Wat je even kwijt wilt #11

Mijn pizza is nog steeds niet bezorgd (50 min inmiddels) en ik denk alleen maar, yes volgende keer gratis pizza :thumbsup:

5 likes

Vandaag ging een man bijna agressief uit zijn plaat omdat ik niet had gehoord of gezien dat een derde kassa in de winkel openging en als eerstvolgende dus niet naar daar ging. Hij brieste: “Hallo - ze zegt eerstvolgende, dat ben jij, ga nou maar!” Maar ik begreep niet meteen wat hij bedoelde (ik ben ook doof uiteraard - echt waar), klant voor me was bijna klaar en de klant bij de tweede kassa had een gigantische tas en rugzak om, waardoor ik geen zicht had op de derde kassa. Hij duwde me vervolgens opzij en toen de tweede klant ook om zich dan naar de derde kassa te begeven.
Ik kon eigenlijk alleen maar lachen, want we waren in zo’n relaxte winkel, wat doet het er nu toch toe - ik had nog niet eens twee minuten in de rij gestaan dus die paar seconden…

:’)

1 like

bleh ik heb dit ook, maar nu lig ik op de bank en ben ik eigenlijk te lui om nog iets te ondernemen
dus dan maar 'n avondje bankhangen

1 like

Een uur te laat maar dan heb je ook wel wat :thumbsup:

31 likes

OMG adequaat gebruik van het cynische duimpje. Wat is dit voor slagveld joh😷

2 likes

Dit is wat je gratis bij je bestelling krijgt, wel echt goede reclame :thinking:

Ik heb nog steeds heel veel vragen haha

Kijkt iemand toevallig All u need is love? Die Peter en die vrouw net… wow!

1 like

Haha, precies deze heb ik ook besteld net.
Bij ons was ie beter gelukt trouwens.

En had ook pizza four cheese, maar vind het zo jammer dat het niet echt gorgonzola-achtig is, maar meer geitenkazerig.

2 likes

Haha als ik dit zo lees denk ik “pfoe zie nou wel, nooit aardig doen tegen mensen in het echte leven. Voor je t weet zit je met een cavia opgescheept.” Alsof het een hele logische actie is van de buurvrouw.

17 likes

Ik vraag mij nu echt af of iemand anders niet mijn plaats op deze aardbol heeft ingenomen. Ik en cheesy kerstfilms? Dat is echt nieuw. The Holiday Calender. :santa:

Hahahah hoe kut is dat. Dat je dan opeens 2 cavia’s hebt. Terwijl je dat gewoon niet wilt. Zijn wel serieus leuke dieren, ze gaan fluiten als je thuis komt echt een warm welkom

4 likes

Ohhhh sorry! had alleen gelezen dat je nog dacht dat Guus een cadeautje was en dat iemand als tip gaf om er 2 samen te houden. heb je geen foto!

1 like

Ik heb net boxing stars gekeken naar Amanda en Michella en jemig de pemig zeg, kan toch niet zo :roll_eyes:

@Prikkelbaar heb je een foto van Guus en Meeuwis jahaha

2 likes

Jaa die van ons ook, als ze de koelkast horen komen ze ook in het hoekje van de bak staan op hun achterpootjes. Vet schattig, je hoort dan altijd gekrabbel omdat eentje probeert met dr pootjes tegen het plastic van de caviabak te steunen, maar dr pootjes glijden weg haha

Samenvatting

En vaak staan ze dan dus ook op hun achterpootjes daar haha

19 likes

Goed dat ze nu samen zitten in ieder geval. Hopelijk heeft je moeder zich verder ook goed ingelezen in het houden en verzorgen van cavia’s aangezien ze onder andere best een specifiek dieet nodig hebben…

Mijn vriend was bij zijn ouders geweest vandaag ivm jarige in de familie. Ik kon niet mee omdat ik moest werken.

Kwam om 21:00 thuis van het werk heeft mijn vriend een doos celebrations en een kaartje meegekregen van mijn schoonmoeder om me te feliciteren met mijn baan. Die mensen zijn echt zo lief voor mij! Elke keer als er iets leuks gebeurt denken ze aan me en krijg ik iets liefs van ze.

Ze geven mij meer cadeautjes dan mijn eigen ouders :sweat_smile:

17 likes

Schuin tegenover ons woonden een jongen met zijn vriendin en ze hebben 2 katten. Nu zat 1 van die katten zooo vaak bij ons in de zomer. Wij vonden het allemaal wel prima want hij was superlief. ‘S avonds deed die jongen zijn katten altijd binnen houden dus in de avond kwam hij altijd een beetje verlegen onze tuin in om te vragen of zijn kat bij ons was.

Maarrrr nu zijn ze een maand geleden verhuisd helaas. Vandaag zat er een kaartje in de bus van hen met foto’s van die katten erop een een heel verhaaltje van: we zijn gewend aan ons nieuwe huis maar missen jullie af en toe nog wel!

Zo lief

92 likes

Ik lig in bed en ik heb honger maar de kat ligt heel lief bij me. Dilemma.