Ik kijk nu toevallig steeds naar een vocal coach . Hij heeft clipjes waarbij hij vroeger zong en dat klonk als sponge bob. Nu klinkt het heel mooi. Je leert bij zangles geloof ik tdchnieken waardoor je jouw stem beter kan laten klinken.
Lief! Dankjewel!
Enige optie is nu lichten uit, gordijnen dicht, niet meer opendoen. Hahaha. Of ze mandarijntjes meegeven maar ik vond dat als kind altijd stom
Ik wil graag met oud en nieuw in een bepaald hotel slapen maar ik ging kijken en normaal is 1 nacht 83 euro maar op 31 december 308
Hahahaha jammer joh
Dit heb ik echt heel vaak, schijnt dat ze dit express doen zodat de bezorgtijd op thuisbezorgd laag blijft…
Mijn vriend heeft kinderen met manderijnen laten ruilen voor nog meer chocolaatjes haha. Arme kiddo’s.
Hmm maar mensen om mij heen kennen ook geen toonhoogtes of weten iets van noten bijvoorbeeld, maar als zij zingen klinkt het niet vreselijk naar soms best goed.
Leuk!
Als ik een kinderliedje zing kan het al vreselijk klinken, zou dat toch graag anders zien. Als ik bewust zing (vanuit mijn buik bv) gaat het trouwens wel beter, maar alsnog. Maar wel leuk dat iedereen met bepaalde technieken beter aan te horen is.
Avondeten met milkyways en bounty’s.
haha ja ik heb mn kaarsje uitgeblazen en de mandarijnen voor mezelf gehouden.
Ik had pepernoten en sommigen zeiden “oh die hoef ik echt niet” dus met een mandarijn maak ik ze vast niet blij haha
Horen zij misschien wel tonen zegmaar? Ik kan mezelf echt wel aanmerken als toondoof haha dus kan niets overnemen. Stel dat je dat, na horen van een liedje, wel kunt dan weet je bewust de tonen misschien niet maar dat is dan te leren.
Wat een belachelijk domme opmerking van hem.
Steek een frikmedel in zn ass
Naja wat een belachelijke opmerking!? Had je moeten reageren met: nou gelukkig maar want ik zit in ieder geval niet op je te wachten
DOEI
Ik hoor zelf ook tonen (je bedoelt hoogtes toch?) maar het meezingen op de juiste hoogte is een ander verhaal. Lijkt wel alsof dat bij sommigen automatisch ok gaat.
Ja?
Hoe scoor je bijvoorbeeld hier?
Ga hem ook even doen nu haha
Edit: o ik zie dat ie best wel lang is. Maar ben wel benieuwd hoe ik scoor dus ga 't alsnog doen.
Nou jongens ik had er 15 goed haha. Was lastiger dan ik dacht. Zeker omdat je maar 1 keer luistert. Mocht iemand anders hier ook zin in hebben, deel je score hier: Stel hier je persoonlijke vraag #3
Ja de verschillen inderdaad tussen een C of D. Als je mij tonen laat horen kan ik dus wel zeggen hoger of lager, maar welke is echt een raadsel. Kan ze dus nooit specificeren. Iets nazingen op toonhoogte? Nope kan ik niet want weet niet welke het is. Dus ik kan alleen op de gok hoger of lager iets doen.
Heb zelf een opleiding gedaan waar dit een vak was omdat je met mensen kwam te werken en stemgebruik en kreeg hier dus les in. Nou in 4 jaar is het nooit verberert. Dus of het te leren is… ben geen expert, maar ik zelf denk dat het heel lastig wordt als je last hebt van bovenstaande.
Ik wist helemaal niet dat Sint Maarten een ding is hier en ik heb geen snoep in huis. Dus heb net kinderen ook pepernoten gegeten maar ze deden heel ondankbaar. Dus nu doe ik alsof ik niet thuis ben en doe ik niet meer open, ze zoeken het maar uit
Kom ik dus ook net achter Gelukkig woon ik in een appartement en belt er tot nu toe niemand aan omdat ze denk ik wel snappen dat niemand naar beneden gaat lopen hahah