Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb vanavond proefdag bij mijn (hopelijk) nieuwe werk! Veel zin in en ik hoop dat het goed gaat en ik mag blijven
Ben wel best zenuwachtig ook

13 likes

Hoe kan het dat veel mensen in deze tijd van het jaar altijd zoveel ziek zijn? Ik ben zelf niet ziek maar zit hier wel met een clowsneus, omdat ik snipverkouden ben.

O misschien moet ik dit even googlen.

Succes, vooral heel goed de vraag lezen (het verhaal er om heen) als ze het ook op die manier bij jou gaan doen als het bij mij was.

1 like

Oh wat een leuk idee, daar ga ik me ook in verdiepen!

Ik zou gewoon hoi! of goeiendag! zeggen denk ik.

Haha ja dat kan natuurlijk ook, ik dacht veel te moeilijk :joy:

Hier is de site van het Ouderenfonds -> https://www.ouderenfonds.nl/campagnes/stuur-een-kerstkaart

Voor juffen: dit is toch ook zo leuk…

T/m 16 november 2018 kunnen jullie je als school opgeven. Vraag maar eens aan je meester of juf. Als jouw klas meedoet, kunnen jullie natuurlijk zelf de mooiste kaarten knutselen en schrijven. De juf of meester kan ook het formulier hieronder invullen, en dan stuurt PostNL gratis kerstkaarten naar school op. De kerstkaarten kunnen jullie vóór 16 december 2018 sturen naar het Nationaal Ouderenfonds. Na het invullen van het formulier, ontvangt de juf of meester de adresgegevens.

13 likes

Ohh wat ziet dat er schattig uit :heart_eyes:

Omg. Dit ga ik met mijn stageklas doen. Dit is mega leuk!

4 likes

Omg mijn moeder kent me te goed:

17 likes

Van welke schilder is het? Ik herken het geloof ik maar ik weet niet meer waarvan.

hoe kom ik hier aan :scream:

1 like

Mama is net terug uit New York en had het 1 dag voor halloween gehaald. Sorry

1 like

Meeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :sob:

1 like

Ben benen aan het trainen en het gaat zo goed! Kan een beetje m’n frustratie kwijt op deze manier

1 like

Ik ga vanmiddag met mn vriend naar Eindhoven (beide nog nooit geweest). We hebben een hotel in het centrum en willen vanavond ergens uit eten, lekker borrelen etc. Heeft iemand tips? :biggrin: Alle keukens zijn in principe prima, alleen kan mijn vriend niet tegen pittig eten (helaas).

2 likes

Ik vind het zelf op de markt altijd heel gezellig om te borrelen bijvoorbeeld bij ‘De vooruitgang’. Op stratumseind is café Thomas onlangs helemaal vernieuwd en is ook heel mooi en gezellig geworden om een drankje te doen! Uit eten doe ik niet vaak in Eindhoven dus daar kan ik geen tips over geven😊.

Is het trouwens mogelijk om bij een nagelsalon gewoon je nagels mooi te laten vijlen enzo en dan een doorzichtige kleur erop te laten doen?
Edit: dus geen gelnagels of dergelijke

Ah dankjewel voor de tips! Ga gelijk even googlen😁

1 like

Ja tuurlijk! Je kan alles vragen. ik zou het wel aangeven als je een reservering maakt, want dan kunnen ze er qua tijd rekening mee houden.

1 like

Check Review je spellen! :smiley:

1 like

Ik ga maandag op dinsdag een nachtje naar utrecht met een vriendin. Voornamelijk om te winkelen maar ben nu nog op zoek naar leuke restaurants en een cocktailbar?