Waarom wordt @Bunnyslippers hier bij betrokken?
Dit ja. moet het wel écht gaan doen dit jaar.
Ik heb echt zon hekel aan max verstappen, ben altijd blij als hij weer verliest.
Ik wil even kwijt dat ik zooo blij ben dat ik inmiddels een jaar en elf dagen terug plotseling besloot niet meer te roken en het me wonderbaarlijk ook lukte om geen sigaretten meer te kopen of te bietsen, echt, elke keer als mijn vriend of een vriendin ofzo een peuk aansteekt ben ik zo blij ervan af te zijn en vandaag, terwijl mijn vriend naast me ligt te stinken en ik vet fris ruik, al helemaal.
Omdat ik geen voeten kan tekenen.
Als er mensen zijn met t-mobile internet thuis… willen jullie even hier stemmen:
@ellegirltalk stelde jij nou laatst de vraag hoelang vitamine supplementen goed zijn na datum? Zo ja, had je daar nou antwoord op gekregen? Ik vraag me nu hetzelfde af, er staat een potje vitamines voor mijn neus Met einddatum 01-10-2018 haha en het is zo zonde om deze weg te gooien : (
Een bevriende arts zei dat de werking wel minder wordt na die datum. Als de dosering 500% van aanbevolen hoeveelheid was, dan blijft er dus nog wel over! Maar als het al niet een heel hoog percentage was, dan zou ik dat wel in overweging nemen.
Als je ze goed bewaard hebt en de verpakking nog gesloten is zijn ze nog goed, sommige bestanddelen vervallen eerder dan anderen maar als ze gegarandeerd tot en met oktober 2018 goed waren (en met goed wordt optimaal bedoeld), kun je ervan uitgaan dat er nu nog niks mee is gebeurd.
Ik ook niet zoals je avatar laat zien.
@boemboem @TheOne @GEEZ of een andere limbo heeft iemand van julle al eens gegeten bij ernesto’s in Sittard? Zag het lansgkomen op insta en wil er zaterdag misschien naar toe
Ik heb sinds een paar uur een vriend!
Scripties die 2 jaar in beslag nemen zijn een hele bevalling. Maar de eindstreep halen bevalt wel. groetjes een ervaringsdeskundige
Helemaal nat geregend worden op weg naar de bus is altijd een goed begin van de week
Bleh heb slecht geslapen en heb er zo geen zin in vandaag.
Zo slecht geslapen ik ben kapot
storiesig
Jaaa, sittard is mijn hometown ik vind het een leuk en gezellig kroegje, en je kan er lekker eten. Zeker een aanrader.
Zou graham hier nog zitten? Moest ineens aan haar denken