Wat je even kwijt wilt #11

Niet als escape room, maar ik heb dit ooit oor een vrijgezellenfeestje gedaan: we hadden een Bollywood videoclip opgenomen.

4 likes

Ik heb even gezocht maar er is geen ā€˜Help de computer noob topic’ toch? :sweat_smile: Dan maar hier. Bij voorbaat sorry voor domme vragen haha.

Ik heb dus een nieuwe (Windows) laptop en ik ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe en wat ik wil. Google Drive is een beetje wat iCloud is bij Apple toch? Want ik vind het nu soms best irritant als ik iets op mijn laptop wil hebben wat op mijn telefoon staat of andersom. Dus zo’n cloud lijkt me wel handig. Dropbox werkt ook maar ik gebruik qua mail en agenda al Google dus dan kan ik net zo goed ook die Drive erbij pakken denk ik.
Kan ik Google Drive kan ook als map op mijn laptop installeren net zoals dat bij Dropbox kan? Zodat ik ook gewoon Word en Excel enzo kan blijven gebruiken, want alleen maar online in google docs enzo werken vind ik dan weer wat minder geloof ik.

Oh en op mijn laptop krijg ik veel meldingen over een microsoft account. Ik heb wel een @hotmail.com mailadres maar die gebruik ik eigenlijk niet echt want ik die dus alles in gmail. Heeft het toegevoegde waarde om zo’n account aan te maken of heeft dat verder niet echt nut?

Super leuk! Ik dacht al dat er zoiets al moest bestaan maar googlen leverde nog niet echt iets op.

Ik heb de kussens van de bank gewassen en die hangen nu te drogen maar nu kan ik dus niet op de bank zitten :sweat_smile:

Nu zit ik maar voor de bank op een kussentje met mijn rug tegen de zitting

En er dan pas uit kunnen als je het dansje onder de knie hebt, soort escape room X Just Dance (lijkt me oprecht leuk).

3 likes

goed moment om in bed te gaan liggen :stuck_out_tongue:

3 likes

Eigenlijk wil ik dat wel ja, maar ik ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen

Onedrive hoort bij Windows (zoals iCloud bij Apple)! Dan kan je word etc blijven gebruiken en ook word online bijvoorbeeld

1 like

Ik wil liever een Queen ā€œI want to break freeā€ escape room. Altijd al een vriend in een rokje willen zien stofzuigen :wink:

5 likes

hoe bedoel je precies, welk topic? met lijst bedoel je de topic die je volgt, of wat anders?

Thanks! Dat is wat ik hoopte te horen haha. Ik ga vanavond (oke en het hele weekend haha) lekker met mn laptop klooien en dan kom ik er vast wel uit.

1 like

Zo, ik mag volgende week vrijdag naar een kliniek voor m’n huid, huisarts begon inderdaad over Roaccutane, ben benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen. Wel spannend. Beetje angstig ook.

Gelukkig heb ik de rest van de dag vrij en morgen een leuk personeelsuitje :relaxed:

1 like

Het virus verspreid zich

2 likes

Ik zit afl 1 van nieuwe AHS te kijken maar wat IS dit voor onzin

1 like

@Zilver Ik zag hierna pas dat je het over Onedrive hebt ipv Google Drive. Dus ik heb net een kwartier besteed aan het lezen van een artikel over de vergelijking tussen Dropbox, Google Drive en Onedrive en nu weet ik nog niet wat ik wil haha. Ik denk dat ik ze gewoon allebei eens ga bekijken en dan kom ik er vast wel uit wat ik het fijnst vind werken.

2 likes

Ik heb m’n vinger verbrand aan de kraan en man, wat doet dat pijn. Hou er een blaar aan over zo te zien :persevere:

Dropbox is best chill. Ik weet niet of er vn googledrive en onedrive ook een app is? Overigens is er bij dropbox wel een limit aan gb maar je zou bij kunnen kopen. ( als een soort abbo geloof ik) ik weet niet of dat bij onedrive en googledrive ook zo is.

Handige uitleg he… not

1 like

Hahaha, heb als dansers voor Disney gewerkt. Woonde er net buiten maar was er dus bijna elke dag.

9 likes

Kan ik pasta (met tomatensaus en kip) nog eten als de pan 24 uur ongekoeld op het aanrecht heeft gestaan? Ruikt gewoon prima maar omdat het vlees is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Sax @anon18202522 Jaa ik wil dit allemaal

1 like