Ik vind dat je dit echt op alles kunt doen. Ik vind het ook heel lekker op (vegetarische) filet americain! Of gewoon meteen in je mond gieten
AH stom joh! Kan me precies voorstellen hoe je je voelt. In zulle situaties ben speel ik zelf het voorval nog 1000 keer af in mijn hoofd inclusief allemaal scenario’s waarbij ik iets anders had gezegd/gedaan.
Mijn beste scenario: haar telefoon uit der handen geslagen toen ze ging bellen
Ik had vroeger een spaarrekening waar ik op het toppunt 12% kreeg. Dit is toch treurig jongens
Dit is zoooooo fucking irritant naast dat het hartstikke gevaarlijk is. Ik heb dit precies ook eens gehad alleen dan met jongens, echt jongens van de helft van mijn leeftijd ofzo, oke iets meer maar echt pubers maar ik schrok me dood en van de schrik riep ik WTF DOE JE, LUL! naar ze en daar hebben ze me nog extra om uitgelachen natuurlijk. Voelde me zo vernederd. Ik vind het enorm knap van je dat je zo rustig bent gebleven en ze erop aansprak.
Ja! Lekker.
Ik merk dat werken mij verandert. Als in harder geworden. Aan de ene kant een positieve ontwikkeling, ik voel mij als persoon sterker dan ooit. Aan de andere kant erger ik mij groen en geel aan de mensen in mijn omgeving, dingen die ik eerder nog wel pikte van mensen heb ik geen zin meer in.
In zulke situaties ga je je ook meteen zo’n oud verbitterd vrouwtje voelen die boos met haar stok staat te zwaaien naar de jeugd van tegenwoordig. Deze meiden waren maar een paar jaar jonger dan ik maar doordat zij alleen maar konden lachen en ik het verre van grappig vond was er meteen zo’n kloof.
Beetje jammer ook dat ze zich totaal niet ongemakkelijk leken te voelen toen ik ze vroeg waarom ze dit deden. Ik zou toch echt denken dat je je dan nogal opgelaten voelt. Misschien was die suggestie van @MangoMango zo gek nog niet! Gewoon een scene schoppen, telefoon uit haar hand slaan en alles!
Flosdraad? Een naald?
Schiet me nog een grap te binnen (hou je vast):
Nondeju.
Iemand tips voor Sushi in Eindhoven centrum?
Tranen van geluk?
Ik lees dit nu pas, maar dat lijkt me wel lekker hoor!!
Of nog even meebakken bij een warm gerecht
Betablokker is wel goed gekeurd. Die gaat er morgen dus sowieso in ghehe
Nou ze appte terug… ze was bezig met iets belangrijks en dat moest echt vanavond af.
Zo irritant dat ze mij dan totaal vergeet.
Ja echt niet netjes. Wel lekker getraind?
Ja altijd als ik geirriteerd of boos ben dus dat is wel een voordeel van de situatie
Ja ik moet nog terug appen maar iets in die strekking ga ik wel zeggen.
Voor de tweede keer vandaag dat ik me kotsmisselijk aan snoep heb gegeten. Echt top.
Ulg ik krijg zon naar gevoel van die interpolis reclame op spotify. Brr die stem van die man.