Wat je even kwijt wilt #11

Omg waarom kreeg ik dit niet, ik bestel elke week minstens 1 keer! :thinking:
Thank God voor dit forum want ik heb 'm nu alsnog kunnen gebruiken!! Bedankt voor het posten haha

1 like

Ik heb vanmiddag meegedaan met een event en hebp toen uitgebreid aangegeven wel op de foto te willen eventueel maar niet met m’n gezicht in beeld omdat het nogal debiel was. Nu kijk ik op hun Facebook en zie ik dat ze dus wel een foto hebben gebruikt met m’n hoofd best duidelijk in beeld. Is het dan lullig om een bericht te sturen dat ik het daar niet mee eens ben. Ik hoef m’n hoofd niet voor promotiedoeleinden gebruikt te hebben.

3 likes

Ik vind dat je wel een bericht kunt sturen, zeker omdat je het van tevoren hebt aangegeven

3 likes

Omg de backstreet boys komen naar nederland :heart_eyes:

3 likes

Ja ik herken het en dan heb ik al van kleins af aan. Ik vind ze ook leuk en vind het ook leuk om ze te zien als ik er eenmaal ben. Maar ik denk ook heel vaak vantevoren “pff geen zin”. Dat ligt echt 0% aan degene met wie ik afspreek en 100% aan mij. Ik wijt het maar aan mijn baan waarbij ik continue “aan” sta en aan de lopende band met mensen moet communiceren (in onze lunchpauze is het dan ook altijd heel stil :joy:). Dus vaak wil ik gewoon niets doen/niet nadenken/niet praten na mijn werk. Beetje sneu als ik het zo typ​:sweat_smile:

nee bij mij ook niet.

Ik wil dit.

18 likes

Ik heb ook echt zo’n zin in een wijntje maar ben zwanger dus nog even niet

2 likes

Jep! Niet eens expres, maar gewoon geen energie/zin in vaak. Gelukkig zijn mijn vrienden er okee mee om me een of 2 x per jaar te zien lol

@punaise zeker een bericht sturen!! Super vervelend

@Indolence bij mij net ook al gekut, nu doet ie t gelukkig

Nee he ik sta compleet stil in de file al een kwartier. :sob: was onderweg naar weekendje weg

1 like

Ik had zo’n drukke dag op werk dat ik naast m’n ontbijt alleen maar 3 bruine boterhammen heb gegeten als lunch, geen tussendoortjes. Ik zit nu nog in de trein dus heb net 2 mini mandarijnen op maar dit is niks voor mij!! Honger. Zit ook nog in de trein momenteel gvd, om 20.00 pas eten :sob:

Maar 't wordt wel sushi :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Oh en lol een goede vriend zegt een maand lang niet meer langs te komen omdat hij vet veel spijt heeft dat hij zijn baard eraf heeft gehaald. Ik zei nog tegen hem dat hij het niet moet doen. :sweat_smile:

Bij mij wel :crossed_fingers:t2:

hij doet het bij mij nu ook weer!

Heb het net lachend gezegd tegen hem, vind die vast niet geinig.

1 like

Yes! Wat moet je anders met je leven toch :joy:

1 like

Ik had ook gedoe, maar het werkt weer!

@Evi-lena sowieso dat lasagne een dag later nog veel lekkerder is dan op de dag zelf!!! Wel weer opgewarmd ofc

2 likes

Je had hem zoiets cadeau moeten geven :wink:

9 likes

Wat zijn jullie weekendplannen? Ik heb inspiratie nodig.

1 like