Wat je even kwijt wilt #11

Geweldig hagaga

1 like

Haha misschien krijgt ze haar schoenen wel gesponsord

3 likes

Omdat cyber monday volgende week is?

1 like

Super Thanks!

1 like

Die kinderen trouwens! Kutpubers en zwarte piet. Ik hoor gewoon hun ouders als ze zeggen dat we een kinderfeest verpesten. Verpesten ja! Voor altijd! Stelletje kutbuitenlanders met jullie uitkeringen die wij betalen!
En ondertussen zit ik me af te vragen hoe ze dan wel tegen racisme in het boek dat we lezen zijn.

1 like

Haha daar heb je in ieder geval twee dichtregels! “Sint is slap aan het lullen/ om maar papier te vullen”. Rijmwoordenboek is zowat ieders best friend denk ik. Kunst is dan om alles samenhangend te houden inderdaad.

En thanks! Bij ons in de familie is Sinterklaas echt het hoogtepunt van het jaar en ik ben opgevoed met het idee dat de gedichten de kern van het feest zijn. Dus het is elk jaar superleuk om ze te schrijven/voor te lezen/te horen.

1 like

Snap ik. Die kast staat nu stof te vangen in mijn ouderlijk slaapkamer waar niemand slaapt en mijn moeder kwam met het idee om mijn kastgebrek in mijn appartement hiermee op te lossen dus als t lelijk wordt is er geen man overboord en koop ik er gewoon een hahahahs

Mijn moeder gaat een doos boodschappen bestellen voor mij als ik over ben
 Ik ben benieuwd of ze mij een beetje goed kent op dit gebied. :rofl:

2 likes

Ik heb onlangs mijn eerste paar timberlands gekocht (zwart). Hoe zorg ik het best voor het nubuck leder?

Thanks Michael Janus. :heart:

Het team van synoniemen.net is trouwens ook mijn grote steun en toeverlaat.

2 likes

Ik ben echt ultiem aan het chillen; gezellige lampjes aan, kop thee, in schoon opgemaakt bed met een film en op de achtergrond de stormende wind. Oh wat hou ik toch van de donkere maanden!

7 likes

Hoe chill trouwens dat z’n eigen naam rijmt op anus

7 likes

Het begon allemaal in

En wat ruik je precies?

Sorry flauw, wat bedoel je met origin story?

1 like

Maar voor Janus en het synoniementeam dan?

Hahahaha dit is top.

Het team van synoniemen.net werd even hard gepest als Janus (maar om andere redenen, het had meer met nerdy hobby’s te maken dan met hun achternamen. Ze lazen de Donald Duck Extra, spaarden Warhammer-poppetjes en hadden geen Game Boy Advance SP). Om effectief terug te kunnen schelden begonnen ze allerlei synoniemen voor de meest vreselijke termen te bedenken.

Het werd een succes.

4 likes

& @Krabsalade
Ik kreeg vandaag een mail van een klant (een bedrijf met loyaal in de naam) ‘met loyale groet’ en toen moest ik een beetje huilen.
Blijkbaar is dit dus iets waar mensen graag van afwijken ofzo? Want wat is dat, speelse/loyale groet? Doe aub niet.

4 likes

Nu ik het had vorige week over kunnen zingen had: wat vinden jullie van het lied van Nienke Plas?

Mijn ‘favoriet’ (het is maar hoe je het bekijkt) tot nu toe is ‘met financieel gezonde groet’. Wtf Ă­s dat ĂŒberhaupt. Hoe groet je financieel gezond? En hoe groet je iemand financieel ongezond? Bij speels groeten kan ik me nog wel iets voorstellen haha.

11 likes

Euhhhh

Welkom

Wees gegroet, vreemdeling. Door welk gelukkig toeval dan ook zijt ge in de summier ingerichte ontvangsthal van mijn private webhut beland (mijn zakelijke webhut is een deur verder). Dit biedt me de gelegenheid om me voor te stellen, maar eerst wil ik even mijn buitenlandse gasten het bos in sturen. Ik ben zo terug

Ja denk dat het deels ironisch bedoeld is. Hij heeft duidelijk veeeeel te veel synoniemen gebruikt. Maar je hebt ook een bepaald type mens dat trots is op gekke woordkunstjes en ik denk dat hij daar ook wel onder valt.

3 likes

Ik wilde het net delen!!! Maar toen ging ik het lezen en ik vind dat ie het eigenlijk best knap heeft vertaald. Al blijft het naar.

2 likes