Omg er zijn maandag ongeveer 35 mensen op de afdeling aanwezig als ik taart wil trakteren voor mijn afscheid. Wordt een dure grap 
Yehes ik kijk koffietijd en weer een item met alleen maar zwarte pieten, geen roetveeg. Erger me rot. Maaaarrrrrr de Jeugd zit er ook en die zeggen er wat van! 
En Freddy zit alleen maar te eten hahah
Eindelijk één dagje vrij na 4 dagen 12/13-22:30 
Het loopt uit de hand, hij stopt niet met eten.
Kan je hier iets meer over vertellen? Ik hoor ook juist andere verhalen, dat het alleen maar erger gaat worden juist. Het is zo moeilijk om te weten wanneer je in moet stappen, dus hoor graag je kennis! Thanks alvast 
Nu heb ik zin in wafels!
Kun je geen (iets luxere) koeken doen?
En @Juuldie Oh zo herkenbaar!
Onder mijn vriendinnen is er nog niemand zwanger (gelukkig) maar ik hoorde pas wel van een vriendin dat ze aan het proberen was. Toen vonden ze bij haar Graves en nu staat het op hold. Heel vervelend voor haar, al gaat ze er goed mee om. Maar het idee dat ze het al serieus aan het proberen was gaf mij ook zo’n steek. Ik dacht ook: ben ik nou jaloers? Want ik heb nu geen vriend dus voor mij zit het er sowieso niet in. Maar ik ben er nu vrij zeker van dat dat vooral angst was om haar te verliezen als de persoon die ze is. En als ik haar later dan nog wel zie, dat ze dat niet de impulsieve open vriendin is die ik ken, maar iemand die het alleen nog maar over haar kindje heeft. Daar ben ik echt heel erg bang voor en ik heb er helemaal geen controle over natuurlijk en gelukkig heb ik ook nog vriendinnen die single zijn/wellicht geen kinderen willen en een aantal die lesbisch zijn maar voor mij is dit een heel grote angst. Zodanig dat ik bijna de ‘if you cant beat them, join them’ overweeg maar dat zou een ontzettend slecht argument zijn. En dat gevoel dat de tijd maar loopt, heb ik daarbij ook. Voel een ontzettende sociale druk.
Ik word echt in elkaar geslagen door de puppy op stal die zo’n trektouw heeft. Hij is er constant mee aan het zwaaien en dat touw is echt pijnlijk als je hem tegen je aan krijgt
. Voor de rest is het echt een gezellige cutie 
Ik droomde dat mijn beste vriendin zwanger is. Maandag komt ze langs, ben benieuwd. Zal wel niet, want ze vind kinderen ook nog niet zo leuk.
Awww mijn vriend heeft een weekend weg geboekt voor ons jubileum naar Zaandam haha. Geen idee of daar wat te doen is maar het ziet er wel schattig uit 
Ga je dit weekend?
Yep!
Jeetje, sinds een tijdje is het klaar met mijn ex-date. Maar ik maak nogal wat dingen mee op het moment die ik met hem zou willen delen. In plaats daarvan heb ik nu dus een WhatsAppgesprek met mijzelf waarin ik heb typ wat ik aan hem zou willen schrijven. Slaat nergens op maar toch werkt het wel om de drang te onderdrukken
. Alleen jammer dat ik zelf niet zo gevat terug kan reageren
.
Doe iets van chocoladesoesjes of mini tompoucen?
Weet iemand een goeie agenda app voor Android? Ik gebruik die van Google nu maar ik vind het vervelend dat ik hem moet openen om de tijden van de afspraak te zien. De kleurtjes vind ik wel heel handig. Kent iemand een app die handig en makkelijk overzichtelijk werkt?
Ik heb me gister hiervoor ingeschreven: https://walkthewalk.org/challenges/the-moonwalk-scotland-2019/ .
Het is een marathon in Schotland, maar dan wandelen, je loopt hem 's nachts en iedereen (mannen en vrouwen) loopt hem in een BH haha, om geld op te halen voor borstkankeronderzoek. 
Ik ben een beetje onredelijk boos haha. Iemand die niet echt zn best doet krijgt steeds meer uren. En ik steeds minder. Als dat volgende week zo blijft ga ik er misschien toch wat van zeggen.
Thnx! Jij ook, happy bday