Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb letterlijk 3 uur geslapen…nu een vroege dienst. Zo blij dat ik gister al carnaval heb gevierd.

Ik sliep vannacht voor het eerst bij mijn vriend en heb geen oog dicht gedaan vanwege zijn gesnurk. Hij is nu op de logeerkamer verder aan het slapen zodat ik ook kan slapen maar ik lig te janken van moeheid omdat ik niet kan slapen en zo moe ben. Gatver.

Oei… dat is echt heel klote. Hadden jullie nog niet eerder gelogeerd?

Hihi ik gun hem je!

Was heel onverwacht maar kon het enorm gebruiken na gisteren overdag.

1 like

Gefeliciteerd @Mgg! :tada::tada::tada:

Ah @oprah hopelijk kun je er toch van genieten!

@mgg gefeliciteerd <3

1 like

@Mgg Gefeliciteerd​:kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes:

Oh god ik heb kwart over 10 met m’n vriend afgesproken om ergens te gaan ontbijten, maar hij heeft me om half 5 geappt dat 'ie thuis was van een feestje :") Ik ga maar vast een pre-ontbijtje eten want denk niet dat kwart over 10 'm gaat worden

Gebruik je voor die geblakerde cherrytomaatjes met yoghurt toevallig het recept van Ottolenghi? Mocht je het niet doen is dat zeker een aanrader :smiley:

1 like

Ik heb net havermout pannenkoekjes gemaakt voor mijn vriend met een banaan met al van die bruine plekken erop zonder dat hij dat weet. Worden anders gelijk weggegooid… Nu zit ie er lekker van te genieten hèhè

7 likes

Zo heftig inderdaad. Hoe kom je erop? Ik vrees dat we haar voorlopig niet neer terugzien. Eeuwig zonde. Ik ben benieuwd of de Nederlandse pers op het verhaal duikt.

Sinds wanneer is singles day een ding?

3 likes

Jongens… ik ga vandaag naar Limburg. Frikmedelleeeee

Oh god… ik zie dat het daar carnaval is… help

15 likes

Ik ga naar een kattenbeurs. Ik hoop dat het een beurs is met echte katten en niet met mensen verkleed als kat.

27 likes

Happy bdayyyy @Mgg :cupid:

Oh wat leuk zeg! Moet ik die misschien ook maar scoren. Die cherrytomaatjes doen het hier altijd heel goed! Maar ik ook vaak als dip bij de borrel met een lekkere foccaccia.

1 like

Nee dit was de eerste keer :expressionless: baal als een stekker. Ik hoorde het zelfs in de badkamer, zo hard

Een vriend van mij woont eindelijk op zichzelf. Had ook niet eens ooit op kamers gewoond ofzo. Nu krijg ik elke keer vragen “kan deze en deze was bij elkaar?” “ op hoeveel graden?” “Waar moet de wasverzachter in?” “ wat zijn makkelijke dingen om te koken?” “Hoelang blijft wijn in de ijskast goed?” “Rode wijn moet niet in de ijskast toch?” “Ik moet nog een plant welke moet ik kopen?” Smh, maar ahhh het is ook wel weer schattig opzich.

14 likes

Hahah ik kreeg vorig jaar meermaals foto’s van mijn stagiaire via WhatsApp met haar was en de standen van de wasmachine. Met dan de vraag op welk plaatje ze de wasmachine moest zetten voor die was. Ik vond het wel schattig haha.

8 likes

Hahah ja hij stuurt er meestal ook foto’s bij!

1 like