Wat je even kwijt wilt #12

Een beetje een late reactie, maar je schrijft dat je nu nog op kamers woont. Toen ik zelf van een studentenkamer naar een studiootje verhuisde vond ik het wooncomfort echt al zó ontzettend toenemen. Simpelweg door het feit dat ik ineens gewoon alles voor mezelf had, dat was echt een fijne overgang!

Bovendien vind ik het verschil in prijs tussen de twee opties echt heel groot, optie 2 is de helft goedkoper! Als ik in me in deze situatie bevond zou ik daar een paar jaartjes gaan wonen, ondertussen lekker sparen en daarna wel weer verder kijken.

3 likes

Ik ben aan het ontbijten nu

8 likes

OMG!!!

:sunglasses::laughing:

2 likes

Pfffff, de vader van mijn vriend is weer aan de drank…

@klaariskees oh wat kut zeg. Merken jullie er veel van of ‘functioneert’ ie wel nog?

Ik heb een nieuwe collega die echt een spitting image van mijn ex is, heb als hyena in het rooster gezocht maar kan zijn naam niet vinden… Heb wel zin om morgen te werken :smirk:

Aaaa godver godver godver ik ben mijn ring verloren. Zit in een tyfus drukke trein dus kan ook niet zoeken of hij hier op mijn zitplaats ligt. Ik ben mijn handschoenen vergeten en door de kou zijn mijn ringen te groot geworden

Heh, is Daphne aan het afkoelen van een basketbal wedstrijd oid? Ook een raar contrast met die mannen in pak ernaast. Snap er niks van. Ik zie het net pas dus misschien is het een bewuste kledingkeuze maar echt vreselijk haha

6 likes

Geen idee wat voor programma dit is, maar waarom is het gek dat zij dit aan heeft? Waarom niet dat die kerels daar in pak zitten? Of gaat het over banken/zaken/investeringen/andere onzin waar je alleen in pak over kan praten?

1 like

Dit is echt weer zo’n politiek correct antwoord. Je snapt toch wel wat ze bedoelt? Jij probeert nu je eigen maatschappelijke frustratie hierin te fietsen maar dit ziet er toch niet uit?

1 like

Mijn vriend speelde pimpampet met m’n neefje (6jr).

“Noem iets wat kan groeien”
-draait aan dat ding-
Trrrrrrrrrrrrt…t…t…t…de letter P
“Een piemel!”

Van alle dingen die een volwassen kerel kan opnoemen :unamused:

41 likes

Dit is idd precies wat ik bedoelde. Ik vind het er niet uitzien en ik snap niet dat een stylist heeft gezegd, goh je kan beter een blousje ofzo aantrekken. Die bestaan niet voor niks. Dit valt gewoon onnodig op. En ja ze mag aantrekken wat ze wil.

1 like

Ik heb besloten dat ik een beugel neem (nou ja, eigenlijk twee want boven en onder) en ik weet dat ik dit moet doen want anders komt het er nooit meer van maar tegelijkertijd ben ik ook dit :cry::mad::cry:

2 likes

Ik zou Homo Deus het eerst geven en als het bevalt kan hij aan de volgende beginnen

1 like

Ik moet zeggen dat ik RTL 4 vaak gewoon als achtergrond erop heb, en ‘s ochtends voor het ontbijtnieuws. Ik kijk dit programma nooit bewust maar het viel me zo op. Het gaat nu over “vliegtuigschaamte”. Haha sorry maar dat woord. En je hebt gelijk over die mannen in pak. Als zij in een casual trui hadden gezeten was het contrast al veel minder groot.

1 like

Dat was dus ook mijn punt, niet bedoeld als “politiek correct” (@Evi-lena ), maar vraag me gewoon af waarom zij wat anders aan zou moeten, en niet die kerels? Daarom ook de vraag wat voor programma het is. Als het gewoon een casual praatprogramma is hoeven die daar toch niet in pak te zitten? Waarom heeft de stylist van die man niet gezegd “goh, doe lekker een overhemd aan met de bovenste twee knoopjes open. Of een leuke trui ofzo”?

2 likes

Ben de kerstmuziek nu al beu, we hebben nog even te gaan.

3 likes

Ik keek het einde toevallig ook en ik moet zeggen dat me hetzelfde opviel over de trui. Er zaten daarnaast niet alleen mannen in pak aan de tafel (en het gesprekstukje ging over huiselijk geweld, dus nogal een serieus onderwerp), maar ook andere vrouwen en ook die waren veel ‘netter’ gekleed. Het contrast was gewoon gek (ook met de studio), want de trui is extreem casual.

1 like

Zou soms best een kat willen, want ik woon alleen en het lijkt me best fijn om dan een dier te hebben. Een hond moet uitgelaten worden en lijkt me niet handig met een 40 urige werkweek.

Maar ik ben allergisch voor katten :sob:

M’n zus vond de try out best tegenvallen. Is gelukkig helemaaal niet persoonlijk verder, haha, maar wie weet helpt het je. Fijne avond sowieso nog!