Ohja jongens. Jullie kennen Kees wel toch. ( Bom op mofrika gooien) die komt dus bij ons koffie kopen aahw. En hij wilt dan perse 1 van mn collegas ( maar die was er niet dus nu heeft hij een nieuwe favoriet )
Iemand ervaring met skittle vodka? Kan ik dat gewoon bij de fles er in gooien of zet het uit/gasvorming andere niet leuke bijkomstigheden waardoor het niet kan?
Nee dat kan gewoon! Verwacht er niet te veel van overigens
Ja, is allebei ook een app van! En Dropbox heeft geloof ik van de drie de minste ruimte. Uit die recensie bleek ook wel dat ze alledrie gewoon heel erg op elkaar lijken haha, ik ga wel gewoon kijken welke ik in het gebruik het fijnst vind. Enige reden dat ik nu een beetje naar google neig is omdat ik die ook al gebruik voor mail en agenda en ik kwam er net achter dat mn telefoon blijkbaar een back-up opslaat in google drive, dat is ook wel praktisch.
Kip is gebakken toch? Dan zou ik het nog gewoon opeten hoor. Gevaar is bij rauwe kip, gebakken is er niets aan de hand.
Vriend en kind zijn dit weekend weg en ik ben nu al bezig met een lijstje van wat ik ga doen (lees: kijken) en eten 
Twee weken geleden zouden ze ook weggaan en toen ging dat niet door, beter gebeurt dat nu niet! Ik kan die teleurstelling niet voor de 2e keer aan.
Weet je inmiddels al iets meer?
Wat is het mooi buiten vandaag zeg, echt genieten.
Ja ik woon alleen met hem en ik word ook helemaal gek. Maar het heeft zo zijn redenen die niet zo makkelijk op te lossen zijn.
Toch maar weggehaald ivm privacy
Het waren twee granaten die ze hebben ontmanteld, uiteindelijk gelukkig niks gebeurd!
Ik heb vandaag alleen ontbeten, daarna geen tijd gehad om te lunchen, dus at om 1530 mân 5 crackers met kipsmeersel op. Zegt mân collega die naast me zit: âzo!!! Jij eet echt veel
â. Waarom zegt ze dat? Nu voel ik mij een vreetzak, terwijl ik de hele dag nog niks op heb. K haat mensen die zulke opmerkingen makenâ:rage: of dat wanneer je uit eten bent, een ander constant zegt âpffff ik zit echt ZO volâ. Daar gaat mân eetlust ook van wegâ:rage:
Volgende keer gewoon wat terugzeggen hoor. Mind your own businesss. 
Wow wat heftig? Maar fijn dat alles goed is afgelopen 
Ik had op een kamer gereageerd omdat ik op zoek ben naar iets nieuws maar 0 reactie gehad. Kan gebeuren maar in mijn hoofd woonde ik er allang en had ik de kamer al op duizend verschillende manieren ingericht. 
Was echt verbaasd in de ochtend toen ik de hond uit ging laten: mw. U moet de omgeving verlaten ivm een calamiteit
Ja kan ik me voorstellen. Lekker vaag ook, een âcalamiteitâ. Ik zou flink in de stress schieten als ze dat tegen me zeiden
Mijn vriend en ik willen zo graag een huisje kopen. We zijn echte starters maar ik word zo angstig en onzeker van die hele woningmarkt. Heb hele tijd het idee dat het ons niet gaat lukken en dat het niet voor ons is weggelegd aangezien we in een grote stad zoeken en er bijna geen starterswoning oo Funda staan. Niet leuk, en ik geef mijn vriend hierdoor volgens mij een heel negatief gevoel omdat ik zelf niet zo positief ben op dit gebied (verder altijd wel hoor haha) en het ik dus maar heel negatief blijf. Positief blijven Salty!
Bleh zo moeilijk.
Huh maar ooit moet het toch wel lukken? Er is toch niemand die het nooit lukt? Wellicht niet het eerste huis dat je gaan bezichtigen maar na weet ik veel 15x of 30x misschien wel. Het is niet dat je kansen opraken zoals bij een tentamen?
Klopt! Je hebt ook helemaal gelijk. Het is meer een angst vanuit mezelf en merk dat ik mijzelf en mn vriend een beetje naar beneden haal. Alsin: waarom verdienen we niet meer? Dan was het makkelijker, etc etc. Wat natuurlijk helemaal niet perse zo is en super oneerlijk tegenover mijn vriend. Ben gewoon even een slechte vriendin en daar baal ik van.
En thanks voor je woorden want zo simpel is het inderdaad ook. Ooit gaat het lukken! Had ik even nodig 
Ja zelfs als je meer verdiend is het niet gezegd dat je je droomhuis kunt kopen. Ook voor die huizen is gewoon een wachtlijst