Wat je even kwijt wilt #11

Ik dacht dat ik wat je even kwijt wilt-topic las en dacht jeetje wat een zure meiden hier allemaal, wat is er gebeurd joh. Was het het waar erger je je aan topic. :’)

19 likes

ik heb zin in mijn eerste loon

9 likes

Wow, nu je het zegt… Gelukkig wissel ik wel graag van avatar, dus misschien zal de verwarring snel weer over zijn!

(of niet, want ik vind dit schilderij wel echt supermooi haha)

Ben net toen ik thuiskwam meteen in bed gaan liggen, maar moet nog m’n bed uit om m’n make up te eraf te halen en gezicht reinigen in de koude badkamer. Lig zooo lekker warm in bed nu pfff waarom doe ik zulke dingen niet meteen wanneer in thuis kom

2 likes

Heeft iemand tips voor sites met goedkope vliegtickets? Heb de standaard dingen al bekeken en hoop dat iemand nog een goede tip geeft.

Ik kijk altijd op Skyscanner, maar die ken je vast wel.

Het is heel fijn dat je per bestemming op “Goedkoopste maand” kunt filteren en dan vervolgens dus de goedkoopste heen- en terugreis kan selecteren.
Ik vul ook wel eens bij bestemming “Overal” in en dan ook “Goedkoopste maand”, en dan zie je gewoon de bestemmingen staan van goedkoop naar duur zegmaar (ik hoop dat ik het zo goed omschrijf). Soms zie ik daar echt tickets van 30 euro staan, heel chill.

2 likes

Ik gebruik meestal Google flights als ik zoek naar (goedkope) tickets, soms geeft ie ook aan dat het goedkoper is als je een dag eerder/later vliegt

1 like

Ik hoop dat ik dit straks lees en dan kan denken ha daarna ben ik lekker in slaap gevallen tot 10 uur

4 likes

Ik heb een nieuw huis en elke avond ben ik er zoveel mee bezig, dat als ik thuis kom, ik er helemaal down van ben.

En gisteren kreeg ik vogelpoep op een sjaal en ik heb nog geen wasmachine, dus nu kan ik geen sjaal aan :frowning:

Waarom ging ik deze week zo vaak laat slapen :disappointed_relieved:

1 like

Zometeen al naar school :sleepy:
Half 9 beginnen in plaats van de normale 10 uur.
Wil iedereen voor mij duimen dat ik medisch rekenen haal vandaag? :blush:

19 likes

@Flopsyunicorn succes vandaag. Zal voor je duimen.

Hoezo ben ik al vanaf 04.45 wakker. Gelukkig vrij vandaag en kan ik rustig aan doen.

1 like

Wat een week, gelukkig is het bijna weekend

2 likes

Ik zit elke ochtend rond half 7 een uur in de bus, dus ik val regelmatig in slaap. Ik moet er toch bij de eindhalte uit. Ik ben alleen elke keer toch een beetje bang dat ik dan snurk of praat in mn slaap ofzo. Terwijl ik dat nooit doe.

Veel succes! Ik ga voor je duimen

1 like

Succes!

1 like

Succes! You can do it :muscle:t2:

1 like

Ik wil dit jaar kaartjes sturen via het Ouderenfonds, voor eenzame ouderen met kerst. Iemand daar ervaring mee? Of een idee wat je op zo’n kaartje moet zetten? En dan gaat het me vooral om de aanhef. Ik vind beste mevrouw of meneer niet echt leuk.

2 likes

Hup! Succes!

1 like

Vandaag hoor ik hoooopelijk of ik aangenomen wordt en mijn schoonouders zijn beter dus ons weekendje weg zonder baby kan ook doorgaan :grin:

20 likes