Wat je even kwijt wilt #11

1 like

Mijn moeder is zo schattig. Ik volg een dieet en daarbij kun je producten ( de barcode) scannen en dan krijg je het aantal punten te zien van het product.

Mijn tartaar is uit de handel genomen en nu appt ze mij een screenshot van een bakje tartaar met de vraag of ik dat dan even kan scannen.
Nee mam zo werkt het niet haha

10 likes

het is heel heftig en intens, maar ik ben ZO trots op mijn baan en wat ‘wij’ doen. :four_leaf_clover:

21 likes

Ik heb zo veel spullen haha en ik kan niet stoppen met denken over hoe ik die mee ga nemen / wat ik wel of niet mee ga nemen / hoe ik die op ga bergen als ik (hopelijk zeer binnenkort!!!) op mezelf ga.

4 likes

Zo fucking verkouden. Hoop dat ik morgen ochtend nog een neus over heb.

@FrozenFlame @boemboem het gaat inderdaad om de pabo. Ik heb eerder een andere hbo opleiding afgerond maar doe nu een versnelde opleiding en het is de combinatie studiedruk, privé en werkdruk die mij erg zwaar valt. Ik heb gewoon niet voldoende tijd om de stof tot me te nemen en daar baal ik van. Ik weet niet of ik het wel of niet kan, maar de vraag is meer of ik het wel wil. Ik wil heel graag in het onderwijs werken, maar niet ten koste van alles. En nu lijdt ook mijn privé eronder en dat wil ik niet.

Morgen heb ik nog 2 toetsen maar nauwelijks tijd voor gehad om te leren dus twijfel heel hard of ik die wel ga maken deze keer. Ik wil denk ik eerst mijn hoofd wat op orde krijgen, kan nu niet echt helder nadenken.

1 like

Dit maakt mij nieuwsgierig haha, wil je zeggen wat? Maar zo fijn dat je een leuke baan hebt gevonden :grinning:

Zo 21-25. Wel 1 dag stortregen gehad, maar verder chill. Ik dacht dat ik ergens op dit forum al eens tips gepost had, maar kan ze zo snel niet vinden. Ik ga even zoeken :slight_smile:

1 like

Zou wel moeten kunnen als je hem met je internet abbonnement hebt gekoppeld. Wat voor apps gaat het om?

Uhmmmmm… vertel ik nog wel! of pb ik nog wel een keer :slight_smile:

1 like

Omg wat een topcadeau haha! Veel plezier!!!

1 like

@Colaatje Kan ze echt niet meer vinden…
Zo even met snel terugdenken en een beetje google:
Golden Bay was heel mooi
Sliema en Valetta vond ik leuke plaatsen, Valetta is echt mooi!
Wij zaten in Bugibba, was best een gezellig plaatsje, lekker eten op elke straathoek ongeveer (wel ook veel touri-traps, maar ook echt genoeg lekkere restaurants, er was er eentje die er echt bovenuit stak though, maar die kan ik niet meer vinden…)
We hebben fietsen gehuurd. Wel veel heuvels, maar het is best klein, dus je kunt een aardig stuk zien met een dagje fietsen.
Er zijn heel veel boottochten, volgende keer wil ik definitief naar de Blue Lagoon op Gozo. Dat schijnt sowieso een aanrader te zijn, maar hebben wij toen niet gedaan.
Toen het zo hard regende zijn we naar het aquarium geweest. Moet je van houden, maar ik vond het leuk :smile:

1 like

Ik heb vakantie!!!

Ik merk de laatste tijd dat ik mezelf echt moet dwingen om te ontspannen. Zoals morgen wil ik sporten en dan zit ik al helemaal te bedenken hoe laat etc. Terwijl ik gewoon morgen rustig aan wil doen en ook kan doen want ik hoef niks.

7 likes

Zijn hier een aantal grafisch vormgevers die ik misschien mag pb’en?

1 like

Geniet van je vakantie! En probeer jezelf de tijd te gunnen dat je niets hoeft

1 like

Mijn badkamer is verbouwd en het is echt zo’n drama. We hebben nu een lekkage achter de douche kraan en is de muur daarom een stuk kapot gehakt. We hebben vloertegels met patroon en die waren eerst verkeerd gelegd… de wastafel zat los en de wastafel lekte. De spiegelkastverlichting deed het zogenaamd niet, regelden wij dat er een vervangend element kwam, had de monteur t gewoon niet goed aangesloten en werkte het dus wel. Nu vanochtend vroeg is er iemand nog gekomen om dingen te kitten zodat de wastafel niet meer lekt. Gebruiken we m nu net voor t eerst weer, lekt tie op een andere plek. Pfffffff schiet mij maar lek

1 like

Toilet is nu het enige dat we kunnen gebruiken en elke keer als ik daar op zit ben ik ook bang dat die ineens afbreekt of lekt of weet ik wat

1 like

Ugh, kan niet slapen.

1 like

Ik heb foto gezien net en ik vind hem wel tof eigenlijk.

1 like

Laatste nachtdienst, bijna weer ‘s nachts slapen :heart_eyes: