Wat je even kwijt wilt #11

Oh dat valt mee! Wat fijn dat het zo snel gelukt is!

Komt vast goed! Mijne gaf de eerste keer niet af :smiley:

1 like

Ga je wel naar een lekker restaurant?

Ja, had ik ook eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht echt dat ik zonder jurk naar huis zou komen.

1 like

Ik ben niet voor de doodstraf, maar ik heb moord meegemaakt van heel dichtbij, dan is het wel heel moeilijk om je niet te laten meeslepen door je gevoelens. Dus ik begrijp mensen wel die denken oog om oog, tand om tand. Wil ik het overigens niet mee goed praten.

O dat hierboven ging niet helemaal goed geloof ik. Nou Sint Maarten is weer begonnen. Vanaf half zes al kinderen aan de deur.

Ja heb er ook last van! Ik houd het met moeite nog wel gehydrateerd maar had vorig weekend 5 pukkels op m’n kin? Ik had donderdag een huidbehandeling en daar zeiden ze dat ze het super druk hebben omdat veel mensen er last van hebben! Dus het is wel ā€˜normaal’ denk ik.

1 like

Ik heb zin om wat te doen vanavond maar niemand kan…
Zo stom. Voel me dan altijd maar eenzaam

Hele dag in woonwinkels rond gestruind, heb ik bij de blauwgele winkel per ongeluk een verkeerde doos in het magazijn gepakt … verkeerd formaat. Kan ik morgen weer 45 min rijden om het te ruilen :sob:.

Ik ben team opstappen, ajuu

Bij ons mogen ze kiezen uit vandaag of morgen, omdat niet iedereen op zondag langs de deuren wil. Dus we zijn twee keer de sjaak, haha.

1 like

Kan iemand een soort Chips bezorgd site beginnen. En dan met zon picnic wagentje allemaal chips bezorgen.
Hoe vaak ik in de winkel wel niet denk " Neh… geen zin in chips" en dan eenmaal thuis kan ik aan niks anders denken.

8 likes

Ik heb dit precies hetzelfde maar dan met chocola. Altijd spijt.

1 like

ik heb zoveel hongerrr. Vrienden komen hier en dan gaan we eten bestellen, maar eerst zouden ze om 18:30u komen, daarna 19:00u en nu 20:00u :unamused::unamused::unamused:

Volgens mij? Je weet niet meer zeker of je gesekst hebt?

1 like

@Krabsalade Ik en mijn trommelvliezen zijn nog heel! Bedankt voor de geruststelling gisteravond.

6 likes

Ik dacht heel even dat ik in het seks topic zat, wat mijn bericht aan @Krabsalade enigszins dubieus zou hebben gemaakt.

10 likes

Thee, winterdekbed in bed, pyjama aan, boek erbij en kinderen voor kinderen op de achtergrond (omg mag, boeit me niet :sweat_smile:).

5 likes

Lief, dankje!

Ook aan @Lentex <3

1 like

Hahahaha droog