Wat je even kwijt wilt #12

Ik zag vanmiddag deze mini docu van Zapp echt gebeurd. Het is een programma over kinderen en gericht op kinderen. Het ging over jongens van 13-15 (denk ik?) die dansen. Ik vond het zo stoer van die jongens om zo met deze docu tegen het pesten in te gaan!

3 likes

Bleh ik ben bij een concert (alleen) maar voel me helemaal niet lekker. Durf niet middenin het publiek te gaan staan want ik ben bang dat ik dan flauwval. Maar wil ook niet weg want dat is vet zonde van het kaartje :sob:

ik heb optie 1 gedaan omdat ik in je verhaaltje over optie 2 hoor: ‘oud, gehorig, muren komen langzaam op me af’
ik ga echt voor comfort, dus vandaar optie 1 haha

ik was ook vet nieuwsgierig hiernaar: je groeit tot max 300 pm. iedere maand dus een verhoging of hoe moet ik dit lezen?

1 like

ik moet voor morgen mijn vakantievoorkeuren voor 2019 opgeven op het werk

ik heb dit al gevraagd, maar hoe moet ik dat nu al weten?? ik heb nog niks gepland en ik kan voor mezelf ook niet bepalen nu in welke maand ik nou toe zou zijn aan vakantie
kan iemand tips geven?? of hoe jij het zelf een beetje inschat?

Ik moest dat bij mijn vorige werk ook, ik deed altijd maar wat om ze tevreden te stellen, en ging dan in het jaar zelf gewoon schuiven. Weet niet of dat een optie is?

1 like

Bedankt voor alle lieve berichtjes gister n.a.v. mijn moeder. Twee heel emotionele maar heel fijne dagen thuis gehad, even afwachten hoe nu verder, ook gek hoe zo’n bericht je totaal kan overdonderen en anderhalve dag later al wat ‘gewend’ is. Ze doet het allemaal heel knap, mijn lieve vadertje ook.

9 likes

Ben Outlaw King aan het kijken, maar ik ben te invested in de Schotse geschiedenis en ben tussendoor constant dingen aan het googlen en het is ZO VEEL

1 like

Ik ga helemaal stuk om De Handhavers. Je krijgt een bekeuring voor op de stoep fietsen en dan ga je huilen en zeg je: ik houd er gewoon niet van om in de regen te fietsen en we eten vroeg thuis. Que?

:joy::joy::joy:

7 likes

Thanks! Nee ik ga elke periode van een paar maanden een beetje omhoog in bruto salaris per maand en over 2 jaar verdien ik dan (opgebouwd in kleinere stappen) 300 euro pm meer.

1 like

Hahaha, ik ging echt stuk hierom :joy:. Aan de andere kant zou het ook best een kind kunnen zijn die het niet al te best heeft thuis en dat ze weet wat er boven haar hoofd hangt als haar ouder(s) erachter komen.

1 like

Eindelijk de laatste aflevering van ‘ik weet wie je bent’
Ben heel benieuwd hoe het gaat eindigen

2 likes

Ik ben even een overzicht aan het maken van de cadeaus en heb al voor €140,- voor mijn nichtje gekocht :scream:

1 like


Hoe dom kun je zijn als je denkt dat deze apparaten niet getracked worden :see_no_evil:

1 like

Nou ik ben dus weggegaan bij dat concert :sob::sob: huilennn maar ik trok het echt niet meer. En nu ben ik een beetje trots op mezelf dat ik heb besloten om te gaan want dat was echt beter.

7 likes

Doe je beter dan mij!
Ik ging voor de luie optie namelijk de fietsenmaker :joy:

Like omdat je voor jezelf hebt gezorgd!

2 likes

Ik wil dit topic even delen:

Het is natuurlijk ‘t idee van de thread dat het onpopulaire redenen zijn, maar vind het toch wel heftig hoor. No sluts, geen vrouwen met groot aantal partners? Daar mag je het wel mee doen maar niet aan committen? Wow
En dan nog niet gesproken over het racisme.

2 likes

Wat naar :frowning: gaat het nu beter? En was het leuk/is het nog leuk?

Edit: zie dat je weg bent gegaan, wel verstandig lijkt me! Beterschap!

1 like

Thanks voor het delen. Ik vind sommige comments ook best heftig, maar vind het toch interessant om te lezen

1 like

ja geen idee, ik krijg hierdoor de indruk dat ze het meteen vast willen zetten en ik dan maar pech heb omdat ik nu niks doorgeef voor in die grote vakanties (mei en zomer)
ik moet van mezelf binnen een half uur wat mailen (moet dus voor morgen). :persevere: in principe ben ik zelf niet perse gebonden aan die vakanties, behalve mijn vriend die nog wel studeert
 dus ergens ook weer wel.