Wat je even kwijt wilt #12

En @Lentex Ben ik inderdaad van plan! Lief dat jullie even reageren, merk dat ik nu ik het ff kwijt ben, het wel beetje kan relativeren. En van geleerd dus :slight_smile:

1 like

Nu weet ik weer waarom ik een einzelganger ben… met iemand afgesproken om samen te trainen. Iets na 5en. Nou het is 10 voor 6 en ben maar al begonnen? Ook geen appje oid

Hoelang zit er tussen het slikken en je rijles? Ik nam het voor tentamens, de eerste keer werd ik nogal slaperig en ik merkte dat ik het beter 2 uur van te voren kan nemen dan een half uur. Maar dat is allemaal zo persoonlijk. Succes!

1 like

Uurtje ongeveer! Zal mijn rijinstructeur het wel even doorgeven haha. Als ik merk dat ik er suf van word neem ik t eventueel morgen wat eerder.

1 like

Ik heb mijn profiel schaar maar even een kerstmuts op gegeven. Wel zo toepasselijk voor de tijd van het jaar.

32 likes

Dankjewel @Rozecoupeschaar @Madrid @Zilver @HvO voor jullie lieve reacties :heart:

4 likes

Hoe ging het met je vandaag? :slight_smile:

Dat vind ik ook gewoon onbeschoft. Ik vind dat je nog lang gewacht hebt :wink: Een appje dat je het niet redt is toch een kleine moeite?

2 likes

Ja ik vind het ook echt een beetje debiel. In principe is het wel na 5en maar oke. Ze is er nog niet dus ga maar even appen. Ergste vind ik nog, dat ik me heb lopen haasten

1 like

Op die manier word je vanzelf een einzelgƤnger, letterlijk :sweat_smile:

Nee maar ff serieus dat is gewoon kut. Inmiddels al wat gehoord?

Ja maar niet Ć­ets na 5en vind ik. Dan zou ik tot 17.15 in m’n hoofd hebben en het is inmiddels al 18.15. Ja echt irritant is dat als jij je ervoor haast om ergens op de afgesproken tijd te zijn en dat voor haar een appje/even bellen dan zelfs teveel moeite is (er vanuitgaande dat ze geen ongeluk oid heeft gehad ofzo).

Dat is gewoon asociaal. Ik was na een kwartier al begonnen. Iets over vijven = iets over vijven, en als er iets is moet je dat maar tijdig doorgeven.

1 like

Ik had al geklikt voor ik verder had gelezen, en ik zie dat je geslaagd bent bij het tuincentrum :slight_smile: dat ziet er al veelbelovend uit, ben benieuwd naar het resultaat later. Vervelend gevoel is dat, hoop dat het schrijven je een beetje rustig kan maken <3

Gaat wel met mij hoor, niks nieuws eigenlijk.

1 like

Huh wat een bizarre situatie. Wat knap en terecht dat je er nog achteraan bent gegaan. Echt gevaarlijk inderdaad en zo kinderachtig. Beetje van de schrik bekomen inmiddels?

3 likes

Zojuist bericht van de asn dat de rente gedaald is naar 0.08%, waar het eerst 0.1 was
Haha dit is toch wel heel erg. Ik weet dat het al jaren treurig is maar die extra 0 maakt het toch net even wat pijnlijker

1 like

Ik heb zin in zaterdag… Dan is mijn huis eindelijk een beetje af (vloer en gordijnen). Ik ben nu aan het computeren naast een stapel laminaat haha maar dat moet nog weg.

1 like

Nog even en we moeten betalen om te gaan sparen

2 likes

Bij de ING krijg je 0,03% :joy::+1:

2 likes

Pff jeetje. Dat is toch bijna niet meer de moeite om überhaupt moeite te doen om te gaan sparen…

Mijn stiefmoeder deed dit ook altijd door de sla toen ik nog thuis woonde!

1 like