Wow er liggen nu mensen naast me die zo fucking mega mega erg zijn verbrand. Die hebben er nu een laag zonnebrand opgesmeerd en liggen vol in de zon weer. Dit snap ik dus écht niet. Ben zelf soms klein beetje roodachtig als ik uit de zon kom, maar nooit verband. Als het toevallig toch NIET weg is, dan ga ik met dat deel niet in de zon liggen. Die mensen moeten toch ook pijn hebben of mss niet genoeg hersens om pijnprikkels te geleiden?
Oh dat vind ik ook zo dommm. Kan me daar echt over opwinden altijd haha. Komt denk ik omdat ik zelf een bleekscheet ben en heel erg op let. Als ik dan alsnog verbrand doe ik echt voorzichtig. Heb zelfs op de malediven rondgelopen met een bikini en zwart sokje omdat m’n wreef verbrand was. Dan maar voor lul lopen, je huid is je echt dankbaar. Zo alle frustraties komen meteen weer naar boven fijne vakantie!
Haha, ik moet zeggen dat het bij mij meevalt. Draag ze nu bijna een week. Ik heb wel een kleine blaar op mijn hak, maar met een pleister erop voel ik er niets van. Ik heb nu ook de Pascal, vroeger had ik de 1460, nou dat was echt de hel om die in te lopen. Mag nu niet klagen
Heb ik ook wel eens gehad bij Coolblue. Dan was t zo goedkoop dat t voor hun niet de moeite is om te retourneren ofzo
Ahhh er zit een kat buiten in de regen te miauwen en hij ziet er zo schattig maar ook zielig uit. Ik wil hem echt even binnen halen en eten geven etc maarja dan weet ik nu al dat ie nooit meer weggaat haha. En ik ben hier niet altijd dus dat is niet zo handig. Maar pff vind het echt zielig.
Aansluitend op bovenstaand bericht: sinds ik met de pil gestopt ben moet ik iedere dag wel huilen om een kat of hond die ik zie. Vorige week zelfs om een koe die overleden was. Ik voel echt zo’n drang om álle diertjes in huis te nemen maar dat kan natuurlijk niet Maar dit is gewoon niet leuk meer, ik ben wel 15 keer per dag verdrietig omdat ik aan alle diertjes zonder een warm thuis denk. Oké dit bericht slaat nergens op maar wou het even kwijt!
Oeps… wij hebben heel af en toe een Marley spoon maaltijd, en ook ooit wel eens hellofresh gehad. Maar ik zet dat dus altijd uit, alleen nu ben ik het vergeten.
Dat betekent dat wij deze week én Marley spoon en Hello fresh krijgen.
Dit is echt schandalig slecht. Ik wil al tijden Sims spelen. Ik weet niet wie ooit mijn teleurgestelde post heeft gelezen over de blijdschap van het terugvinden van mijn Sims 2 cd-roms om erachter te komen dat ik geen cd-ROM speler had in mijn laptop.
Nu wilde ik eindelijk Sims 4 gaan aanschaffen, want hij is maar 9,95 op de EA site (tip!) In mijn winkelmandje alles. Staat er dat ik me eerst moet aanmelden, maar dat er al een account bestaat op mijn mailadres. Na het aanvragen van een nieuw wachtwoord staat er dus dat ik al vanaf 2014 in het bezit ben van Sims 4?! Ik kan hem nu ook gewoon downloaden vanaf mijn Origins account? Al die jaren had ik kunnen Simsen. Ik ben echt een doos. Gelukkig niet nog een keer los gekocht.
Sick thanks!! Heb m meteen gekocht (in de metro op mn telefoon hahaha). Hoop echt dat ik m kan spelen op mijn laptop.
Ik zit mezelf echt op te vreten over die kliniek, er is vorige week wat fout gegaan en dat kan heus gebeuren maar ik zit letterlijk al een week te wachten op de uitslag van een urine onderzoek? Vorige week vrijdag gebeld en toen werd er gezegd dat ze het doorgezet hadden, bel ik gisteren, blijkt dat ze het woensdag pas doorgezet hebben ‘met hoge urgentie’ ja uhmmmm En dan gaat er straks weer een weekend overheen en zit ik gewoon anderhalve week te wachten terwijl ik als alles goed ging gewoon vorige week vrijdag al kon beginnen met de medicatie
Gaat ook echt om een zwangerschapstest. Ben verdomme gewoon ongesteld nu hoor (niet dat dat 100% uitsluit maar ok je weet wat ik bedoel).
Nu heb ik ook zin om te simsen en ik heb sims maar mijn laptop trekt het niet. Hij gaat na 2 minuten al blazen en wordt superheet. Zo irritant
Ik ga dit nú kopen thanks voor de tip!!!
ik heb me opgegeven voor een stage, de deadline was vorige week en ze zouden ‘early december’ iets laten weten. Nu ben ik dus echt al 1.5 week kneiterzenuwachtig en het kan zomaar zijn dat ze het volgende week pas laten weten…
Ik wou het net plaatsen haha.
Net als vorig jaar heeft mijn vriend mij weer ontvoerd voor mijn verjaardag. Dit keer naar Rotterdam. We zijn op de Euromast geweest, hebben een rondvaart door de haven van Rotterdam geweest, en nu zitten we in een superdeluxe hotelkamer, met bubbelbad en sauna, en met uitzicht op de Erasmusbrug.
Ik hoopte meer op tips zoals “meld je ziek” maar dit helpt ook wel Hopelijk valt het bij mij ook mee dan!
Oh, ik hoop het!
Ben nog nooit zo vaak naar de apotheek geweest als de laatste maanden.
Mijn concentratie is echt in 1 keer weg, en ik moet straks nog een lastig telefoontje voeren met een klant. Mijn hoofd is echt heel wazig nu, vreselijk irritant.
Wat leuk!! Heel veel plezier
Ik heb deze week gewoon twee dingen besteld die ik niet wilde, gewoon omdat ik een dombo ben die dingen maar half leest
Wat leuk en lief! Geniet er van.