Wat je even kwijt wilt #11

Je kan gewoon een bericht sturen, hij krijgt dan de vraag of hij je bericht wil accepteren

1 like

Dobble! Lekker snel en makkelijk.

2 likes

Catan is echt leuk!

1 like

Heb vandaag iets gedaan wat ik een half jaar geleden al had willen doen maar telkens uitstelde omdat ik het doodeng vond. En vanochtend toen ik een mailtje kreeg heb ik meteen gebeld om iets te regelen (en ik haat bellen). Ik herken mezelf niet haha maar voelt echt vet lekker. Dat ik achterloop met de studie vergeten we voor het gemak maar even, dat komt dit weekend wel weer. Voor nu voel ik me goed :grin:

10 likes

Carcassonne all the way
Splendor is ook leuk

2 likes

Carcassonne inderdaad, en Saboteur.

2 likes

Aaah Raynaud is zo vervelend :disappointed:

Net 3 zoenen gedaan terwijl diegene voor een slappe hug ging, zo ongemakkelijk.

4 likes

Zat rondje te marktplaatsen, kom ik opeens kruidvat wimperserum tegenā€¦
Iemand die dat serieus voor 35 euro te koop zet. Vind ik zo bizarā€¦

3 likes

Ik ben er echt stil van hoe naar en gemeen mensen kunnen zijn.

Exploding Kittens

2 likes

Zo naar hĆØ! Ik heb er ook zoveel last van, vooral tijdens autorijden.
Toch maar even langs de huisarts gegaan voor medicatie :unamused:. Sterkte ermee!

1 like

Ik heb ze niet meer voor je kunnen vinden, sorry! Alles was hier al geplunderd

Ok kleine ergernis:
Ik was net in de kroeg met collegaā€™s en ik ben single (op zich niet boeiend, maar voor het verhaal van belang). Toen vroeg een mannelijke collega ā€˜ja, wat is jouw type? Wat vind je van die?ā€™ (Wijst naar oude man) Ik ā€˜ehhh die vind ik wat oudā€¦ā€™ ā€˜ok en die dan?ā€™ (Wijst naar een gast volledig in pak wat prima is, maar een tikje te glad en niet mijn type.) ā€˜Nou, ja leuk, maar niet mijn typeā€™ ā€˜jeetje, nou ok die dan?ā€™ (Wijst naar een heel timide jongen met weinig uitstraling). Ik ā€˜ja nou, die voel ik ook niet echt hoorā€¦ā€™ zegt hij: ā€˜jeetje zeg, wat ben jij kieskeurig!!!ā€™ en toen liep ie wegā€¦
Arrghhhgh, alsof ik ineens alles moet aanpakken wat er langs komt? Los van dat ik het sowieso niet zo goed trek dat je als single blijkbaar altijd elke man moet keuren omdat je nou eenmaal alleen bent (terwijl ik dat helemaal niet erg vind), is het toch niet erg als ik die 3 mannen die iemand aanwijst precies net totaal niet aantrekkelijk vind?
Grrrrr /rant

17 likes

Coup, ligretto, ticket to ride, cards against humanity en dixit zijn leuk en makkelijk te leren!

1 like


@Krabsalade
Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb vandaag gestofzuigd, afgestoft, mā€™n badkamer uitgebreid schoon gemaakt, ik heb mā€™n beddengoed gewassen, mā€™n was weg gewerkt, al mā€™n strijk gedaan, gekookt en soep gemaakt. En nu ga ik na een lekkere douche in mā€™n vers bedje slapen. Heerlijk.

7 likes

Ik heb verspreid over 4 dagen tijd de hele serie The Haunting of Hill House met mijn vriend gekeken. En nu ben ik sad dat het voorbij is. Maar de serie was echt zo goed.

Ik en @Berlijn hebben bijna dezelfde avatar, brengt me best in de war

Ik lig een beetje stom te grijnzen door leuke berichten die ik krijg. Lang geleden dit!

7 likes