Pff nog anderhalf uur werken, saaie administratie doen. Ik kan niet meer. En het is hier stervens koud
Hele kolonie . Een foto was wel op zijn plaats geweest hoor⦠leeuheuk!
Ik at net een broodje crunchy pindakaas met banaan en nu ben ik blij.
Ik kijk een docu ter ere van de 70e verjaardag van prins Charles en hij is echt zoān lieffie!
Ik ben zo zenuwachtig voor mān proefdag
Heb de hele dag al buikpijn en ben bang dat ik straks geen hap van mān eten door mān keel krijg
aw komt vast goed joh, succes! en wat bij mij altijd wel helpt is het doen van (korte) ademhalingsoefeningen
Thuisbezorgd wordt 18 jaar!!
Tijd om groots uit te pakken met 18% korting op de eerste 18.000 bestellingen Wees er snel bij!
Bestel nu met vouchercode:
HOERA
(net in mn mailbox gekregen)
Jeej ik heb eindelijk weer noodles gevonden die ik wel lekker vind. Lang leve de toko.
He verdorie, ik heb net besteld
Als ik een schaal lasagne nu ga maken, in de ovenschaal doe en dan op het aanrecht laat staan tot kwart voor 6 om er dan pas kaas overheen te strooien en in de oven te doen. Wordt dat dan wel lekker?
Huh ja waarom niet? Al zou ik hem in de koelkast bewaren.
Ik ben bang dat dan de āversheidā er van af gaat en alles naar elkaar gaat smaken als er zo lang tussen zit.
Volgens mij kun je een hete ovenschaal (lasagne zo uit de pan) niet zo in de koelkast zetten ivm bacteriegroei toch?
Weet iemand iets van forensische opsporing? Er komt een term voor in een boek waar ik mee bezig ben en ik denk niet dat die klopt, maar ik weet ook niet of er wel echt 1 duidelijke term voor bestaat.
De term
De vertaler gebruikt āstapplatenā en in het Zweeds staat er āplattornaā. Het zijn platen die in een huis zijn neergelegd ter bescherming/zodat er geen sporen worden achtergelaten, denk ik. Maar ja, hoe noem je dit?
Ik had snoepbanaantjes gekocht van Haribo, echt mijn guilty pleasure, maar ze zijn een beetje taai??? Nu ben ik heel erg teleurgesteld
Oh ik dacht dat je 'm vooraf wilde laten staan en daarna pas in de oven. Ik zou een hete ovenschaal niet in de koelkast stoppen nee
Maar op het aanrecht kan ook prima, is nog geen 2 uurtjes, daar wordt het echt niet minder vers van ineens
Ik heb het gisteren uren laten staan (met kaas er zelfs al op) en dat is gewoon prima gegaan hoor. Had er wel aluminiumfolie overheen gedaan maar dat is niet echt heel effectief denk ik verder.
Ik weet best wel wat van forensische opsporing/onderzoek, maar ik heb geeen idee. Kun je niet gewoon die term gebruiken? Ik kan ook niks vinden als ik google.
Ja op zich wel, maar ik vind het zo knullig klinken. āLoopplatenā of ābeschermingsplatenā vind ik al mooier, misschien suggereer ik dat. Of 1x zoiets gebruiken en daarna alleen āplatenā.
Dit is echt een heel leuk idee, ga ik met mijn klas doen!
ik wil zeggen dat ik inmiddels twee pbās heb ontvangen over mijn eerdere bericht hier vandaag met herkenning en dat doet me goed