Mijn officiële werktijden zijn van 8.00 uur tot 16.30 uur. Hierin heb ik officieel 30 minuten pauze. (Werkelijke pauze, in 10 minuten een broodje naar binnen proppen terwijl je ondertussen pleisters plakt bij kinderen die buiten gevallen zijn)
Echter werk ik van 7.15 uur tot 17.30 uur. Waardoor ik dus elke dag bijna 2 uur ‘teveel’ werk. En daarnaast ook nog ‘s avonds soms. Wij hebben vaak na schooltijd vergaderingen, leerlingbesprekingen, groepsbesprekingen, oudergesprekken, cursussen, workshops, overleggen, organiseren van vieringen e.d, waardoor het voorbereiden van m’n lessen vaak daarna moet gebeuren.
Ik had maandag filet american gekocht en daar toen een beetje van gegeten en weer terug in de koelkast gezet. Ik dacht vandaag van ah ik kan er vast nog wel van eten want het ruikt ok en ziet er nog ok uit. Nou 3x raden wie er aan de schijt is…
Volgens mij als het bij de ha wordt gedaan wel, bij de prikpost via eigen risico.
Oooo gluhwein. Daar heb ik zo’n zin in
Ik heb vandaag mijn contract getekend en ik ben super blij
Dit is volgens mij niet helemaal waar. Die post waar ik gisteren of eergisteren op reageerde was iets van jezelf dat je had gequote en naar advies vroeg. En eerder deze week vroeg je iets in wjekw waar je een dag ervoor al uigebreid reactie op had gekregen in het vriendschapstopic.
Het zal vast ook aan mij en de anderen liggen, want als je eenmaal op iemand gaat letten valt je van alles op, maar in mijn ogen post je echt vaak over gewicht en wil je advies en aandacht (normaal, menselijk) maar wil je er vervolgens niets mee doen. Dat is storend voor mij en wellicht ook anderen. Iedereen wil je hier helpen, en je stelt vragen alsof je geholpen wil worden, maar uiteindelijk wil je er niets mee doen. Ga dan gewoon een beetje babbelen en niet telkens aandacht vragen voor je gewicht want er zijn hier nog meer mensen met issues die er geen trek in hebben daar continu over te lezen. Daar ben ik er niet eens één van, maar zelfs ik begin me eraan te storen.
Een oude vriend van mij is een maand geleden getrouwd en ook al heb ik hem niet meer op fb, ik kon het natuurlijk niet laten om af en toe even te checken of er al foto’s van de bruiloft op stonden. Nou, vandaag was het eindelijk zo ver en het was nog erger dan ik verwacht had. Van die vreselijke vooraf bedachte poses, vooral bij de foto’s van zijn nu dus vrouw en alle andere vrouwen in de familie. Héél hoog viva gehalte.
Het was het wachten waard, dat dan weer wel.
Nee ik wil juist geen advies over mijn eten of mijn gewicht. Juist op dat onderwerp wil ik dat mensen zich er niet mee bemoeien en me lekker laten gaan en dingen laat posten. En ja, ik stel hier inderdaad ook vragen en daar verwacht je dan wel antwoord op maar daar is het ook een forum voor en dat gaat zelden tot nooit over mijn eten.
Maar hoe doe je dat zelf dan? Wij aten altijd 18u en ik vind dat nu vroeg. Bij vriendin thuis eten ze altijd 17:30u en ik zou niet eens weten hoe je dat redt met werk, laat staan 17:00?u Meeste mensen werken sowieso minstens tot 17u toch.
Hmm ze gaan op mn werk over een tijdje met wajong jongeren werken… wat dus betekend dat of ik daar niet meer kan werken of een stuk mindwr… maar het is allemaal best onduidelijk.
Meh… vind mn collegas zo lief.
Maar denk je niet dat sommige mensen het heel vervelend vinden dat je dat doet? Valt mij namelijk op dat het vaak met eten of bewegen of gewicht of afvallen of trots zijn op je lichaam te maken heeft. Daar zijn aparte topics voor, en sommigen mijden die juist omdat ze geen behoefte aan dit soort posts hebben. Is het een idee dat je daar wat meer gaat posten over die dingen?
Ah hoe komt dat dan? Zou wel jammer zijn
Ik zit in de trein en er komt een meisje naast me zitten omdat ze mee wil reizen met korting op mijn kaart. Oké gewaagd, maar ik ben niet zo moeilijk. Vervolgens zie ik haar louis Vuitton tas, Céline sjaal, en haalt ze een gouden hanger van Céline uit een Bijenkorf tasje en gaat daar een hele insta sessie mee houden? Ze zocht dat hangertje ook op op dr telefoon en hij was 450 euro. Ze was echt aan het patsen met dr geld. Echt ultieme cheapskate om dan op zo’n kaartje te reizen Haha
Als de condecteur komt gewoon glashard ontkennen dat je haar kent.
Laat haar maar zweten
Pft, ik had vanavond een sociale kennismakingsavond en dat vind ik zo ongemakkelijk.
Ik zou gewoon op staan en ergens anders gaan zitten, tegen haar zeggen dat je ff naar het toilet gaat ofzo.
Edit: nouja eigenlijk zou je gewoon moeten zeggen hallo je hebt geld zat met je dure shit dus koop een normaal kaartje. Maarja, dat zou ik niet durven haha.
De vriendin van mijn ex is zwanger maar nu blijkt de dame waar hij mee vreemd is gegaan dat ook… Ik ben in shock
Omg. Jij blij dat het je ex is en je die vriendin niet bent. Wel sneu voor beide dames.
Er gebeuren wel eens ‘dingen’ in mijn huis. Gisteren zag ik een schim, dus ik had het er met een vriendin over en nu ben ik er best een beetje nerveus door.
Iemand ook dat soort ervaringen?
Ja omg. Sowieso erg voor alle betrokken mensen, maar ergens ook blij dat ik ‘op tijd’ weg was (na drie affaires)