Pfffffff geef mij gewoon een permaban
Ah zieligā¦
Ik denk hier ook nu al over na. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn om weer een beestje thuis te hebben, zeker omdat ik ook vanuit huis werk en dit behoorlijk eenzaam kan zijn. (was mn beste maatje en praatte er altijd gezellig tegen).
Maar ik ben ook bang op dit moment dat ik teveel zou gaan vergelijken en bepaalde trekjes mis bij de nieuwe kat die hij wel had. (maar het is ook nog maar 1 dag geleden en hij was zo speciaal voor me). Ik wil over een aantal weken nog eens kijken hoe het voelt.
Misschien dan inderdaad over een paar weken gewoon rustig kijken. Je zit toch nergens aan vast al is het soms gewoon al even fijn om gewoon te knuffelen met wat katten. Ik ben toen uiteindelijk ook niet direct overstag gegaan , tig katten geknuffeld. De nieuwe kat moest echt goed aanvullen.
omdat een forum niet goed voor mij is
@ClaireCharlotte mijn aanvulling van twee films die ik vorig jaar heb gekeken: Christmas Inheritance vond ik wel leuk, Angels in the Snow vond ik tijdverspilling
Edit: oh oeps ik zie nu pas dat je die eerste al gezien hebt
Ik hoop niet dat je dit vervelend vind maar mijn dirty mind las sperma banā¦
Lief van jullie @Sabr en @Lentex, ik ervaar dat niet zo. Voor mij is het een enorme bron van extra frustratie en ik voeg geen ene fuck toe op dit forum, wat ik zeg is ook doorgaans voor niemand interessant of kan beter door iemand anders worden gezegd. Ik hoef ook niet meer te horen āiedereen kan hier terecht, iedereen voegt wat toeā hoor, ik voel dat niet zo, ik voel me nergens thuis, in geen enkel topic, ik heb geen katten, ik heb geen lopende sollicitaties, ik heb geen kinderen, ik heb geen relatieleed, ik heb geen eetstoornis, ik winkel niet, ik heb geen smeuige biechten, ik volg geen tv, mijn leven kan me gewoon gestolen worden.
Dit is wel een overstatement op zich. Maar idd, met de nadruk op weg
En ook, ik ben ook klaar met het gevoel dat ik iets moet TOEvoegen, alsof ik outfits van mensen boeiend vind, nee, het interesseert me geen klap wat voor kleren je vandaag alweer aan hebt, maar ik vind dat dat meer mag bestaan op de wereld dan ik. En ik ben er gewoon klaar mee, met de wereld.
Ik vind het rot dat je je zo voelt lieve Ella.
Dikke knuffel, je mag me altijd pmāen
ok stop pls.
Ik heb ook niks van wat je opnoemt en ik zie dat niet als een belemmering hier lekker te spammen. Je hoeft toch niet per se overal iets over te weten of iets mee te hebben, het is toch juist leuk als het hier over onzin gaat. Je moet het zelf weten, maar ik zie dat niet als reden om weg te gaan eigenlijk.
Even alles van billie eilish uit mn hoofd leren zodat ik en mn kraaien stem mee kunnen bleren.
Hoe jij het vindt en erover denkt, daar kunnen wij weinig aan veranderen denk ik en ik kan me ook goed voorstellen dat je (denkt dat) je nergens bijhoort en dat dat vervelend is. Ik kan alleen voor mezelf spreken wat ik vind. Ik vind je een leuke forummer en ik wens je heel veel liefs eb geluk, of je blijft (wat ik hoop!!) of niet. <3
Jammer dat je wilt gaan maar als je het echt meent kun je dat beter hier zeggen denk ik:
https://www.forumfeminarum.nl/t/vragen-aan-de-mods-en-admin
jezus jongens kap effe als ik weg wil regel ik dat wel dit is niet een ādramatisch afscheidā om voor jullie lekker lacherig over te doen, ik bepaal wel wanneer ik weg wil hoe ik dat aan ga pakkken jezus ik wil ook een keer wat kwijtā¦
ja het interesseert me echt geen bal meer of ik nu ruzie met iedereen krijg of niet, mooi verdiend.
Ja precies dit wou ik echt net zeggen.
ELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOODELLA VAL DOOD
Oke