Ik stuur je straks een pb’ dankjewel!
Wat had ik gisteren toch een stomme wedstrijd . Ik vind mijn sport op deze manier helemaal niet meer zo leuk eigenlijk. Nu ook best wel kort geslapen, hopelijk blijf ik een beetje aardig op kantoor vandaag.
Snap ik! Nu lekker slapen, slaap lekker!
Ik ben zó zo zo erg toe aan vakantie. Ik moet mezelf tegenwoordig echt uit bed slepen gewoon. Nog 1.5 week😫
Ik durf niet op te staan, ik heb zo’n mega spierpijn
Zorg even goed voor jezelf. Maak wat lekkers voor jezelf en zet alles even goed op een rijtje.
Moest je nou nog studeren voor nieuwe tentamens of zitten die er allemaal op?
Nee doe gewoon
Ik zou hem niet random gaan volgen maar gewoon een berichtje sturen
Slide in z’n dms!!!
Op zich is dat toch een prima opening Haha?
Hm ja idk ik zou het raar vinden als ik die jongen was volgens mij kan je wel berichtjes sturen via het pijltje naast volgen denk ik? Dan krijgt die persoonneen berichtverzoek.
Gvd ik heb een tijdje terug mn band laten vervangen en hij loopt leeg ofzo? Terwijl hij niet lek is (volgens mij). Ik ging hem net proberen op te pompen maar dat lukt niet. En nu is mn band helemaal plat. En oppompen lukt niet. Ik snap niet wat er is met deze fiets (ok ik moet gewoon een nieuwe).
En nu ga ik maar wachten tot de fietsenmaker open is, kom te laat op werk bleh.
Sterkte
Wat rot zeg. Kun je aangeven op je werk dat het teveel is? Heb je een vriend of vriendin met wie je kan praten?
Gefeliciteeeerd
Taart maakt alles beter dus snel taart halen haha!
Ik had gisteren echt een leuke en gezellige avond alleen het eten is niet helemaal goed gevallen dus ik zit met slaapgebrek en buikpijn op mijn werk. Ik ben al in weekendmodus maar dat duurt gewoon nog 2 dagen. Gemeen.
Gefeliciteerd!
Heel herkenbaar. Heb je het aangegeven op je werk? Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat echt al veel scheelt. Heb je een fijne collega waar je je ei bij kwijt kan?
He bah, maar nog meer reden voor chillen en taart dus Gefeliciteerd!!
like voor het emoticon-gebruik
en…