Wat je even kwijt wilt #11

goed moment om in bed te gaan liggen :stuck_out_tongue:

3 likes

Eigenlijk wil ik dat wel ja, maar ik ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen

Onedrive hoort bij Windows (zoals iCloud bij Apple)! Dan kan je word etc blijven gebruiken en ook word online bijvoorbeeld

1 like

Ik wil liever een Queen “I want to break free” escape room. Altijd al een vriend in een rokje willen zien stofzuigen :wink:

5 likes

hoe bedoel je precies, welk topic? met lijst bedoel je de topic die je volgt, of wat anders?

Thanks! Dat is wat ik hoopte te horen haha. Ik ga vanavond (oke en het hele weekend haha) lekker met mn laptop klooien en dan kom ik er vast wel uit.

1 like

Zo, ik mag volgende week vrijdag naar een kliniek voor m’n huid, huisarts begon inderdaad over Roaccutane, ben benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen. Wel spannend. Beetje angstig ook.

Gelukkig heb ik de rest van de dag vrij en morgen een leuk personeelsuitje :relaxed:

1 like

Het virus verspreid zich

2 likes

Ik zit afl 1 van nieuwe AHS te kijken maar wat IS dit voor onzin

1 like

@Zilver Ik zag hierna pas dat je het over Onedrive hebt ipv Google Drive. Dus ik heb net een kwartier besteed aan het lezen van een artikel over de vergelijking tussen Dropbox, Google Drive en Onedrive en nu weet ik nog niet wat ik wil haha. Ik denk dat ik ze gewoon allebei eens ga bekijken en dan kom ik er vast wel uit wat ik het fijnst vind werken.

2 likes

Ik heb m’n vinger verbrand aan de kraan en man, wat doet dat pijn. Hou er een blaar aan over zo te zien :persevere:

Dropbox is best chill. Ik weet niet of er vn googledrive en onedrive ook een app is? Overigens is er bij dropbox wel een limit aan gb maar je zou bij kunnen kopen. ( als een soort abbo geloof ik) ik weet niet of dat bij onedrive en googledrive ook zo is.

Handige uitleg he… not

1 like

Hahaha, heb als dansers voor Disney gewerkt. Woonde er net buiten maar was er dus bijna elke dag.

9 likes

Kan ik pasta (met tomatensaus en kip) nog eten als de pan 24 uur ongekoeld op het aanrecht heeft gestaan? Ruikt gewoon prima maar omdat het vlees is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@anon80301952 @anon18202522 Jaa ik wil dit allemaal

1 like

Ohja jongens. Jullie kennen Kees wel toch. ( Bom op mofrika gooien) die komt dus bij ons koffie kopen aahw. En hij wilt dan perse 1 van mn collegas ( maar die was er niet dus nu heeft hij een nieuwe favoriet )

30 likes

Iemand ervaring met skittle vodka? Kan ik dat gewoon bij de fles er in gooien of zet het uit/gasvorming andere niet leuke bijkomstigheden waardoor het niet kan?

Nee dat kan gewoon! Verwacht er niet te veel van overigens

Ja, is allebei ook een app van! En Dropbox heeft geloof ik van de drie de minste ruimte. Uit die recensie bleek ook wel dat ze alledrie gewoon heel erg op elkaar lijken haha, ik ga wel gewoon kijken welke ik in het gebruik het fijnst vind. Enige reden dat ik nu een beetje naar google neig is omdat ik die ook al gebruik voor mail en agenda en ik kwam er net achter dat mn telefoon blijkbaar een back-up opslaat in google drive, dat is ook wel praktisch.

1 like

Kip is gebakken toch? Dan zou ik het nog gewoon opeten hoor. Gevaar is bij rauwe kip, gebakken is er niets aan de hand.

5 likes