Wat je even kwijt wilt #12

Fijn dat je inmiddels iets gehoord hebt, maar jammer dat je je er niet beter door voelt. Door iets wat hij gezegd heeft?

Ik heb een nieuwe icon, veel succes met wennen :smiling_imp:

6 likes

Omg ik ben gewoon wéér te laat met stemmen voor de top 2000. Vorig jaar ook al😭 HOE DAN?!?! Nu baal ik weer net zo erg als vorig jaar.

Schijt openbaar vervoer, ben er helemaal klaar mee.

Na hoe lang gaan jullie bellen als je eten hebt besteld en het komt maar niet?
Edit: vaker posten, 30 sec hierna belde hij aan.

2 likes

Je mag wel nog stemmen voor die FF top 100:

:grimacing:

5 likes

*weg

Sameeee!
Eeenn met chocolade :sweat_smile:

1 like

Dat is minder :confused: Hopelijk kom je een beetje tot rust vanavond!

1 like

Houd je van wijn en vis?
Ik vond http://fish-shop.ie aan benburb street erg lekkere vis hebben en wijn was ook goed. Is dicht in buurt van Jameson distillery!

Ja wel jammer dit! Ben wel een beetje jaloers haha. Jij ook veel plezier en laat even weten hoe het was;-)

1 like

Ik moet nu heel veel dagen achter elkaar heel veel lezen en ik ben er echt een beetje klaar mee. Hoe zorgen jullie dat je als je lang achter elkaar hetzelfde moet doen zo veel mogelijk gedaan krijgt en niet gaar/chagrijnig wordt?

Ben er bij mezelf nog niet achter wat nou écht goed werkt. Of bijv. wat langer achter elkaar doorgaan en dan langere pauzes nemen (met evt. sporten tussendoor) beter is, of juist elk half uur even bewegen/afleiding zoeken. Wat ik nu doe is een beetje intuïtief te werk gaan. Als ik supergefocust ben werk ik door, en als ik me chagrijnig begin te voelen ga ik even naar buiten of neem ik een korte pauze.

(Ben wel bekend met de pomodoromethode trouwens, maar heb het idee dat die meer op ‘focus’ gericht is en minder op je algehele mentale toestand.)

Mijn zusje moest werken op een evenementenlocatie waar dit weekend een kleindierenshow wordt gehouden. Omdat ik haar op moest halen heb ik even een rondje gedaan, maar werd er gewoon verdrietig van. Al die bange konijntjes tussen die lawaaierige kippen en in mini hokjes… Zoek al een tijdje een tweede konijn en stond op het punt er een mee te nemen. Toch maar niet gedaan maar voel me nog schuldig ook, arm beestje.

1 like

Wie kijkt er zo ook naar het nieuwe seizoen van flikken maastricht? :raised_hand:

7 likes

Ik haha, zo slecht eigenlijk maar kijk het al zo lang. Stiekem altijd hopen dat ze in de serie een keer bij elkaar komen hahah

1 like

Pff hele avond vrij om thuis te chillen en ik ben gewoon te moe om iets leuks te kijken of te doen😒lekker saai

Haha, ik hoop toch ook stiekem dat ze nu eindelijk eens bij elkaar komen!

1 like

Ik durf niet te kijken in m’n eentje. En ik moet studeren dus helaas. Veel plezier!!

Mijn zus is vandaag getrouwd en het was heel leuk en mooi. Alleen ben zo blij dat ik weer in mn hotelkamer ben. In bed met tompoucen en een zak cheese onion chips. Van die drink en praat feesten zijn echt niet mijn ding.

30 likes

Jaaaaaaaa ik!!!

1 like