Wat je even kwijt wilt #11

Bij ons wordt dat totaal niet gevierd. Hoe heb je het nog opgelost? Heb je ze fruit meegegeven oid?

Berend Hero Ferdinand nog altijd beter dan Tjarko.

1 like

Ik hoef sinds vrijdag niet meer te studeren en ik verveel me echt dood sindsdien. Ik heb geen idee wat ik met mn leven moet :joy::joy: Lig al de hele dag in bed. Gelukkig morgen weer werken

2 likes

U riep?

Samenvatting

Deze tekst zal worden verborge

3 likes

Ooohh ik heb een geschikt autootje gevonden, hoop dat ie nog beschikbaar is en ik zaterdag een testrit kan maken!!! Ik ben het OV zo zo zo zo moe, ik ben iedere dag ruim 4,5 uur onderweg, heb 's avonds geen fut meer om te koken, eet slecht en zit gewoon in een heel negatieve spiraal nu.

4 likes

Berend HERO? Hoe bedenken ouders dat zeg.

2 likes

Dat programma Lief Dagboek, love it

2 likes

Ik vind het wel tijd worden voor een profielfoto, maar jongens help??? hoe kiezen jullie iets goeds uit??

14 likes

6 likes
Altijd

image

7 likes

Vriend is er vanavond niet dus dat betekend tapas avondje alleen. Kat ligt naast me te knorren, alles is voor MrKaplan. :ok_hand:

3 likes

Dat hij zn mail afsluit met " mvg Tjarko"

En dan zon onoplettende stagaire die het niet boeit of hij dingen goed schrijft of niet . " Hey Charcoal bedankt voor je bericht.

10 likes

ik kwam vannacht om 4.30 thuis en ik kwam vanmiddag pas om 17:45 mijn bed uit
ik werd rond 14:15 een keer wakker echt in jaren niet meer zo laat wakker geworden
HOE DAN.

1 like

ik wil nu wel van zorgverzekering veranderen want ik klaag elk jaar maar ik verander nooit :sweat_smile:
maar heb zooo geen zin om het allemaal uit te zoeken :roll_eyes:

2 likes

Mijn vriend appt me net “stuur eens een foto van de kat, ik mis ‘m”, dus ik stuur een selfie want hoezo mist ie mij niet, “nee niet van jou, van de kat!!”
Hij slaapt de komende week op de bank zónder kat.

17 likes

Gewoon naar die zorgvergelijker site gaan, dan kun je volgens mij invullen wat jij allemaal wil/nodig hebt en kiezen zij de goedkoopste uit. En dan is het een paar keer doorklikken om te wijzigen.

1 like

ik kijk altijd op weheartit, daar staan genoeg leuke foto’s

1 like

Ja, ik heb ook echt hardop zitten lachen. :grin: Fantastisch

1 like

@klaariskees

Tadaa een nieuwe profiel foto.

Hopelijk herkend niemand zn broer erin.

Nog een regel overslaan omdat het kan.

Samenvatting

38 likes