Wat je even kwijt wilt #11

HEE leuk advies dankje, ik heb gelukkig mensen prive en ik kan gelukkig rfustig izjn

help jongens nik smeer zeggen erover want ella is gek

image

4 likes

echt niiks boeit me nmeer

oh jule zijn allemaal zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lollig

basn dan ban ban ban dan

Meisje doe even rustig, maak jezelf niet zo gek.

Ik heb buikpijn :pensive:

Same bloed als een rund @quantum sorry geen clooney baby

2 likes

Struggles. De badmeester flirt altijd nogal duidelijk met me (niet dat ik dat fijn vind overigens) maar normaal gesproken ga ik met een vriendin zwemmen. Nu kan ze alleen vanavond niet mee dus twijfel ik echt of ik dan nog wel wil gaan haha.
Heb wel zin om te zwemmen maar niet in hem :stuck_out_tongue:

Het is geen flirten als de ene partij het niet leuk vindt

10 likes

Haha oke dat bloeden heb ik dan gelukkig weer niet, sterkte :sweat_smile:

1 like

Wow irritant. Kun je niet op een andere avond gaan zwemmen als hij er niet is?

Nee het is ook best vervelend. Wist even geen andere benaming zo maar is niet echt grensoverschrijdend ofzo maar ook niet alsof ik denk ‘oh lekker zwemmen vanavond’. Meer ‘oh lekker zwemmen vanavond maar wat als 
’

Ja wou echt net editen toen ik het getypt had. Zou je hem er op aan kunnen spreken? @punaise of voel je je daar niet prettig bij?

2 likes

Heb echt een baalavond. Ik lig in bed en heb geen zin om te eten, heb geen zin om iets op Netflix te kijken, alle boeiende mensen op Tinder zijn op, Youtube staat vol met mensen die onzinnige dingen doen zoals Africa van Toto laten horen door toetsen in te drukken op een oude Nokia telefoon dus nu heb ik ook nog dat nummer in m’n hoofd terwijl ik melodramatisch in bed aan het hopen ben dat deze avond snel voorbij is uuuuugh

Ja idk vind dat toch een beetje ongemakkelijk ofzo want denk dan van wat als ik het verkeerd opvat (en nu hoor ik jullie denken “ja maar het is hoe je je erbij voelt” haha) en mezelf vet hard voor lul zet.
Denk dat ik nog maar even aankijk wat ik er mee doe. Misschien vanavond nog wel gaan zwemmen en dan aankijken of het weer zo erg is en er dan wellicht iets mee doen.

1 like

Nee haha wel een tijdje geleden een groep die het speelden door op hun benen te slaan met een soort buizen? Dat was best tof opzich. Haha wat is dat toch met dat nummer.

1 like

Ja snap ik, zou ik ook heel ongemakkelijk vinden (daarom ga ik dat soort dingen ook meestal maar gewoon uit de weg door zelf iets aan te passen
 Echt irritant.) Maar dat laatste lijkt me een goed idee!

1 like

Mijn hemel.

En toch zou ik deze skills ook best willen hebben

1 like