Het is nu nog aan het intrekken, en moet het nog even uitspoelen en drogen haha. Maar ben wel echt super benieuwd. Hopelijk zijn mijn verfskills niet al te debiel haha. Sowieso vind ik het irritant dat ik niet eerder heb besloten het gewoon te doen, want dan had ik het nog in het daglicht kunnen zien haha
Mijn vriend moest net voetballen en ik was aan het kijken. Hij viel en zn hoofd bonkte echt op de grond en toen bleef hij een tijdje stil liggen. Ik was zo bezorgd ik stond te trillen met tranen in mn ogen langs de lijn. Later in de wedstrijd sprong nog iemand op hem, kermde hij het uit van de pijn en kwam hij hinkend het veld af. Leuke sport…
Antwoord van een absoluut NIET-zangeres hoor: ik dan dat het afhankelijk is van waar je ‘probleem’ ligt. Ik kan zelf dus ook totaal niet zingen, maar heb ook geen muzikaal gehoor en hoor / weet verschil in tonen niet. Wel hoger of lager haha, zo erg is het net niet, maar of het bij wijze van een C D of E is op de toonladder? Shoot me. Kan ook dus geen tonen overnemen. In mijn geval lijkt het me dus niet mogelijk om te leren omdat ik het gehoor al niet heb. Dus hoe dan produceren? Maar stel je zingt uit de maat; ritme lijkt me dan wel aan te leren waardoor je best een oké zangeres kunt zijn.
Op de middelbare school had ik een vriendin die zangles had. En toen was er zo’n open podium waar iedereen zich voor op kon geven en ging zij dus ook zingen. En het was zo slecht/vals. Dus ik denk niet dat iedereen het kan leren of het was hele slechte zangles.
Ik zat net ff 20 minuten in m’n kast omdat de wereld me ff te veel was.
Oei, hoe gaat het nu met hem?
Deze man zegt van wel. In dit filmpje analyseert hij slechte audities bij American Idol en legt hij precies uit wat de zangers beter kunnen doen. Vond ik echt leuk om te zien! Van een paar mensen vermoedt hij ook dat die verkeerde tips hebben gekregen van zangdocenten.
Ik geloof ook wel wat hij zegt; dat iedereen (beter) kan leren zingen en dat maar heel weinig mensen écht compleet tone deaf zijn.
Niet zo goed Hij kan zijn been amper bewegen en er niet op staan. Ik hoop dat het geen langdurige blessure wordt. Hij vind het altijd zo kut als hij niet kan voetballen.
Oh jeetje, beterschap voor hem !
ik ben al door mn sintmaarten snoep heen terwijl er nog heel veel kinderen lopen😭
Ik kijk nu toevallig steeds naar een vocal coach . Hij heeft clipjes waarbij hij vroeger zong en dat klonk als sponge bob. Nu klinkt het heel mooi. Je leert bij zangles geloof ik tdchnieken waardoor je jouw stem beter kan laten klinken.
Lief! Dankjewel!
Enige optie is nu lichten uit, gordijnen dicht, niet meer opendoen. Hahaha. Of ze mandarijntjes meegeven maar ik vond dat als kind altijd stom
Ik wil graag met oud en nieuw in een bepaald hotel slapen maar ik ging kijken en normaal is 1 nacht 83 euro maar op 31 december 308
Hahahaha jammer joh
Dit heb ik echt heel vaak, schijnt dat ze dit express doen zodat de bezorgtijd op thuisbezorgd laag blijft…
Mijn vriend heeft kinderen met manderijnen laten ruilen voor nog meer chocolaatjes haha. Arme kiddo’s.
Hmm maar mensen om mij heen kennen ook geen toonhoogtes of weten iets van noten bijvoorbeeld, maar als zij zingen klinkt het niet vreselijk naar soms best goed.
Leuk!
Als ik een kinderliedje zing kan het al vreselijk klinken, zou dat toch graag anders zien. Als ik bewust zing (vanuit mijn buik bv) gaat het trouwens wel beter, maar alsnog. Maar wel leuk dat iedereen met bepaalde technieken beter aan te horen is.
Avondeten met milkyways en bounty’s.