Wat je even kwijt wilt #12

Ik heb zo’n zin om te daten, maar ik krijg gewoon echt amper matches op tinder? Word er bijna een beetje onzeker van, terwijl ik echt leuke foto’s heb!

Ik vind van die blokken met sheaboter en suiker superfijn. Scrubbars heet dat geloof ik. Niet heel goedkoop maar ook niet heel duur en het voedt je huid meteen een beetje, fijn voor als je net als ik vaak vergeet om in te smeren of te lui bent haha.

1 like

image

Deze buitensporig grote gitaar maakt me echt nog steeds kwaad, daar speelde hij een hele clip op, wat kut!

10 likes

Gewoon extra met het scheermesje over m’n been racen en inderdaad voelen of het glad voelt.

1 like

Nou ben ik geen bril of lenzen drager, maar je ziet toch sowieso geen reet tijdens het scheren in de douche?! Al dat water vol op je bek.

6 likes

Ik had laatst een keer mijn lenzen niet in, en heb het toen gewoon op gevoel gedaan inderdaad, ging best goed (-7).

@Blush Gewoon je hoofd onder de straal vandaan halen en even het water uit je ogen wrijven, gaat prima hoor.

1 like

Ik draag mijn lenzen en bril beide niet onder de douche, doe het gewoon op gevoel. Vaste banen aanhouden op mn benen en voelen of het glad is.

En dan alsnog een baan vergeten, maar dat krijg ik zelfs als ik droog scheer met goed zicht dus ik faal daar sowieso in.

1 like

Leeft @anon39978576 nog?

Ik heb onlangs de muziek van Dirk van Esbroeck ontdekt doordat er een liedje op Klara werd gedraaid.

1 like

Abel!

Ik heb nu meteen Onderweg in mijn hoofd, maar neem aan dat dit een andere Abel is?

En omdat ik natuurlijk niet in mijn eentje hiermee wil zitten:

3 likes

Hoef de clip niet eens aan te doen, zit nu al in mn hoofd :sob:

2 likes

Awkward Youre Welcome GIF

Ik heb hem aan en ben aan het meezingen hoor! Mijn kat is de kamer al uitgelopen :smile:

5 likes

Haha, je mag me altijd iets sturen :innocent:.

1 like

2 uur geleden heeft ze nog gespost over de lekkerste warme chocomel ooit als ik het me goed herinner. (@anon39978576). Maar er kan natuurlijk veel gebeuren in twee uur tijd.

12 likes

Het is allang verleeedeeen tijjjjjddd

3 likes

Je kent mn stem niet
Langs me heen gaan huizen
Het is stil achter de ruiten
Doe de deur dicht

Lalaalalalaaaaalaalaa

Maar het klopt nieeeet

3 likes
5 likes

Maar bedoelde je ook die Abel? Want die komen uit Nederland (Brabant ergens, soort van reserve-Belgisch dus wel, maar toch niet echt :stuck_out_tongue: )

2 likes

Ik vloog vandaag naar Wenen en raakte aan de praat met de Amerikaan die naast me zat. We hebben de hele vlucht echt honderduit gepraat. Alleen een beetje awkward toen zijn collega, die een paar rijen achter ons zat, achteraf zei dat hij het hele gesprek kon volgen. En hij ging ook echt nog in op iets dat ik in het gesprek had gezegd :’).

2 likes