Wat je even kwijt wilt #11

Ik had een vrij drukke week en weekend dus vandaag een extra dag vrij genomen. Heb nog helemaal niks gedaan, heerlijk

3 likes

Vandaag was volgens mijn werk het ideale moment om de aircos in te stellen
Dus nu staat de airco op 18 graden aan
:pensive::sob::cry::pensive::sob::cry::pensive::sob::cry::pensive:

3 likes

Ik wil stamppot maken vanavond. Weet iemand een lekker stamppot recept met zoete aardappel?

Ik had laast een keer iets met spinazie zoete aardappel en feta! Heel lekker :slight_smile:

Dat werd hier gister besproken toch? Met feta en zongedroogde tomaten.

1 like

Parka’s met (nep) dons erin! Weet niet wat je met trenchcoat bedoelt, maar die ken ik alleen van die dunne lange jassen voor in het voorjaar/najaar, totaal niet warm. (Wollen) Mantel bedoel je misschien? Dat is alleen totaal niet waterbestendig en dat vind ik zelf irritant als het regent. Draag die alleen op droge dagen en niet als het onder 5 graden is.

Love stagiaire zijn, lekker onder werktijd naar de supermarkt gestuurd worden om koekjes te halen❤️

7 likes

Ik snap gewoon echt niet dat mensen het zo erg vinden als zwarte piet ipv zn hele gezicht zwart verft er maar een paar vlekken op moet doen. Maar vervolgens op dat kinder feest ( want halloo het is een kinderfeest hoor!!) Donkere mensen uitschelden en racistische dingen roepen. Hoezo is dat wel normaal dan?

Wat een idioten leven hier zeg. Zo dat was mijn zegje ik ga weer braaf wachten tot de pepernoten in de aanbieding zijn.

18 likes

Dr is helaas geen Clooney in mn leben haha.

1 like

Ja morgen ga ik taart met haar eten en vrijdag uit eten met het gezin!

3 likes

Waarom kan ik niet het leven door in sportleggings en -bh’s. So comfy.

2 likes

Ahh dat is wel leuk dan! Nou dan vindt ze het vast niet erg dat je haar vandaag niet kan zien!

Ik ben uitgenodigd bij m’n ex-schoonouders om bij hen te eten en nu weet ik niet goed of dat gewoon avondeten aan de keukentafel is of een uitgebreide maaltijd met hapjes en gedekte tafel e.d. En hierdoor weet ik niet goed hoe ik me moet kleden en of ik een attentie moet meenemen, ugh.

1 like

Ik ben trouwens best wel blij want ik heb echt wekenlang doorbraakbloedingen gehad enz en nu is het al een week rustig. :tada:

Ik zou sowieso iets kleins meenemen. Dat wordt altijd wel gewaardeerd toch? :slight_smile:

2 likes

Iets meenemen is altijd leuk toch ? Fles wijn kan nooit kwaad.

1 like

Watvoor kleren had je normaal gesproken aan? Een jeans met een blazer of netter topje is voor bij iemand thuis eten netjes genoeg toch?

Of zijn het hele chique mensen waarbij je altijd heel netjes gekleed moest?
En wat de rest zegt, iets meenemen is altijd leuk

1 like

Ik heb nog bij hen gewoond, dus ze hebben me in zo wat alles al gezien, haha, van pyjama/slons-kleren tot helemaal opgedoft. Jeans en blazer is niet echt mijn stijl, dus dat heb ik niet. Ik heb maar beslist om wel een kleedje aan te doen, maar gewoon met platte schoenen. Het zijn echt superlieve mensen en ik denk hier echt veel te hard over na, maar ik ben superonhandig met dit soort sociale, ongeschreven “regels”.

Geen stress joh! Een jurkje is altijd goed. Je haar een beetje leuk doen en je bent er helemaal klaar voor

1 like

Ik haat het zo erg als in een proeftentamen opeens allemaal dingen voorkomen die ik niet weet :angry: Nu heb ik gelijk het gevoel alsof ik totaal niks weet en het tentamen niet ga halen. Meh.

@Hinkje ja ik zou idd een fles wijn oid meenemen! Maar als je gewoon komt eten hoeft speciale kleding niet hoor, vind ik. Ik zou in ieder geval gewoon in de kleren komen die ik die dag al aanhad.

1 like