Wat je even kwijt wilt #12

Het klinkt raar en weet het zelf ook net zo goed, maar heb soms echt een naar gevoel op sommige plekken. Verder toen mijn zus net overleden was is er een ballon die van haar was naar boven gevlogen naar haar kamer.

1 like

ja voelt soms een beetje alsof je bekeken word. Anders misschien beetje salie branden?

1 like

Dat laatste is zeker bijzonder!
Heb je dat nare gevoel oo specifieke momenten?

Vooral als ik ergens binnenkom bij mensen thuis. Alsof er een zware lucht hangt. Als ik dan op de plek moet slapen, slaap ik vaak heel slecht en droom vage dingen.

Ik heb als kind een keer op vakantie in Limburg in een soort kasteeltje geslapen, en heb geweigerd in een specifieke kamer te slapen. Achteraf werd ik heel naar en bang van die kamer

1 like

Is er eigenlijk een paranormaal topic?

1 like

Ik heb dat met rosbief…echr jaren niet 'gegeten haha maar rosbief met pesto omg

1 like

Ik kreeg via Facebook net een bericht van een soort van vakantieliefde van zo’n 10 jaar geleden en ik zit de hele tijd naar die melding te staren omdat ik niet weten of ik wil antwoorden of niet.

2 likes

Ik ben erg moe maar het lukt niet om te gaan slapen

Krijg een mailtje dat mijn lessen van 08:30 tot 17:30 zijn :upside_down_face:

Haal mijn tasje maar alvast uit de kast

23 likes

Auuu mijn lippen zijn helemaal kapot terwijl ik ze elke ochtend met blistex insmeer :sob:

Ja hoor. Gescheurde schoenendoos ook wel. Of zonder dat papier wat in de schoenendoos zit. Mijn ervaring is dat ze niet zo heel moeilijk doen over retouren.

1 like

Ja kan je nog gewoon terugsturen!

1 like

Heb je het inmiddels gelezen ?

Ik praat weleens in mijn slaap. Vannacht heb ik blijkbaar tegen mijn vriend de volgende woorden gesproken:
“Het gaat een eeuwigheid duren voordat je van mijn kont kunt afblijven”

Geen idee waar mijn droom over ging.

28 likes

Spannend, succes!

1 like

Ik ben nu bij de Kwikfit voor de APK, en elke keer ben ik doodsbang dat mn auto niet door de keuring komt terwijl ik niet zou weten waarom niet haha

Als ik dingen op werk scan, dan worden ze naar me toegemaild. Dus ik scan dingen in en ik zweer, elke keer weer is het van ‘Oh, ik heb mail?!’ en dan is het natuurlijk mijn net zelf gescande documenten.

Soms snap ik ook niet dat ik functioneer.

44 likes

Jezus. Net pil wezen halen en ik kon maar één strip meekrijgen en die kostte 10 euro??!!! Stomme leveringsproblemen. En waarom wordt dit niet vergoed, daar snap ik nog steeds niks van.

1 like

Buhhh portemonnee ligt niet op werk :confused: Ik heb dinsdag gesport, dus HOOP dat ie nog in mn sporttas zit. Heb mn huisgenoot geappt of ie kan checken maar hij slaapt nog natuurlijk.

En ik heb echt geen zin in deze dag bleh.

Oh ik dacht dat de pil vanaf je 21e ofzo sowieso niet meer vergoed werd vanuit de basisverzekering. Ik moet altijd wel betalen, maar dan 20 euro voor 9 strips ofzo. 10 euro voor 1 strip vind ik echt belachelijk.

3 likes