Wat je even kwijt wilt #11

Horen zij misschien wel tonen zegmaar? Ik kan mezelf echt wel aanmerken als toondoof haha dus kan niets overnemen. Stel dat je dat, na horen van een liedje, wel kunt dan weet je bewust de tonen misschien niet maar dat is dan te leren.

Wat een belachelijk domme opmerking van hem.

3 likes

Steek een frikmedel in zn ass

9 likes

Naja wat een belachelijke opmerking!? Had je moeten reageren met: nou gelukkig maar want ik zit in ieder geval niet op je te wachten
DOEI

3 likes

Ik hoor zelf ook tonen (je bedoelt hoogtes toch?) maar het meezingen op de juiste hoogte is een ander verhaal. Lijkt wel alsof dat bij sommigen automatisch ok gaat.

Ja?

Hoe scoor je bijvoorbeeld hier?

Ga hem ook even doen nu haha

Edit: o ik zie dat ie best wel lang is. Maar ben wel benieuwd hoe ik scoor dus ga 't alsnog doen.

Nou jongens ik had er 15 goed haha. Was lastiger dan ik dacht. Zeker omdat je maar 1 keer luistert. Mocht iemand anders hier ook zin in hebben, deel je score hier: Stel hier je persoonlijke vraag #3

1 like

Ik was wijntjes drinken met een vriendin en ze had een drukke week met veel gedoe en ze was gedumpt door een jongen en net appte ze dat ze het fijn vond en dat het haar goed heeft gedaan. Zo lief en fijn om te horen. Ken haar al 17 jaar en we zijn heel verschillend maar we kennen elkaar zo goed dus dat is heel fijn.

11 likes

Ja de verschillen inderdaad tussen een C of D. Als je mij tonen laat horen kan ik dus wel zeggen hoger of lager, maar welke is echt een raadsel. Kan ze dus nooit specificeren. Iets nazingen op toonhoogte? Nope kan ik niet want weet niet welke het is. Dus ik kan alleen op de gok hoger of lager iets doen.

Heb zelf een opleiding gedaan waar dit een vak was omdat je met mensen kwam te werken en stemgebruik en kreeg hier dus les in. Nou in 4 jaar is het nooit verberert. Dus of het te leren is… ben geen expert, maar ik zelf denk dat het heel lastig wordt als je last hebt van bovenstaande.

Ik wist helemaal niet dat Sint Maarten een ding is hier en ik heb geen snoep in huis. Dus heb net kinderen ook pepernoten gegeten maar ze deden heel ondankbaar. Dus nu doe ik alsof ik niet thuis ben en doe ik niet meer open, ze zoeken het maar uit :sweat_smile:

3 likes

wrong on so many levels @Krabsalade

7 likes

Kom ik dus ook net achter :joy: Gelukkig woon ik in een appartement en belt er tot nu toe niemand aan omdat ze denk ik wel snappen dat niemand naar beneden gaat lopen hahah

Oké wacht even dus jij kaart bij iemand, die je denkt te kennen/vertrouwen, een situatie waarin je toch een bepaald onveilig gevoel hebt aan, en iemand reageert met een seksistische opmerking er overheen?!?!?! Wtf joh ik zou hier ook nog een serieus gesprek mee voeren inderdaad. Of de vriendshcap lekker laten bekoelen inderdaad.

3 likes

Ik heb een vriend maar sleep mijn vriend niet overal mee naar toe. Om heel eerlijk te zijn vind ik het af en toe zelfs leuker om ook eens alleen met vrienden af te spreken.

2 likes

Hmm vind dat altijd zo jammer. Tuurlijk zul je misschien een deel van de lol missen die gaat over jongens en daten etc, maar of die vriendschap dan minder leuk is? Vind het gewoon een beetje steken en vind niet dat een relatie invloed hoeft te hebben op een vriendschap.

2 likes

Intelligentie zegt helaas helemaal niks over hoe mensen tegen gelijkwaardigheid aan kijken. Wel goed om te horen dat je het er met je vriend over kon hebben, ik hoop dat hij ook voor jou op wil komen tegenover die vriend als het op dit gesprek aan komt.

6 likes

Ja ik vind dat ook niet, maar een vriendschap verandert er wel vaak door. Heb je dat zelf nooit ervaren? En dan als vrijgezel?

Mijn vriendschappen zijn niet per se minder leuk geworden, maar wel anders. En dan dus niet per se negatief, maar in ieder geval niet positief. En dat steekt ook aan de andere kant. En ik snap het wel en er is niet zoveel aan te doen, maar het is nu eenmaal zo.

1 like

Misschien heeft het meer te maken met dat sommige vriendinnen minder vaak willen afspreken als ze een vriend hebben of hun vriend altijd maar willen meenemen. Ik denk dat het veranderen van een vriendschap bijna nooit te maken heeft met dát iemand een relatie heeft, maar meer met dat iemand verandert door de relatie.

Zie je nou wel dat carnaval vieren niet goed voor je is.

5 likes

Die zal flink pissed zijn.

1 like

@Masterchef en @monkeyslut ja ik snap wel dat als je zelf verandert door de relatie, dat dan de vriendschap ook verandert. Maar de persoon in de relatie hoeft niet te veranderen. Daarom vind ik het zo lastig als mensen zeggen dat mensen in een relatie meteen minder leuk zijn in een vriendschap (oke dit is niet hoe jullie het zeiden maar kan even niet op de juiste woorden komen haha). Tuurlijk merk ik zelf ook wel eens dat als vriendinnen een vriend krijgen, het ineens alleen maar over die vriend gaat en blabla lastig lastig. Maar dat hóéft niet. Dus het steekt me meer dat het een soort vooroordeel is.