Ben aan het afvallen en at iets waar ik niet heel tevreden over was als avondeten en precies nu zit er iemand naast me in de trein met een patatje oorlog en het ruikt zo lekker en ik heb er zoo’n trek in.
Waarom bestaat er geen 750 gram bak lasagne. Ik vind 500 gram te weinig en 1 kilo teveel.
Stay strong!!
Ok, dan snap ik de reactie van @Jumpsuit wel iets beter, dankje!
Dan ben ik verder misschien wel heel “politiek correct” in dat ik nog steeds vind dat het niet per se meteen “het ziet er niet uit” hoeft te zijn, maar meer “het past niet zo bij wat alle andere mensen aan tafel aanhebben”
The struggle is so real…
Nou het ‘grappige’ is, is dat hij blijkbaar sinds september weer stiekem drinkt en we daar niks van hadden gemerkt tot mijn vriend opeens de geur van alcohol rook. Hij deed wel een beetje raar, maar het is sowieso een apart type dus we hadden echt niks verdacht. Na een lang afkicktraject waarbij hij zelf een jaar lang in een kliniek woonde, was hij een jaar gestopt.
Hij biechtte op dat hij van zijn werk 80% alcohol steelt en deze vervolgens thuis stiekem in zijn colaflesjes overgiet… Hij vertelde dat hij daar dagelijks 200ml van drinkt. Dit verdeelt hij onder 4 flesjes cola.
Hij gedraagt zich gelukkig niet zoals voor het afkicken, dus in dat opzicht valt het wel mee. Maar dit is allesbehalve een ideale situatie. Heb vooral medelijden met het jonger broertje van mijn vriend. Hij heeft echt een levenstrauma met alcohol en heeft ook aangegeven dat hij zijn vader nooit meer hoefde te zien mocht hij weer aan de drank gaan.
Ah, klinkt als een lastige situatie! Succes
Oh deze zijn zó lekker! Met pasen zijn ze er ook, in andere figuurtjes.
Weet iemand waar je taartdecoratie in kerststijl kunt kopen? Ben al bij Action, Hema, Xenos, Blokker en Albert Heijn geweest lol. Ik bedoel iets als dit:
Je zou de website van dille & kamille misschien kunnen checken of ze zoiets hebben?
echt fucking kinderachtig zeg
Dus, ik kreeg een mailtje van het asiel dat ze meneer konijn niet in zijn eentje willen plaatsen.
Ik heb terug gemaild dat ik kennis wil maken en dat ze hem van mij mogen koppelen aan een maatje.
Kortom, ik heb zometeen wellicht 2 konijnen in plaats van 1!
Jeetje echt naar zeg. Hoop dat ie weer het goeie pad op gaat. Veel sterkte!
Ja, snap ik maar eigenlijk moet je je daar niks van aan trekken hoor. Zijn ze normaal wel aardig tegen je?
Tegenover mijn happy post mag ik dan aber naturlich een klaagpost neerplempen.
Mijn hand doet weer eens verdomde zeer, en ik moet de orthopeed weer bellen ervoor.
Wat ik niet wil, want dan moet ik geopereerd worden
Ik ben al heel de avond op zoek naar een documentaire van een paar jaar terug. Daarin werden drie meisje van 13 gevolgd, eentje heette zwaan en de andere had een koe als beste vriendin. Daarna werden ze weer gefilmd toen ze 16 waren en toen weer toen ze in de 20 waren. Ik raak er helemaal gefrustreerd van dat ik het niet kan vinden
Is het deze documentaire? Op dit YouTube kanaal staat ook deel 2.
Ik snap trouwens wel dat mensen van alles kwijt zijn tijdens het verhuizen. Ik heb maar een paar dozen maar ik heb echt geen idee waar sommige dingen zijn gebleven. Zo maar even een poging doen om mijn potje met pennen terug te vinden.
Recept voor de beste chocolade melk evah.
Benodigdheden :
Milka chocolade melk geschikt voor senseo apparaat.
Volle melk
Koffie siroop caramel ( van de aldi)
Aerochino 3 of 4 ( of een b merk melkopschuimer…)
Bereidings wijze.
Pleur de senseo melk pads weg. Giet het milka chocolade poeder in een glas of kopje of je favo mok of gewoon rechtstreekt in je muil scheelt afwas. Doe de volle melk ( volle melk schuimt beter ) in je melkopschuimer giet daar een scheutje siroop bij. Giet dan de opgeschuimde melk bij de chocolade poeder ( klop voorzichtig je melk opschuimer op tafel en wals er even mee zo zorg je er voor dat de melk en het schuim goed mengen )
Goed roeren en bij het opdrinken flink kreunen.
Geen marshmellows nodig want het schuim smaakt naar marshmellows.
Jij hebt mijn dag gemaakt, dank <3