Wat je even kwijt wilt #11

heee hoe was het je collega’s vertellen dat je weggaat? Kan me voorstellen dat dat best lastig is.

Oh, ik heb helaas wel 6 uur aan colleges gemist. Hopelijk werden ze gefilmd, zodat ik deze kan terugkijken. Maar inderdaad, mijn lichaam zal het wel nodig gehad hebben!

Aaaaaaaaaa ik word gek! De vriendin met wie ik tennis heeft me van te voren wel 10000x beloofd dat ze niet zou afzeggen en dat ze dit echt wilde. Nu heeft zegt ze net voor de 2e keer af in 5 weken. Ik heb alleen met haar les dus dan ben ik wéér alleen. Voor die trainer ook niet leuk als je verwacht aan 2 mensen les te geven en er dan maar 1 komt

Ik heb morgen mijn eindassessment en ben zo zo zo zenuwachtig omdat het afstuderen er op onze opleiding zó anders aan toegaat dan bij andere hbo-opleidingen :sleepy:

1 like

Tijd voor een levensvraag:
Ga ik nu douchen of blijf ik nog even liggen?

• Nu douchen
  • Blijf nog maar een uurtje in bed stinken

0 stemmers

Ik woon op de begane grond en er lopen op het moment best veel mensen langs mijn raam. Ik zit aan mijn bureautje voor het raam een beetje doelloos te internetten en forummen en alle mensen die schaamteloos naar binnen kijken tijdens het voorbijlopen kijk ik strak in de ogen aan tot ze ongemakkelijk wegkijken.
Het wordt nu een beetje donker dus ik ga mijn gordijnen maar eens dichtdoen, maar ik zou me zo nog een uur kunnen vermaken hiermee.

12 likes

Hm ja ik vind ook alleen maar recepten voor 150 stuks of meer. Dan maar gewoon de helft van de ingrediënten gebruiken? (Zit je alsnog met 75 koekjes maar goed haha).

Geen echte verklaring maar ik ben wel even de geschiedenis van de pepperkaka ingedoken en blijkbaar wordt het bakken van de koekjes echt als iets gezien dat je gezellig met de familie en de buren doet. Dus waarschijnlijk dat je daarom inderdaad koekjes voor een heel dorp bakt. Oh en ook interessant, vroeger werd gedacht dat mannen vriendelijker werden door het eten van pepperkakor vanwege de werking van bepaalde kruiden :face_with_monocle:
Met 200 koekjes kun je behoorlijk wat man volproppen ja.

5 likes

Geen idee waar je woont, maar in de regio waar ik woonde heb je voor 12 euro een daluren kortingskaart. 40% na 9 uur en in het weekend de hele dag. Volgens mij heb je dat in meerdere regio’s, heel weinig mensen kennen het maar.

Klopt, kun je nagaan hoe vaak dit al gebeurd is. Ik ga zeker nu gewoon alleen maar t is gewoon irritant en ik vind privé les niet leuk.

Ze belde net en ik ben echt heel erg boos geworden. Zij werd daarop weer heel erg boos en wilde niet meer verder praten.

Ah jammer. Ik ben nog steeds verbaasd hoe goedkoop daluren kaart is ( Brabant trouwens).

Misschien toch maar gaan fietsen dan? Haha

Oh zo herkenbaar dit! Maar je moet maar zo denken, ze hebben je ook niet voor niks aangenomen. En er worden zo veel mensen ziek deze tijd van het jaar, je werkgever kan ook bedenken dat je daar niet immuun voor bent en dat je het echt niet expres doet. Ik hoop dat het lukt om het een beetje los te laten :heart: en beterschap uiteraard!

@9000 wat rot :frowning: Ik hoop dat je de ruzie snel uit kan praten en dat er een verklaring komt van je date! Misschien vanavond een treat-yo-self avondje inlassen en lekker proberen te ontspannen als je daar tijd voor hebt? :heart:

Na al mijn gedoe met stage de hele tijd vandaag echt een goeie dag gehad! Het voelt sowieso als een overwinning dat ik het de hele dag vol heb gehouden en ik ben ook nog heel productief geweest. Wel kapot en veel pijn nu maar voel me ook heel voldaan :blush:

3 likes

Oei, kan me voorstellen dat je schrikt als je wakker wordt. Heel cliché: maar dan heb je de slaap echt nodig gehad. Probeer je er bij neer te leggen dat vandaag even in het teken van rust staat zodat je morgen weer actief kunt zijn!

1 like

ik wilde dit net plaatsen gvd waarom shame je me zo op het internet

6 likes

Op een maandag om 18.00?
Dan is hij er vroeg bij haha!!

er was van m’n achternaam altijd een hele stamboom online te vinden, vond 'k altijd super irritant want ze hadden toentertijd toen ze mij toevoegden een foto van sugababes (jaja) geplukt en m’n naam verkeerd gespeld. ik heb ze in totaal misschien drie keer een mail gestuurd en ze erop aangesproken dat ze 1) m’n foto gebruikten zonder toestemming en 2) m’n naam verkeerd hadden gespeld :rage::face_with_symbols_over_mouth:
nu zocht ik naar die website en ik zag een mededeling dat alles offline is gehaald vanwege de nieuwe privacywet HA.
voelt rechtvaardig

9 likes

Ik sta op de bus te wachten en er is iemand Sinterklaasliedjes aan het spelen op een trompet. Klinkt een beetje knullig en het zijn ook steeds dezelfde liedjes maar ik vind het zo lief. Wil eigenlijk wat geven maar heb geen contant geld bij me :frowning:

4 likes

Ohja en ik ben ongesteld en normaal krijg ik al tranen in m’n ogen van mensen die muziek maken op straat (thank god dat het geen orkest is, dan was het helemaal klaar geweest) dus nu sta ik heel hard m’n best te doen om niet in huilen uit te barsten bij de bushalte :ok_hand:

4 likes

Mijn hoofd zit echt op een andere planeet de laatste tijd… Heb nu al 2x dezelfde vinger verbrand in 2 dagen tijd omdat ik gewoon totaal niet oplet tijdens het koken.

Betekent dat eindassessment halen dat je dan afgestudeerd bent? Heel veel succes iig voor morgen! :four_leaf_clover:

Sorry voor mijn vorige lacherige reactie.
Wist niet dat het om een serieus probleem ging en dat jij zo hard aan ney werk bent om hem te helpen.
Veel sterkte ermee :four_leaf_clover:

1 like