Wat je even kwijt wilt #11

Ik vind dit eigenlijk ook een leuk idee! Wat voor soort dingen stoppen jullie erin? Denk dat mijn vriend dit stiekem vet leuk vindt.

1 like

Ja, vind ik ook lastig. Die vriend had er bv ook mini flesjes drank (jagermeister bv) in gedaan, zeepjes, gedichtje, en cadeaubonnen. Best lief vond ik dat.

Ik ga denk ik parfum kopen en dan een monstertje van dezelfde vragen en die erin doen. En ook wat cadeautjes in huis verstoppen, en op t briefje zetten waar t ligt. Maar heb nog een paar weken gelukkig :grin:

@grace

Hmm ik denk dat ik een beetje voor de ā€˜grappigeā€™ cadeautjes moet gaan. Of misschien kan ik wel een grappig thema doen, zoals elke dag een heeeeeeeel kut cadeautje waar hij dan om moet lachen of inside joke cadeautjes. Wel veel werk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik kreeg vandaag patat met mayonaise in een kartonnen bakje met houten vorkje! :clap:

16 likes

Dat is ook leuk toch!
Ik heb nu ook alleen nog maar ā€˜grappigeā€™ dingetjes gekocht: een sleutelhanger met een duimpje (inside joke) erop en een magneet ding met ā€˜hoe grijzer hoe eigenwijzerā€™ (hij wordt al grijs). Moet ook beetje plezier hebben he :grin:

1 like

Dit klinkt nu al leuk please share

Zonder televisieaansluiting kun je geen televisie kijken, denk ik. Als je hem op internet aansluit (WiFi of kabel) zou je wel de Netflix of NPO-app bijv moeten kunnen gebruiken.

1 like

Ik denk net echt ā€œwat heb ik een gek gevoel op mijn hoofd, alsof er iets heel licht op drukt.ā€ Zit ik al een uur met mijn capuchon van mn hoodie opā€¦ Is kwart over negen al bedtijd, ben er geloof ik aan toe?

8 likes

Ik wil zo graag in bed gaan liggen maar de wasmachine is bijna klaar dus kan ik er beter op gaan wachten nu in plaats van net lekker gaan liggen en er dan weer uit moeten. Maar ik heb geen geduld :roll_eyes:

Vanavond zouden tussen 19.00-21.00 mā€™n Zalando pakketten opgehaald worden door die PostNL-service van hun, maar nog steeds niemand gezien :-1: Ben ook ontiegelijk beroerd dus zat er echt al steeds op te wachten, zodat ik daarna kon gaan douchen + op bed, maar betwijfel of het nog zin heeft om langer te wachten gezien het al 21.25 is en dat ook het laatste tijdvak was.

Nu heb ik zin in appeltaart.

2 likes

Ik heb dus beide toetsen niet gehaald en zit er helemaal doorheen. Ik voel me dom, naĆÆef, een faalhaas en kan niet stoppen met huilen. Ik weet echt niet wat ik nu moet. De opleiding is gewoon te zwaar voor me, maar ik weet niet wat ik dan wel moet doen? Ik dacht dat ik dit wilde, maar kennelijk kan ik het niet. Ik ben echt weer terug bij af en zo gaat het continue. Het is zoā€™n cirkeltje: ik besluit iets te gaan doen, krijg een dipje, ga er tegen vechten om vervolgens op te geven. En dan begint het weer opnieuw. Ik zit zo te shaken nu en mijn hoofd is een grote error.

2 likes

Nee haha die eerste snap ik! Maar ik had gedacht dat ik inderdaad de Netflix app gewoon kon gebruiken, maar dan krijg ik een melding dat ik geen zenders geĆÆnstalleerd heb helaas. Nouja voorlopig mijn chromecast tot the rescue!

Ik kijk boxing stars voor het eerst maar uh ik vind het heftig hoor. Waarom vinden mensen dit zo leuk?

Ik heb geen advies ofzo maar ik voel echt met je mee. :heart:

Ik vind de bromelia familie altijd mooi en makkelijk bijhouden en veel verschillende maten en kleuren. Ik weet alleen eerlijk gezegd niet of deze giftig zijn of niet.

1 like

Ik heb ineens zoā€™n zin in een sigaret. Ben alleen al anderhalf jaar gestopt dus eh ja.

Welke opleiding gaat het om? Iets in het onderwijs toch? Is het niveau plots hoger dan wat je voorheen hebt gedaan of is het gewoon iets heel anders? Weet je heel zeker dat je dit niet kunt? Ik snap heel goed dat dat nu zo voelt maar als je even relativeert: ligt het dan echt aan het niveau of aan dat je niet weet hoe je deze stof moet leren/wat je moet verwachten etc.

@voortaan @Morganfreeman thanks <3

2 likes

Awh wat klote zeg :pensive: ging dit over de reken -en taaltoets pabo (en zo ja welk jaar?) Ik begrijp dat je nu echt heel erg baalt, verdrietig bent en je dom voelt! Zo lastig zulke dingen. Zijn de herkansingen al snel of niet?
Probeer dit weekend het voor jezelf op een rijtje te krijgen. Is dit het enige aan de opleiding wat je lastig vindt, of zijn er meer dingen?
Ik heb zelf ook Pabo gedaan en wil je graag helpen waar nodig, dus voel je vrij om te pbā€™en!