Ah heerlijk!!
Nou zo bijzonder was het niet, geluid was heel slecht.
11/11 vier ik vanaf de bank straks haha.
Veul sjpas en plezeer!!
Ik zie vandaag eindelijk m’n lieve vriendinnetje weer want ze is terug uit Amerika zin in, moet zoveel aan haar kwijt en ben benieuwd naar al haar verhalen
Veel plezier! Lekker genieten!
De kat van de buurvrouw is echt momenteel een verzopen kat en staat al twee uur voor de deur te janken. Buurvrouw (waar we niet goed mee kunnen) is niet thuis. What to do? Ik ben zo allergisch als de pest, maar vind het zo zielig.
Kun je iets voor buiten improviseren?
Ik heb gisteren zo’n fantastisch inpakpapier gekocht en ik wil het hier posten, maar ik ga t ook gebruiken voor mn secret santa cadeau dus dat kan niet
Maar geloof me het is geweldig
Misschien in het vervolg altijd apart slapen? En dan misschien 's ochtends even bij elkaar komen ? Slaap is belangrijk dus ik slaap soms ook apart van m’n lovers
Irritant he. Mijn vriend gaat vaak sochtends vroeg naar huis zodat ik nog wat verder kan slapen. Of we slapen in aparte kamers of hij slaapt op de bank. (Bij mij is het vooral dat ik al die bewegingen/draaien in bed niet kan hebben en wakker word van alles).
Volgende keer oordoppen proberen? Heb ik wel eens gedaan bij een snurkende date ooit en het hielp wel! Of helpt het als jij eerst in slaap probeert te vallen en hij daarna? Weet niet hoe diep en snel je slaapt.
(Staat er beetje los van maar ik vind het wel lastig dat ik zo’n slechte slaper ben, ik vind samen naar bed gaan en wakker worden heel leuk, maar er is niks aan als je je de hele nacht half wakker/half slapend ligt te ergeren aan je partner. Vraag me wel eens af hoe dat “later” moet, mochten we ooit samenwonen. (Heb dit met eerdere mannen ook altijd gehad, die sliepen dan op een gegeven moment ook los op een matras bijvoorbeeld of in een andere kamer of ik moest bijslapen in de middag).)
Kun je last hebben van hormonen/~tijd van de maand~ als je de pil doorslikt?
Heb net zo ontzettend hartverscheurend ge-uglycried om iets wat mild vervelend is?
Of het daar echt aan ligt weet ik niet, maar het is wel heel herkenbaar! Ik slik de pil ook door en heb dat dan na een tijdje ook, soms is het zelfs zo dat ik denk “Misschien maar gewoon meteen een stopweek inlassen, dan ben ik er weer van af” haha
Hm oké. Ik zat me inderdaad af te vragen of een stopweek zou helpen, maar als het niet hoeft dan liever niet… Heb je wel eens inderdaad een stopweek gedaan? En hielp dat dan?
Ik ben ook vreselijk in adulting hoor. Dat maakt het nog ironischer. Ik denk dat hij liever zijn moeder niet vraagt vanwege trots en dan denkt, oh ik vraag jumpsuit wel want zij heeft er ook altijd een puinhoop van. Dit is echt het meest gesorteerde nette volwassen achtig iets wat ik in huis heb.
Ik heb het een paar keer gedaan, maar alleen als ik me langer dan een paar dagen zo voelde. Vaak hielp het dan wel en was het daarna over! Maar als het gewoon een dag is dan wacht ik meestal even en ebt dat gevoel soms ook vanzelf wel weer weg
Oké, dan ga ik het ook nog even afwachten, bedankt!
Altijd als ik mijn moeder even alleen laat op het werk heb ik het idee dat het super druk wordt met allemaal klanten. En dan zie ik echt voor me dat ze er zo bij staat als die gast uit witch doctor
Vooral dat stukje met:’ come back tomorrow we’ll never get it done’.
Ahh lekker verwend! Verdien je gewoon omdat je zo lief bent
Happy singles day jongens! Wist niet dat het een ding was. Dus ga lekker solo schaatsen
Ahhw fijn! Die van mij zijn bijna op dus ga volgend jaar flink inslaan in NY haha