Ik ging net uit m’n werk langs de Albert Heijn, was ik m’n portemonnee vergeten. Ik had zo’n zin in lekker eten en drinken, maar ik vind het zo koud en ik ben moe, echt geen zin om weer heen te gaan. Stom dit
Ik ga zo bijkletsen met @Oprah. Dus ik dacht doe eens wat leuks aan voor de gelegenheid. Eindstand na 15 min: zwarte broek, zwart truitje en bruine laarzen. Zover mijn poging tot een leuke outfit voor deze week.
Waarschijnlijk hebben ze een aantal vaste plekken voor social deal/Groupon dus ik denk niet dat je met die bon terecht kan als je normaal reserveert. Is de volgende dag geen optie?
Heeft wel met zelfvertrouwen, zelfverzekerdheid en zelfbeeld te maken. Je veel aantrekken wat anderen (mogelijk) van je vinden. Als je zoekt op sociale angst kun je wel wat vinden (https://www.depsycholoog.nl/sociale-angst/ bijvoorbeeld en https://adfstichting.nl/over-angst-en-dwang/angst-en-fobie/socialeangst/) Zeg niet dat jij dat meteen hebt, maar je kunt er dingen in lezen die herkenbaar zijn.
Vaak reserveren restaurants een aantal plekken per avond voor mensen die via social deal komen, zodat de rest dan volwaardig betalend is en ze toch nog genoeg omzet draaien. Dus er is nog wel plek, proberen kan altijd zou ik denken
Edit: net even te laat haha
Ohja laatst op het werk deed iets het niet. En toen gingen we het resetten en toen op het eind verscheen er in elk schermpje FF. Dus @Nescio zou je ons systeem niet meer willen hacken aub.
Er is een AD-topic, misschien heeft daar iemand een antwoord op je vraag!
Vandaag heeft een vriendin te horen gekregen dat haar moeder kanker heeft. Nu wil ik een kaartje sturen, maar weet niet goed wat ik erop moet zetten. En kan ik het beter sturen naar m’n vriendin of haar moeder?
Ik zou denk ik naar allebei een kaartje sturen
Petrol valt onder blauw
<3
Maakt echt niet uit wat erop staat. Het feit dat je aan ze denkt door middel van een kaartje is zo fijn, daar gaat het om.
Alles wat je erop zet is goed <3
Dit!
Hopelijk ga je lekker serie kijken, anders kom je hier afleiding zoeken oké? Sterkte morgen alvast!
Lief, doe ik!
Omg ik haat virtuele chatbots van sites!!
Ik wou dus in contact komen met iemand van UPS. Iemand is zogezegd met mijn pakketje aan de deur geweest om 16u46 maar ik was gewoon thuis en ik heb geen bel gehoord en er ligt geen brief in de brievenbus dat ze zijn langsgeweest.
Nu is het afgeleverd aan een access point 1 uur wandelen van mijn kot, en hier betaal ik dan 6 euro voor???
Anyway die chatbot bood me dan aan om in contact te komen met livechat en ja dat wou ik.
Ik heb serieus 3x mijn naam en emailadres moeten geven en nog steeds zei hij dat m’n emailadres invalid was. Toen heb ik die bot dus verschillende keren voor idioot uitgescholden. Toen hij de 4de x m’n naam vroeg heb ik ‘Misses FuckYou’ doorgegeven, en natuurlijk werd ik toen doorverbonden met iemand van de livechat Heb me maar meteen geëxcuseerd.
Anyway die kon me ook niet verder helpen, ik moet naar een Belgisch nr bellen want België heeft natuurlijk geen chat.
Ik ga zo uit eten met collega’s, maar heb er eigenlijk totaal geen zin in. Zijn prima collega’s hoor, maar heb er buiten het werk gewoon niet veel mee. Is toch altijd een beetje ongemakkelijk omdat je weinig onderwerpen hebt om over te praten…
Huh George was iets vergeten mee te sturen met een pakketje laatst. Maar het is maar een envelop nu komt dhl straks die envelop geven… hoe heeft George die envelop ingepakt joh haha
Omg gezellig!
Ik heb tijdelijke haarverf gekocht met glitters.
Raad eens wat ik zometeen ga uittesten