Wat je even kwijt wilt #11

Hahah jaa

Gisteren al met dikke koppijn wakker geworden en voel dat het straks weer kermis is :+1:

Lieve @HvO. Heb geen adviezen of tips voor je helaas, maar even heel veel :heart:tjes jouw kant op

1 like

Oh man het is zo’n dag. Ik ben zo moe/gesloopt dat ik er misselijk van ben. Zo’n dag dat je denkt, HOE ga ik deze (werk)dag doorkomen?

@HvO dikke knuffel!

1 like

Same… pfff :dizzy_face:

Ik heb gedouched en een trui aangetrokken maar zit nu weer in bed. Waarom doe ik mezelf dit aan? :stuck_out_tongue: We dan do this!

1 like

Ik ga nu douchen…
succes vandaag :grin:

1 like

Lieve @hvo dikke knuffel voor jou! <3

1 like

Vanavond nothing but thieves :metal:t3:

En een kindloze avond en nacht woehoe

4 likes

@SpeedOfSound Gefeliciteerd!

1 like

Alweer twee nachten op rij goed geslapen. Ik voel me zoveel beter :slight_smile:

5 likes

@SpeedOfSound Gefeliciteerd!!:tada::tada::birthday:

1 like

Pathogene exchange tussen lemurs en mensen!

1 like

Wafels eten met Jason Momoa lijkt me toch best bijzonder haha

1 like

Iemand tips voor een goede agenda/planner met ruimte voor notes zonder al die stomme quotes? Ik begin volgend jaar met een postmaster opleiding naast mijn werk en wil dus alles een beetje goed kunnen plannen en overzicht houden.

Door creatief omgaan met ingrediƫnten voor een kaasfondue waren we gister op stroopwafel gekomen, maar het is werkelijk waar best een lekkere optie! Nooit verwacht :grinning:

Moleksine! Of iig dat design, linkerpagina is dan week agenda en de rechter pagina is een blanco vel voor notities
Zo dus;

1 like

De melk is op en ik heb zo’n godsgruwelijke zin in pannekoeken…

Dit kan nog jaren duren. Zeker voordat het gestabiliseerd is.

4 likes

Ja totdat het een serieuze vraag wordt wie zo lang op mijn hond kan passen… :sweat_smile: