Wat je even kwijt wilt #11

Like voor de herkenning :’)

In hoeverre je dit kunt verbeteren durf ik echt niet te zeggen, maar denk dat het heel moeilijk is als je hier niet echt aanleg voor hebt.

Ja je hebt hier wel gelijk in. Ik had er nog niet zo genuanceerd over nagedacht en m’n gevoel zei eigenlijk meteen van ik ben wel een leuke vriendin ookal heb ik een vriend!!!1!. Ik dacht meteen aan dat als je met vriendinnen bent, dat de vriendinnen met een relatie minder leuk waren, maar hoe jij (en @Eddie) het verwoorden, hebben jullie inderdaad wel gelijk.

2 likes

Een vriendschap lijkt me inderdaad niet verstandig… Ze was gewoon een willekeurige, random vrouw toch? Of kende hij haar al? Zou voor jullie relatie denken dat zij gewoon moet verdwijnen uit jullie levens. Anders maak je het allemaal denk ik echt ontzettend ingewikkeld.

Maar goed van buitenaf is het natuurlijk ook makkelijker om zoiets te zeggen.

3 likes

Een Verstappen fan was niet blij met Ocon. Check zijn wiki

27 likes

Ik had laatst iets gekocht bij de webshop van de Lidl. Alleen het duurde nogal lang voordat het bezorgd werd, dus heb ik gebeld naar de klantenservice. Bleek dat zij het wel verzonden hadden naar DHL, maar dat DHL het waarschijnlijk ergens is kwijtgeraakt.
Ik heb gelijk excuses gekregen van de Lidl en 2 dagen later mijn geld al terug gekregen. En vervolgens krijg ik deze week ook nog ineens een bon van 5 euro voor de Lidl om daar iets te kopen. Vond dit echt netjes, aangezien het niet eens hun ‘schuld’ was. Heb het ook wel eens anders gezien :smirk:

12 likes

Ik heb vandaag bij Jamie’s Italian gegeten en ik vond er echt niets aan.

1 like

Je kunt in deze situatie geen foute keuze maken dus als het voor jou beter voelt om even wat tijd te nemen is dat prima, als je liever nu een knoop doorhakt is dat ook prima. Niemand staat in jouw schoenen en hoewel het logisch is dat mensen hier een mening over hebben (en deze eventueel uiten als jij erom vraagt) ben jij de enige die weet hoe het voelt en hoe je daar wil om mee gaan.

3 likes

Die dingen zijn ook niet bedoelt om uit te delen

7 likes

Hulp nodig? :joy:

3 likes

Heb jij toevallog 2 lampionen? Zoek ik even sint maarten lyrics op

2 likes

FIEN IS GEBOREN.

1 like

FIJN VOOR FIEN

6 likes

Oh please maak dit een vaste wekelijkste post, love it!!!

Ik las eerst Mazel als vierde voornaam dus ik dacht… Noem je je kind naar een ziekte… Maar zo ver ging het gelukkig niet haha

Vind Evert-Jan echt geen naam voor een baby/kind. Als ik denk ‘Evert-Jan’ dan denk ik precies aan dit:

Wel een uitstekend gekozen naam voor een poepvlieg met smetvrees.

17 likes

Fien wil alleen maar drinken, slapen, en krijsen. Waarschijnlijk zal Fien de rest van haar leven niks anders doen dan dit.

C’est Fien

5 likes

Te barfen.

Kotsen is voor arbeiders

5 likes

Hoe spreek je Mayte uit?

Ik ken een Mayte en die heet Maaite (als je het uitspreekt dus)

1 like

Mijn buren zijn overdag de hele dag “stil” (oke naast usual trapgeluiden etc.), maar nu al drie avonden op rij gaan ze om 21u eens even lekker de boel opschuren?? Het is binnen de tijden maar jongens jongens, doe een beetje timemanagement zodat ik ook van mijn rust kan genieten.

1 like

Vera Verseput

:joy::joy::joy::joy::joy:

11 likes

Kut heb toch altijd zo’n honger na mn avonddienst. Maar heb dan eigenlijk al gegeten in mn pauze