Wat je even kwijt wilt #11

Alles mag met kaas

5 likes

Hm, volgens mij mag het wel op deze manier (helaas voor jou). Of het netjes is vanuit de werkgever is dan dus een ander verhaal.

Maar zijn vrijgezelle vriendinnen dan zo veel minder leuk dan niet vrijgezelle vriendinnen? Ik snap dat het misschien minder leuk is als ze als stel komen, maar het idee van vrijgezel/single maakt toch niet uit hoe leuk een vriendin is?

1 like

ja dat had ik ook inderdaad gevonden, heb het maar gevraagd aan de vakbond omdat ik niet specifiek iets kan vinden over deze ‘vaste’ dienst opeens omzetten in sb zonder enige overleg. Kon alleen vinden dat je iets mag cancellen oid minstens een dag van te voren.

Werk bij een horecaplek zelf.

Ik ga koken. En zelf pastasaus maken, met tomaten, tomatenpuree, italiaanse kruiden, olijfolie en knoflook.
Moet er nog iets bij?

2 likes

Ok dan vind ik het helemaal naar dat ze je niet iets uitbetalen. Je verwacht toch meer loyaliteit als je in dienst bent bij een horecaplek.

Vorige keer was ie namelijk mislukt en toen was ik niet blij :frowning:

Ui is wel onmisbaar vind ik.

2 likes

Wat was er mislukt?
Ui en knoflook bakken
eventueel gehakt toevoegen
Tomaten in pan doen
Tomatenpuree erbij
Kruiden
Even laten borrelen

2 likes

Oké ik neem zonder. Nu wachten tot het klaar is. :heart:

Rode wijn!!! Of balsamico azijn. Beetje bij beetje naar smaak toevoegen.

2 likes

Klein beetje nootmuskaat maakt de smaak wat intenser, of zo iets haha vind dat altijd lastig te omschrijven

2 likes

Ik heb eten besteld via deliveroo en nu begint het ineens heel hard te regenen. Vind dat altijd zo zielig voor die bezorgers :frowning:

Ui

1 like

Oké er kwam net een kever uit de grond bij een van mijn mijn orchideeën gekropen?? Ik heb nu echt te neiging al mijn planten te ontpotten en de grond te zeven :thumbsup:

2 likes

Yes, ui heb ik toegevoegd!
Rode wijn en nootmuskaat had ik niet :frowning:
Heb wel nog courgette en beetje rauwe ham en kaas toegevoegd.
Smaakt best prima.

Zie hier: mijn kookkunsten

14 likes

@Willem Ik lees jullie reacties nu pas haha, maar ik heb het dus gedaan en ik vind het echt heel spannend haha. Sowieso is het de eerste keer dat ik dit doe dus heb geen super hoge verwachtingen maar vind het wel spannend! haha. Sowieso is het een kleurspoeling die er als het goed is over 2 maanden weer uit gewassen is, dus heb niet echt heel veel risico genomen haha

2 likes

Ok huh, mn bestelling stond op bezorgd terwijl die helemaal niet bezorgd was… Klantenservice gesproken en nu zeggen ze dat ie er nu aan komt. Wat heeft ie dan in de tussentijd gedaan met mijn eten??

1 like

Ik kan dus echt totaal niet zingen hè, is me ook meermaals verteld door anderen.
Maar kun je leren zingen als het vanzelf echt om te janken is? Heeft iemand hier wel eens zangles gehad? En dan ben ik vooral benieuwd naar mensen die ook niet kunnen zingen.
(Heb wel het idee dat ik beter toon kan vasthouden bij liedjes die gezongen worden met een lage stem)

Ohh leuk! Heb je ook een foto van het resultaat? Of moet het nog intrekken enzo