echt dat ik geen bruine ogen heb, ik vind dat zo ontzettend mooi.

2 likes

Heb last van m’n rechterschouder door te lang achter de computer zitten (kantoorbaan en iets te veel gegamed thuis de laatste dagen). :unsure:

Ik heb 2 cakes gebakken voor mijn collega’s en nu is de keuken een slagveld. Zo geen zin om dat op te ruimen.

1 like

Meiden, kennen jullie iemand of is iemand van jullie vorig jaar in actie gekomen voor 3FM Serious Request? Ik heb namelijk zo een persoon nodig!

Na de tijd had ik ook nog een stuk genomen. Kom ik thuis “jouw mond ruikt naar chocopasta! Mag ik ook?”

Nee cultuurbarbaar, ga mijn bonbonbloc niet vergelijken met chocopasta :angry:

17 likes

Het is echt een drukke tijd op m’n werk. Normaal heb je wel tijd om heel ff iets anders te doen, maar ik heb gister en vandaag echt van 9 tot 5 alleen maar achter elkaar gewerkt als een gek. Super productief, dat wel, maar hopelijk is het snel voorbij.

Ja joh kan in de oveb

Geen zin om me aan te sluiten bij de file vanavond. :thumbsdown:

Roesje-update: ik probeerde te pinnen. Eerst wou ik contactloos doen terwijl het vrij overduidelijk een oud apparaat was waarbij dat niet kon, vervolgens deed ik mijn pas er verkeerd om in. Uiteindelijk heeft de meneer van de winkel mijn pas er in gedaan en heeft mijn moeder me heel hard uitgelachen. Ben er inmiddels wel in geslaagd om veilig huis te komen (was bij mijn ouders). Moet nu alleen nog koken maar ik heb het gevoel dat ik nog steeds best vergeetachtig ben dus vind het een beetje eng, bang dat ik iets te lang op laat staan/aan laat branden ofzo?

2 likes

Ik geloof dat plaatsnaam centraal/centrum is voor plaatsen met meerdere stations, en plaatsnaam voor als er maar één station is.

1 like

Dit dacht ik ook, maar letterlijk mijn eigen woonplaats gaat dit al niet voor op :thinking:

1 like

‘NS heeft toen het beleid inzake naamgeving herzien: besloten werd alleen de stations met meer dan 40.000 in- en uitstappers per dag de aanduiding ‘Centraal’ te geven.’

2 likes

Daar gelden een aantal criteria voor, zo moet het een hsl-station zijn en een bepaald aantal reizigers hebben. Het echte volledige eisenlijstje kan ik niet vinden dus daar ben ik ook wel benieuwd naar of iemand daar meer over weet?

Edit; haha was niet de enige die aan het zoeken was geslagen :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn moeder is hier op Whatsapp koningin in. Dan ben ik met haar aan het appen en leg ik mijn telefoon even weg. Kijk ik letterlijk 5 minuten later weer: 3 gemiste oproepen, drie keer in Whatsapp “August!!!”, August neem op!!!" En via Wordfeud (speel ik soms met mijn moeder dont judge ben een goede dochter): AUGUST!!
Nnnou ik denk minstens dat er een acuut familiedrama heeft plaatsgevonden waarin 6 doden zijn gevallen. Dus ik bel haar enigzins in paniek terug…
“Oh ja nee ik wou even zeggen dat ik boodschappen ga doen dus iets later weer op je reageer”.

???
REALLY MUM?!?!

31 likes

Hahahhaahaaa ik hoor een klant zeggen " Jaa… deze of de nicaraguagua…"

4 likes

Ik heb er uiteindelijk een uurtje gezeten, het viel me 100% mee. De tandarts was ook heel lief en legde alles uit. M’n voortand ziet er echt zoveel beter uit, had niet gedacht dat een klein stukje zo’n verschil kon maken.

3 likes

Ik denk dat ik dan hooguit zou reageren met een " :slight_smile: " of zo. :stuck_out_tongue:

@Canvastas kan je niet met een iets "serious request linkedin < locatie> via google of zo niet bijvoorbeeld een profiel vinden van iemand die daar aan meewerkte en die persoon een berichte sturen?

1 like

Ik zit in de keuken op de grond tegen de verwarming aan. Het is zooooooo koud.

2 likes

Ik ben het aan het terugkijken, maar wow… :sweat_smile:

Ik had vandaag stage en er was een invaller = 18 losgeslagen kleuters. Ik ben gebroken. Ik wil nu naar bed. Hoe doen kleuterjuffen dit.

1 like