Wat je even kwijt wilt #11

Zakgeld?! Is ze meerderjarig?

Ik wou net zeggen, so many questions!!

NeešŸ˜ž wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte <3

1 like

Wat verdrietig :slightly_frowning_face: Sterkte!

1 like

Ik lig in bed klaar voor de nacht. Was afgelopen 2 nachten uit, vanochtend om half 5 thuis en om half 11 weer aan het hardlopen. Ik viel continu in slaap net op de bank dus straks hopelijk lekker 10 uur slapen want morgen gaat voor de laatste keer mijn wekker om 5 uur

Maar waarom krijgt ze dan nog zakgeld?! (Echt 2.50?) Waarom werkt ze niet? Haha soooo many questions

1 like

Wat moet je ook met 2,50 per week.
Lang sparen voor een grote uitgaaf haha.

8 likes

Ooh nee dat is flink balen, zacht uitgedrukt.
Mag je wel nog herkansen?
Heb je al feedback gekregen ?

Wat rot! Kan me voorstellen dat dat echt naar is.

Heb je nog de kans om een en ander te corrigeren? En is je duidelijk wat er nog verbeterd aan moet worden?

Het is nu even kut, maar hij komt echt af, hoor!! :hugs:

@Flopsyunicorn jeetje wat verdrietig! Sterkte!

1 like

@Flopsyunicorn sterkte :heart::heart:

1 like

Ik las dit en dacht wow, wat productief voor een zondag! Maar toen bedacht ik me dat ik vandaag de resten van het kleine feestje dat ik gisteren hier had heb opgeruimd en schoongemaakt, heb afgewassen, mijn bed heb verschoond, was heb gedraaid en opgehangen, en 2,5u door het bos heb gewandeld, dus ik ben zelf ook best productief geweest. Dus schouderklopjes voor ons allebei :smile:

7 likes

Wat kut, knuffel! :heart:

1 like

Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen bij Woonnet Haaglanden? Ik krijg sinds gisteren al de melding dat ik het later opnieuw moet proberen, terwijl ik op een woning had gereageerd waarvan de deadline gisteren was :unamused:

Hoe vallen dr Martens?

Is het wel een legale relatie?

Ik heb een nieuwe bank sinds gisteren maar m’n oude is er ook nog, met name omdat ik niet wist of de nieuwe goed zou zijn, ik had 'm online besteld
Maar ik heb een heel klein huis dus ik kan niet 2 banken kwijt
Nu heb ik 'm in de tuin gezet, onder afdak wel maar die is niet 100% waterproof. Ik wil 'm op marktplaats zetten, gratis afhalen, alleen ik ben doordeweeks nooit voor donker thuis dus nou kan ik tot zaterdag geen foto maken!!
Baal zo van mezelf dat ik niet meteen die foto gemaakt heb, dan was ie misschien ergens komende dagen al opgehaald :roll_eyes:

Zo jongens mijn eerste avond in mijn nieuwe huis. Wel spannend hoor maar om het leed te verzachten heb ik net eten van de toko laten komen en zit ik nu met een glas rode wijn op bed series te kijken. Heerlijk :two_hearts:.

29 likes

Ja ben net door m’n foto’s gegaan op m’n mobiel inderdaad, maar helaas niet. Ben ook 2 maanden geleden van telefoon veranderd dus heb toen veel van die ā€œonzinā€ foto’s weggegooid :pensive:ik ga wel even aan m’n moeder vragen, wie weet heeft zij nog!

1 like

Wil jij dat weten of wilt jouw eetstoornis dat weten?

9 likes