Wat je even kwijt wilt #12

Ik ben bezig met rijlessen en ik woon in Rotterdam, dus inmiddels ben ik echt wel wat gewend qua verkeer. Maar ik maakte net iets mee… Weet niet of ik moet lachen of huilen
Voor mij was het een oprit en er liep daar een jongen, dus ik liet 'm uiteraard voor
Dus ik sta daar te wachten, kijk naar 'm terwijl ie doorloopt, hij kijkt naar mij, en steekt ineens z’n middelvinger op? Gewoon seconden lang, terwijl ie me aan keek en door liep

Wtf hahaha ik hoop dat ik 'm nog eens tegen kom dan rijd ik 'm sowieso van z’n sokken. Kneus

18 likes

Volgens mij heb ik dat boek vandaag in m’n handen gehad, heet het De huid of iets dergelijks? :face_with_monocle:

Ik heb de titel niet eens meegekregen hah @anon44204370 ?

3 likes

Ik dacht al “die is dus werkloos”. :ghost:

1 like

Boevenspotter is zijn nickname toch, is een youtuber

Oh echt? Hahah ik vond het zooo slecht! Maar dat verklaart dan het een en ander.

1 like

Ja Jaime heet hij, die maakt filmpjes waarin hij zakkenrollers op heterdaad betrapt haha

1 like

Wat is het laatste bedankje dat jullie voor iemand gekocht hebben? Ik zoek iets origineels en t wordt al een vreetfestijn bij de gastheren dus liever geen snoep/chocola

Omg ik kan niet meer, ik kijk dus echt nagenoeg nooit ‘s avonds tv. En nu dus editie nl en al dat gedoe. Nu zie ik GTST na echt een jaar ofzo? Of meer? En Rick zonder nek heeft zo’n band om zn nek. Neeee dit kan echniet. Hahaha. Oja dat heet dis een nekbrace. Hahahahah dit is echt zo geen gezicht. Doen ze dit expres ofzo?

4 likes

sangria uit pak neem ik altijd mee, is classy.

7 likes

Er was net op tv reclame voor een reclame??? “bla bla kijk 2 dec zo laat naar de extra lange commercial voor The Addams Family!!!”

2 likes

Mijn officiële werktijden zijn van 8.00 uur tot 16.30 uur. Hierin heb ik officieel 30 minuten pauze. (Werkelijke pauze, in 10 minuten een broodje naar binnen proppen terwijl je ondertussen pleisters plakt bij kinderen die buiten gevallen zijn)
Echter werk ik van 7.15 uur tot 17.30 uur. Waardoor ik dus elke dag bijna 2 uur ‘teveel’ werk. En daarnaast ook nog ‘s avonds soms. Wij hebben vaak na schooltijd vergaderingen, leerlingbesprekingen, groepsbesprekingen, oudergesprekken, cursussen, workshops, overleggen, organiseren van vieringen e.d, waardoor het voorbereiden van m’n lessen vaak daarna moet gebeuren.

1 like

Ik had maandag filet american gekocht en daar toen een beetje van gegeten en weer terug in de koelkast gezet. Ik dacht vandaag van ah ik kan er vast nog wel van eten want het ruikt ok en ziet er nog ok uit. Nou 3x raden wie er aan de schijt is… :face_with_head_bandage::cry::cry::cry:

Volgens mij als het bij de ha wordt gedaan wel, bij de prikpost via eigen risico.

1 like

Oooo gluhwein. Daar heb ik zo’n zin in

Ik heb vandaag mijn contract getekend en ik ben super blij :tada:

29 likes

Dit is volgens mij niet helemaal waar. Die post waar ik gisteren of eergisteren op reageerde was iets van jezelf dat je had gequote en naar advies vroeg. En eerder deze week vroeg je iets in wjekw waar je een dag ervoor al uigebreid reactie op had gekregen in het vriendschapstopic.
Het zal vast ook aan mij en de anderen liggen, want als je eenmaal op iemand gaat letten valt je van alles op, maar in mijn ogen post je echt vaak over gewicht en wil je advies en aandacht (normaal, menselijk) maar wil je er vervolgens niets mee doen. Dat is storend voor mij en wellicht ook anderen. Iedereen wil je hier helpen, en je stelt vragen alsof je geholpen wil worden, maar uiteindelijk wil je er niets mee doen. Ga dan gewoon een beetje babbelen en niet telkens aandacht vragen voor je gewicht want er zijn hier nog meer mensen met issues die er geen trek in hebben daar continu over te lezen. Daar ben ik er niet eens één van, maar zelfs ik begin me eraan te storen.

10 likes

Een oude vriend van mij is een maand geleden getrouwd en ook al heb ik hem niet meer op fb, ik kon het natuurlijk niet laten om af en toe even te checken of er al foto’s van de bruiloft op stonden. Nou, vandaag was het eindelijk zo ver en het was nog erger dan ik verwacht had. Van die vreselijke vooraf bedachte poses, vooral bij de foto’s van zijn nu dus vrouw en alle andere vrouwen in de familie. Héél hoog viva gehalte.

Het was het wachten waard, dat dan weer wel.

16 likes

Nee ik wil juist geen advies over mijn eten of mijn gewicht. Juist op dat onderwerp wil ik dat mensen zich er niet mee bemoeien en me lekker laten gaan en dingen laat posten. En ja, ik stel hier inderdaad ook vragen en daar verwacht je dan wel antwoord op maar daar is het ook een forum voor en dat gaat zelden tot nooit over mijn eten.

Maar hoe doe je dat zelf dan? Wij aten altijd 18u en ik vind dat nu vroeg. Bij vriendin thuis eten ze altijd 17:30u en ik zou niet eens weten hoe je dat redt met werk, laat staan 17:00?u Meeste mensen werken sowieso minstens tot 17u toch.