Misschien vind je de bazar in de witte de withstraat leuk!
Ik zie ze nog wel eens liggen bij Kruidvat! Ik weet alleen niet of die ook een chocolade-uiteinde hebben.
Soms hebben ze hier ineens nog een stapel van bij de kruidvat!
Spaghettata!
Ik moet morgen naar de dierenarts voor haar jaarlijkse inentingen. Gosh sheâs gonna hĂĄte me.
Ja gvd voel ineens best wel pijn bij mân borst. Als ik bewoog werd het erger. Wat denk je, beugel door mân bh zo mân ribbenkast in. Dat is nog tot daar aan toe maar het was mân fijnste bh
Van je vriend? Hoe lang heb jij al niks gehoord?
Ik had echt een vreselijke dag op werk en kan het echt niet opbrengen om te koken. Gister buiten de deur gegeten en vanavond Thais besteld.
Ik ga volgend weekend eindelijk mn vriend weer zien en daar ben ik vet blij mee. Lekker weg van de kutzooi hier thuis en toch ergens zijn waar ik helemaal mezelf kan zijn.
Ik ben zo blij dat Instagram etc er nog niet was toen ik puber was⊠Cosmetische ingrepen promotoren, voor paar tientjes kunnen kopen of zelfs winnen⊠Mijn vroegere zelf zou hier zo vatbaar voor zijn geweest! Kwam er op nav deze insta post maar het is natuurlijk overal:
Ja, die Grover heeft wel heel veel aan zichzelf laten doen
Edit: he jammer, ik vond Mangrover leuker
Hahaha haha ja omg foutje
Maar wat IS dit??? Ben ik nou zo oud of heb ik op een andere planeet op school gezeten? In mijn tienertijd maar echt t/m 22 jaar ofzo had ik 1 mascara en 1 oogpotlood en de meisjes die âheel erg veel met âbeautyââ bezig waren kon je herkennen aan dat ze er nog oogschaduw en lipgloss bij ophadden? Of ging er toen ook een wereld van cosmetische veranderingen achter schuil die naĂŻeve 15(/16/17/18/19/20/21)-jarige Ella gewoon niet heeft gemerkt??
@Panthera @mercurysummer Inmiddels wel iets gehoord. Niet dat ik me er beter door voel maar ja. Bedankt voor de zorgen.
Fijn dat je inmiddels iets gehoord hebt, maar jammer dat je je er niet beter door voelt. Door iets wat hij gezegd heeft?
Ik heb een nieuwe icon, veel succes met wennen
Omg ik ben gewoon wéér te laat met stemmen voor de top 2000. Vorig jaar ook alđ HOE DAN?!?! Nu baal ik weer net zo erg als vorig jaar.
Schijt openbaar vervoer, ben er helemaal klaar mee.
Na hoe lang gaan jullie bellen als je eten hebt besteld en het komt maar niet?
Edit: vaker posten, 30 sec hierna belde hij aan.