Nee, degene met wie ik gesprek heb is ook ziek. Moest het op de mail zetten. Heel klote, ook nog geen reactie nu. Ik gooi mezelf zo vol met paracetamol en ga dan naar mijn werk. Kan denk ik niet eerder weg (zorg) maar ben morgen en vrijdag vrij
Oh wat rot zeg, ook dat je je de hele dag tevergeefs probeert op te peppen en dat dat gesprek dan niet eens doorgaat. Konden we dat soort dingen soms maar van tevoren weten he? Hopelijk kom je je werkdag goed door!
Nou inderdaad. Als ik dat eerder geweten had, had ik me ziek gemeld. Hier wordt niemand beter van . Werk met een fijne collega dus t komt vast wel goed allemaal
Werk helaas tot half 11 maar dat douchen is wel een goed idee!
Is er hier iemand die (al langere tijd) Setraline slikt? Zo ja, merk jij wat aan de kwaliteit van je haar? Ik slik het nu twee jaar en mijn haar is er nog nooit zo slecht aan toe geweest. Vraag me af of het met elkaar te maken heeft.
Inmiddels al gelukt? Dit was een van de themaās binnen mijn afstudeerproductie (journalistiek), dus mocht je nog hulp nodig hebben
We hebben vanavond teamuitje, ben benieuwd de vorige keer zat ik snachts innig de wc te knuffelen .
Jaa het is gelukt!! De voorbeeldvragen die hier werden gesteld had ik allemaal al, ik moet even op zoek naar de diepere laag maar denk dat t wel gaat lukken!
Oke, top. Succes!
Ik heb voor iedereen al kerstcadeauās gekocht/besteld. Echt een lekker rustgevend gevoel. Alleen voor mijn moeder moet ik nog iets kopen, weet wel al wat het word.
Of mijn verstandkies is aan het kloten of mijn kaak is overbelast. Hoe dan ook, het doet zeer en is irritant.
Iemand een idee wat voor artikel / onderwerp dit zou zijn?
Is er ook contact met andere mensen bij je baan? Want dan is het niet zo handig om met buikgriep te werken toch
Wacht, ik dacht gelezen te hebben dat jij buikgriep had maar nu ga ik twijfelen dus sorry als dat helemaal niet klopt
Hele dag al zoān paniekgevoel stressbuikpijn van iets. Ben ik vanmiddag bij de huisarts geweest en moet ik morgen een extra ziekenhuiscontrole. Niks aan de hand waarschijnlijk, niemand in paniek. Behalve ikā¦
Je kan FFers meeten in Brugge natuurlijk!
Ik wil wel een lijstje voor je maken als ik wat tijd heb.
@mikselke was er onlangs ook, misschien heeft zij nog wat hotspots of aanraders?
Ah begrijpelijk wel, vervelend! Kun je niet even een serie gaan kijken of andere afleiding zoeken? Hopelijk voel je je snel beter
@Woodkid @SpeedOfSound
Lief. Ja ga straks eerst naar de fysio en vanavond met mn zusje serie kijken hopelijk. Anders alleen.
Mijn ratje is vorige week overleden en ik heb gisteravond heel therapeutisch in mijn eentje de kooi en haar spullen opgeruimd/weggegooid en lekker gejankt.
Ik zie een jurkā¦
Het is geloof ik petrol blauw