Wat je even kwijt wilt #11

Welke

1 like

Er komt net een knul op me afgelopen en die zei:
‘Mevrouw, mag ik wat vragen? Ik heb een weddenschap verloren en nu moet ik op straat aan vrouwen vragen of ze nagellak op hun tenen dragen’

QUE?

hij zei daarna nog: ‘Ja i know, mijn vrienden zijn klootzakken’

14 likes

Het zijn er ook maar vier hoor haha.

3 likes

Is Sims 4 veel leuker dan Sims 3?
Ik zie namelijk dat Sims 3 veel goedkoper is op Steam (Ook uitbreidingen), maar weet niet of het zonde is.

Ja!

Ik vind Master Plan een hele mooie kleur, die is een beetje taupe/grijs.

1 like

Uhm, ja ik weet niet of je mijn vragen kunt beantwoorden, maar ik stel ze toch maar :stuck_out_tongue:

• Is het boek geschikt voor mensen die willen beginnen met minder vlees eten?
  • Zijn de recepten makkelijk? Zowel qua bereiding(stijd) als qua de verkrijgbaarheid van de ingrediĂ«nten?
  • Heb je heel toevallig een overzicht van de recepten die er instaan? Ik kan online geen register/inhoudsopgave vinden. Ik zou namelijk graag een beeld willen hebben van het soort recepten/gerechten in het boek.

Ohh ik had er een met pastelkleurige plaatjes! Die was nog best wel succesvol ook. We zullen elkaar dan wel niet zijn tegengekomen daar. :stuck_out_tongue:

Heb 'm gevonden!

http://p-a-s-t-elle-blog.tumblr.com/

Heb jij de link naar de jouwe nog?

2 likes

Ik ben gisteren om 21u gaan slapen en ben net om 15u heel verdwaasd en gedesoriĂ«nteerd wakker geworden. Huh? Ik had m’n wekker om 7u gezet en zou zoveel doen vandaag

1 like

Ik heb dit met Whatsapp en ik kan het iedereen aanraden

1 like

Ik kan heel WhatsApp + de rest van je smartphone wegdoen ook iedereen aanraden :smiley:

@Hinkje wat vreemd! Blijkbaar was je lichaam er even helemaal klaar mee, of zo?

6 likes

Hahahhaa heb je geen smartphone meer?

Nee al bijna een jaar niet meer! Heb er best veel over geschreven in het meer offline-topic, trouwens! :slight_smile:

3 likes

Vind zelf sims 4 leuker, sims 3 heeft wel een open wereld wat héél chill is maar ik had constant lag
 Sims 4 speelt gewoon veel fijner imo, en vind het qua uiterlijk ook een stuk mooier dan sims 3!

1 like

Ja, blijkbaar. Ik had wel een zwaar weekend met weinig slaap, daarom kroop ik gisteren ook zo vroeg in bed. Ik ben vanochtend om 3u wakker geworden en verder niet meer. Ik weet nu helemaal niet meer wat ik vandaag nog ga doen, haha. Bizar.

Ik heb drie dagen weekend en het voelt zo fijn om vandaag ook nog brak te kunnen zijn van een feestje zonder me er schuldig over te voelen.

Oeps, sorry, verkeerde geciteerd

@Briseis

Wat toevallig! Ze lijken ook op elkaar. Ik heb die van mij in een opwelling leeggemaakt dus daar heb je niets meer aan

Als ik die van jou toen had gezien was ik je 100% zeker gaan volgen haha

1 like

Geen idee of je al antwoord hebt gekregen, maar Essie is wat mij betreft het geld zeker waard! Je zou kunnen kijken naar de kleuren Absolutely Chinchilly (grijzig/beige), Smokin hot (grijs met paarsige ondertoon) of Over the edge (metallic antraciet). Van die laatste heb ik ooit een foto geplaatst in het show-je-nagels-topic.

@HvO Nou ja, in stressvolle situaties spreken we de waarheid (ofzo), dus wie weet had je al die tijd sluimerende moedergevoelens voor je kat :joy: . Wel vervelend van die plasproblemen, zeg. Hopelijk kon de dierenarts nog iets voor jullie betekenen.

1 like

Ik heb je post gevonden maar heel eerlijk vind ik de chincilly en de over the edge allebei te donker voor het soort grijs dat ik bedoel. Ik had ooit een hele mooie grijs van OPI en die heb ik kapot laten vallen in de badkamer maar ik weet niet meer welke dat was. Volgens mij was er iets in die naam dat refereerde aan de 50-shades films

Ah ok. Zonde dat je oude nagellakje kapot is gevallen. Je zou misschien ook eens naar Sand Tropez kunnen kijken (http://www.essieenvy.com/2017/01/essie-sand-tropez.html?m=1), al lijkt die op sommige swatches meer beige dan grijs.

1 like

Sand Tropez is wel echt meer beige/zandkleurig, niet grijs.