Wat je even kwijt wilt #12

Ik ben al heel de avond op zoek naar een documentaire van een paar jaar terug. Daarin werden drie meisje van 13 gevolgd, eentje heette zwaan en de andere had een koe als beste vriendin. Daarna werden ze weer gefilmd toen ze 16 waren en toen weer toen ze in de 20 waren. Ik raak er helemaal gefrustreerd van dat ik het niet kan vinden

Is het deze documentaire? Op dit YouTube kanaal staat ook deel 2.

2 likes

Ik snap trouwens wel dat mensen van alles kwijt zijn tijdens het verhuizen. Ik heb maar een paar dozen maar ik heb echt geen idee waar sommige dingen zijn gebleven. :expressionless: Zo maar even een poging doen om mijn potje met pennen terug te vinden.

2 likes

Recept voor de beste chocolade melk evah.

Benodigdheden :

Milka chocolade melk geschikt voor senseo apparaat.
Volle melk
Koffie siroop caramel ( van de aldi)
Aerochino 3 of 4 ( of een b merk melkopschuimer…)

Bereidings wijze.

Pleur de senseo melk pads weg. Giet het milka chocolade poeder in een glas of kopje of je favo mok of gewoon rechtstreekt in je muil scheelt afwas. Doe de volle melk ( volle melk schuimt beter ) in je melkopschuimer giet daar een scheutje siroop bij. Giet dan de opgeschuimde melk bij de chocolade poeder ( klop voorzichtig je melk opschuimer op tafel en wals er even mee zo zorg je er voor dat de melk en het schuim goed mengen )
Goed roeren en bij het opdrinken flink kreunen.

Geen marshmellows nodig want het schuim smaakt naar marshmellows.

9 likes

Jij hebt mijn dag gemaakt, dank <3

1 like

hierom houd ik van het forum, zo veel fbi talenten…
er is altijd wel iemand die ergens antwoord op weet

1 like

Precies dit, zoveel liefde

1 like

Haha, moet wel lachen dat je het een talent noemt. Talent voor goed Googlen. Dit is mijn zoekgeschiedenis:

8 likes

Mijn eerste ingeving is K3…:no_mouth:

11 likes

Deus, soul wax, ghinzu en Jacques brel natuurlijk

5 likes

Het eerste dat ik me opkomt is het goede doel en Clouseau

1 like

Hadden vanavond een soort vergadering van werk en iedereen kreeg een positief berichtje (op papier) van de manager van de afdeling. De mijne was:
“Radio, bedankt voor je humor en scherpe blik. Top! Naam manager

Toch wel heel leuk om te lezen! :blush:

14 likes

Jacques Brel, Clouseau, K’s Choice, Deus, Stromae, Bazart!

4 likes

Absynthe minded, Arsenal, oscar and the wolf etc. Wij hebben thuis de Vlaamse radio aanstaan :no_mouth:

3 likes

K3 en 2 Unlimited!

1 like

Bij Belgische muziek denk ik ook aan dit

Sorry, ik weet heus wel dat er ook goeie muziek uit België komt maar ik ben blijven hangen in het ketnet tijdperk :woman_shrugging:

14 likes

Echt een heel leuke vraag trouwens Penny!

1 like

Preuteleute

1 like

2 Unlimited is Nederlands toch?

2 likes

Heb even gegoogled maar Belgische producers als oprichter